Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: De Tijdmachine (02-03-2013, KDanz, Schagen)
- View the latest post: Intro's Tijdmachine (6-10-2012, KDanz, Schagen)
- View the latest post: Impulse | Terug naar de Basis (Kdanz Reünie) (17-02-2024, Alpha, Schagen)
- View the latest post: Adaro, Dark Universe Night (26-12-2015, Kdanz, Schagen)
- View the latest post: Penoze (05-12-2015, KDanz, Schagen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Thunderdome 2026 | ORDER VS. CHAOS (11 & 12 december 2026, Afas Dome, Antwerpen)
- View the latest post: REBiRTH Festival 2027 - A Neverending Story (9 t/m 11 april 2027, Raamse Akkers, Haaren)
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Origins of Raw - Unresolved (05-12-2026, Autotron, Rosmalen)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Welk nummer is dat tussen Guilty en Keep it Coming?
Roughstyler - Don't Tell Anybody.
Echt fucking vette track
Echt fucking vette track
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Ja daarom.. Shazam pakte m niet.Henk-Jan wrote:Roughstyler - Don't Tell Anybody.
Echt fucking vette track
Voor de mensen die er interesse in hebben, ik heb een aantal intro's gebruikt tijdens de Tijdmachine gepost op m'n soundcloud
Waarschijnlijk komen ze er uiteindelijk allemaal op te staan. Mocht er een volgende editie komen, zullen deze niet opnieuw gebruikt worden.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Last edited by baronpilsener on 11 Oct 2012 15:28, edited 1 time in total.
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
Heul vet, vooral die Her Voice intro met dat opera gezang erbij. Maar de intro's waren achteraf gezien te lang?baronpilsener wrote:Voor de mensen die er interesse in hebben, ik heb een aantal intro's gebruikt tijdens de Tijdmachine gepost op m'n soundcloudWaarschijnlijk komen ze er uiteindelijk allemaal op te staan. Mocht er een volgende editie komen, zullen deze niet opnieuw gebruikt worden in verband met de lengte.
View on SoundCloud
Ik ben persoonlijk wel tot die conclusie gekomenCanyonree wrote:Heul vet, vooral die Her Voice intro met dat opera gezang erbij. Maar de intro's waren achteraf gezien te lang?baronpilsener wrote:Voor de mensen die er interesse in hebben, ik heb een aantal intro's gebruikt tijdens de Tijdmachine gepost op m'n soundcloudWaarschijnlijk komen ze er uiteindelijk allemaal op te staan. Mocht er een volgende editie komen, zullen deze niet opnieuw gebruikt worden in verband met de lengte.
View on SoundCloud
Last edited by baronpilsener on 11 Oct 2012 15:29, edited 1 time in total.
Vond ze ondanks de lengte wel erg mooi! Intro's die voor mij heel veel sfeer mee gaven
aftermovie:
View on YouTube
aftermovie:
View on YouTube
Volgende editie ga ik er zeker voor zorgen dat ik erbij kan zijn!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Heel apart, een rustmomentje tussen de sets door is toch juist prettig of ligt dat aan mij?
Topic voor de intro's aangemaakt, kunnen we hier verder met de discussie over het feest zelf 
Intro's Tijdmachine (6-10-2012, KDanz, Schagen)
Intro's Tijdmachine (6-10-2012, KDanz, Schagen)