Leuk feestje gehad, zeer dikke set van Thera
B-Front was ook een goed setje, voor de eerste keer de nieuwe collab eens live mogen aanschouwen en die ging ook wel lekker
Set van Cellrock heb ik enkel de laatste paar tracks gehoord en Frequencerz was vrij standaard. De sets van Titan en Degos & Re-Done waren ook wel lekker
Alleen nog 2 uur buiten moeten bevriezen voor met de trein terug te komen
en Bolivia ben ik nu echt wel grandioos beu wat een kutplaat hoef die nooit meer te horen en al zeker niet van Titan...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Inception The Ultimate Raw Edition (Crystal venue, Culemborg 13-04-2013)
- View the latest post: Inception - The Space Edition (15 september 2012, Crystal Venue, Culemborg)
- View the latest post: Inception - Enter Jurassic Park (24-09-2011, Crystal Venue, Culemborg)
- View the latest post: Inception · Harder Stylzz (16-04-2011, Crystal Venue Culemborg)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 10 hours ago
Was een mooi feestje, goed begin van het jaar
... En inderdaad Bolivia mag echt weggegooid worden 
Ja? weer lekker tegen de paal geleund?Mr Lellebel wrote:Was gezellig
Heeeeeeerlijkmr_vertigo wrote:Ja? weer lekker tegen de paal geleund?Mr Lellebel wrote:Was gezellig
Hahaha ja de swing zat er weer lekker in zeg krullenbol!!!
#YOLOTiMOTHYb wrote:Hahaha ja de swing zat er weer lekker in zeg krullenbol!!!
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Bezig met de volgende raw edition!
Suggesties zijn altijd welkom!
The Machine, dan mag je dj bassfucker vs the beatmaniacz vs wasted elephantz er ook bij zetten voor mijn part.Michaelotje wrote:Bezig met de volgende raw edition!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Gewoon meer van hetzelfde, maar dan andere namen.
Adaro, Eforce, Chris One, Machine, P&D, Deetox, Delete ( mocht hij in Nederland zijn ),
Adaro, Eforce, Chris One, Machine, P&D, Deetox, Delete ( mocht hij in Nederland zijn ),
Geck-O, Jack of Sound, Chain Reaction, Deetox, The Machine
, Dark Pact, Kodex, R3belz, Digital Punk?
EDIT: Activator en/of Jajox (weet zn nieuwe naam niet meer)
EDIT: Activator en/of Jajox (weet zn nieuwe naam niet meer)
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Hier ken ik wel wat mee! 
Die 2 mag je van mij laten zitten. Hebben het op XXL Raw - The Battle niet echt Raw gehouden op een 15 minuten namr_vertigo wrote:R3belz, Digital Punk?
Verder zou ik zeggen Delete, Deetox, Thera, B-Front, Zany, Donkey Rollers, Jack Of Sound, Dark Pact, Chris One, E-Force, The Machine etc etc
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Zany moet zich wat mij betreft eerst weer bewijzen als raw-artiest voordat ik weer een bezoekje aan hem breng.
Zany had me in het Klokgebouw vorig jaar toch aangenaam verrast, was harder dan Crypsis vond ik...
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Er is in een jaar aardig wat gebeurd, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen
.
Alsjeblieft geen Zany! Die kerel is compleet het spoort bijster, heeft er volgens mij ook nauwelijks zin meer in. Maakte laatst op Bass Academy zo'n verveelde indruk toen hij b2b stond met Titan. Haalde compleet de drive uit de set met z'n bootlegs 
Mmmh, had wel verwacht dat hij op een feest met een rauwe tint wel een harde set zou neerzetten of vergelijkbaar zou draaien als vorig jaar met Loudness. Jammer..
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 10 hours ago
Sasha F, The Machine, Solutio & The I's, Deetox, Wavolizer. En laat Kronos maar thuis