Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag 13 april 2013
22:30 - 05:30
Crystal Venue
Culemborg

Genres
hardstyle, raw hardstyle

Prijzen

Voorverkoop: € 10 ,-
Deurverkoop: € 20 ,-

Blackburn
Chain Reaction
Digital Punk
Phuture Noize
Prefix & Density
Tartaros
The Geminizers
Live: Thera
MC: Shizzler
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
Blackburn favoriet
Chain Reaction favoriet
Digital Punk favoriet

Zijn dit nieuwe aliassen van de heren Blackburn, Chain Reaction en Digital Punk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke line up, maar ongelukkige datum tussen Qapital & Loudness in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Minder gave line-up dan de vorige keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:47 
 
Hardtraxxer

The Geminizers Vs Tartaros :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet :) Maar ben dan op Indicator :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wellicht wel weer aanwezig, vorige keren prima prijs/kwaliteitsverhouding gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik weer aanwezig ben :) Iets minder grote namen, maar deze namen zijn ook zeker niet verkeerd :D Alleen DP zal wel weer een matige set neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelukkig planning inderdaad, daarom moet ik hem overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaah weer lekker snel! Laatst prima vermaakt, en met deze lineup moet het haast wel een zekerheidje worden :worship: Qapital moet wel met een erg goede lineup komen wil dat voor dit gaan. Want Loudness is natuurlijk ook 100% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas voor mij wordt het em ook niet, eerst ASOT600 en dan Loudness, wordt me te duur :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:56 
 
Hardtraxxer

optie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Vet :) Maar ben dan op Indicator :P

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Ga tot nu toe alleen naar Knock Out en Beat The Bridge in die periode.. Deze valt er mooi tussen ^^ . Line-up is wel wat minder dan de vorige keer, maar zeker niet verkeerd. Optie dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Crystal Venue is afgelopen dinsdag failliet verklaard. We verwachten binnen 't uur reactie van Crystal zelf. Houd Partyflock in de gaten!

bron: partyflock op twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Afgelopen dinsdag is Crystal Venue BV failliet verklaard door Rechtbank Oost-Nederland. Partyflock heeft verzocht om een verklaring, maar die kon op dit moment helaas niet gegeven worden. In de loop van de komende dagen zal men vanuit Crystal Venue een officieel, verklarend persbericht sturen. Er is echter wel bij monde van een woordvoerder bevestigd dat de reeds geplande events doorgang zullen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Een onderdeel van Crystal Venue is failliet verklaard door een externe gebeuren.­ Maar dat zal geen gevolgen hebben voor de exploitatie van de locatie in Culemborg.­


Oftewel dit heeft geen gevolgen voor de avonden daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 02:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Citaat:
Een onderdeel van Crystal Venue is failliet verklaard door een externe gebeuren.­ Maar dat zal geen gevolgen hebben voor de exploitatie van de locatie in Culemborg.­


Oftewel dit heeft geen gevolgen voor de avonden daar :)


Schrok wel even toen ik het op Facebook las zo vlak na de aankondiging van een nieuwe editie van Inception. Blij dat het verder geen invloed heeft. Net als de vorige keer zeker weten aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een optie, dit! Thera pas 1x als live-act gezien, dus wel leuk om weer eens te zien, en voor die tien euro hoef ik het ook niet te laten... alleen vervoer zien te regelen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schaamteloze bump. Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Schaamteloze bump. Aanwezig!

Verdient deze topic ook, heb er weer veel zin in :thumbsup:
Hopen dat er nog een aardige opkomst is ondankt dat het tussen Qapital en Loudness in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook net kaarten gekocht, zo ontiegelijk veel zin in, laatste feestje was veeeeels te lang geleden! En een perfecte opwarmer voor Loudness dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil iemand mij voor een tientje achteraf in Den Bosch afzetten? Anders kan ik niet komen... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Net als de vorige keer zeker weten aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay ik ben erbij :D Vervoer terug is ook geregeld... ik heb dr zin an :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten