Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:07 
 
Hardtraxxer

Inception - The Ultimate Raw Edition

Locatie: Crystal Venue
Datum: 12 januari 2013
Tijd: 22:00 - 05:30
Minimumleeftijd: 16
Tickets: Voorverkoop €10,- Deurverkoop €20,-

Line-up:

B-Front
Cellrock
Degos & Re-Done
Frequencerz
Thera
Titan
MC: Shizzler

Afbeelding

https://partyflock.nl/party/236015:Inception.html

(Dit is mijn feestje, Ik hoop jullie daar ook te zien :yay:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie :)

Ook leuk dat ik voor 5 euro wel weer aan 2 kaartjes zal komen waarschijnlijk, via vakantieveilingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

denk dat ik hier ook wel bij ga zijn! crystal venue is altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie lineup dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Grote optie :)

Ook leuk dat ik voor 5 euro wel weer aan 2 kaartjes zal komen waarschijnlijk, via vakantieveilingen :P

Dit dus :P Vond de editie van februari dit jaar een van de vetste feesten van het jaar dus waarschijnlijk wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
Grote optie :)

Ook leuk dat ik voor 5 euro wel weer aan 2 kaartjes zal komen waarschijnlijk, via vakantieveilingen :P

Dit dus :P Vond de editie van februari dit jaar een van de vetste feesten van het jaar dus waarschijnlijk wel aanwezig :D



de jurassic park editie was ook erg vet! wel (te) rustig toen, hoe was dat de vorige keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen was het best druk :)
Denk ook wel weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:55 
 

Henk-Jan schreef:
Denk ook wel weer aanwezig!

Dan blijf ik ook niet achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spookie schreef:
Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
Grote optie :)

Ook leuk dat ik voor 5 euro wel weer aan 2 kaartjes zal komen waarschijnlijk, via vakantieveilingen :P

Dit dus :P Vond de editie van februari dit jaar een van de vetste feesten van het jaar dus waarschijnlijk wel aanwezig :D



de jurassic park editie was ook erg vet! wel (te) rustig toen, hoe was dat de vorige keer?

Die was vet vanwege de hardcore idd. Jammer dat ze dat niet weer doen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie line-up, als er veel leuke mensen gaan wel weer aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Die was vet vanwege de hardcore idd. Jammer dat ze dat niet weer doen. :(


dat was alleen omdat er ergens anders een feest was afgelast (project hardcore??)

vond het vooral vet dankzij thera en b-front toen hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spookie schreef:
Chukkels schreef:
Die was vet vanwege de hardcore idd. Jammer dat ze dat niet weer doen. :(


dat was alleen omdat er ergens anders een feest was afgelast (project hardcore??)

vond het vooral vet dankzij thera en b-front toen hoor :)

Klopt. Thera was de enige reden waarom ik toen de Hardcore zaal uit ben gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een leuk prijsje wil ik hier ook wel heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dikke optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verjaardag hier maar vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ligt eraan of ik Freaqshow en/of XQlusive pak. Line up is iig heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave line-up. Is wel te doen dit met de auto, ff kijken of er bekenden gaan etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hele gave line-up. Is wel te doen dit met de auto, ff kijken of er bekenden gaan etc.

Het was in de februari editie zo episch gezellig :D Volgend jaar ongetwijfeld weer. Gaan dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

erg dikke line-up! ga het overwegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier gaan we gewoon heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Februari editie was idd erg vet vanwege de gezelligheid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Looks goood, lekker dichtbij en voor een 10tje, wss wel aanwezig :thumbsup:
1x geweest op Sunday Raw, wel lache maar dooie boel toen.. zal nu wel drukker worde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
1x geweest op Sunday Raw, wel lache maar dooie boel toen.. zal nu wel drukker worde.

Toen met Geck-O, Deetox en Jack of Sound? Was idd rustig toen. Maar de Inceptions zijn altijd drukker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wesz91 schreef:
1x geweest op Sunday Raw, wel lache maar dooie boel toen.. zal nu wel drukker worde.

Toen met Geck-O, Deetox en Jack of Sound? Was idd rustig toen. Maar de Inceptions zijn altijd drukker :P

Nee, was zelfs de eerste editie toen, dat verklaard het ook deels. + dat 't zondags is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel heen, Culemborg is niet zo ver vanaf Den Bosch, dus dat is al gunstig ;) Mooie line up!
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten