Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:33 

Hardtraxx Addict

Al waren we dan gewoon weggegaan Chuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:

Ssssst, verpest mijn moment nou niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:

Ssssst, verpest mijn moment nou niet. :P

Geloofwaardig hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 18:54 

Hardtraxxer

Echt een heerlijk feest dit. Zeker wel een van de beste feesten waar ik tot nu toe geweest ben. Had er vrij hoge verwachtingen van en die zijn zeker wel gehaald.

We kwamen rond een uur of half twaalf binnen tijdens Cellrock, dus daar kan ik niet al te veel over zeggen, maar voor wat ik kon horen draaide hij vooral veel Technoboy & Tuneboy platen (Pulsation, Put Some Grace), daar heb ik helaas niet zoveel mee.

Daarna kwamen de Frequencerz, of eigenlijk, de Frequencer, want hij draaide in z'n eentje. Weinig op aan te merken, gewoon wat je van hen kan verwachten. Ondanks dat het mixen niet altijd perfect was ging het toch aardig hard. Burnin', We Won't Sleep, die nieuwe collab met Bass Modulators (waarvan de kicks toch wel erg hoog gingen..), Revolution, Bitch maar ook Pattern 2. :love: Al met al een goed setje.

Daarna snel door naar B-Front! Aantal dikke tracks gehoord, zoals zijn nieuwe collab met High Voltage, Pwoap, Noctus Noa, Little Bitch, Mysterias, Oblivion, Sleepwalker :love:, Was echt een hele gave set, niks mis mee.

Vervolgens de eer aan Thera en dat was, zoals verwacht, retevet! Hardstyle Matters Remix, Breadstick, The Strangers (ik dacht dat ik gek werd :drool:), Quietly Remix, Breaking Point, The Battle, Pulse Remix, Violence. Echt de vetste set van de avond. Enige minpunt was dat het geluid hier verkeerd afgesteld leek, zelfs met oordoppen in hoorde ik alleen maar bass. Nadat het geluid was 'gereset' was het weer zoals het eerst was.
En een losgaande Thera is al een show op zich. :D

Daarna door naar Degos & Re-Done. Gewoon een lekkere beukset met tracks als Turn It Off, Dancing, Forsaken, Torture en als afsluiter Motion, dat was wel heel gaaf! Niks op aan te merken. Mixwerk ook prima in orde.

Afsluiter van de avond was, jawel, Titan! Had hier redelijk hoge verwachtingen van, vond het in eerste instantie jammer dat Thera niet afsloot. maar Titan heeft mij alles behalve teleurgesteld. Hele dikke set, veel Spoontech platen waar ik op hoopte (Formula, Syndrome, Exist), ook een aantal verrassende, zoals Let The Bodies Hit The Floor, de oude versie van Necropsy! :love:, Born To Fight, Trapped Remix, Different Kind Of Therapy :drool: :drool:. De afsluiter, Oh My Sun, was ook vet. Nog ff alle energie eruit. Het mixwerk was niet altijd even top maar de trackkeuze was prima. Waardige afsluiting!

De terugweg was ook prima (uurtje rijden) en ik lag rond kwart over 7 in m'n nest.
Al met al een prima feest, heb me heel goed vermaakt en zeker voor herhaling vatbaar.
Nog even de plus en minpunten op een rij:

Pluspunten

++ Strangers
++ Different Kind Of Therapy
++ Necropsy (oude)
+ 2x Pattern 2
+ Toegang, gardarobe en wactrijen, erg vlot allemaal.
+ Geen drukte, lekker veel ruimte, zowel om te staan als om te zitten.
+ Kleinschalig
+ Laag VDK-gehalte, althans, wat ik heb meegekregen.
+ Mijn vriendengroep, enorm gelachen.
+ De mensen van de Jezusbus met hun koffie en kransjes, die toch maar vrijwillig op zondagochtend om 6 uur bij -4 proberen hetgeen waar zij zoveel geluk uit halen met jouw te delen, ondanks dat hun ideeën ridicuul zijn. Respect! (en dat zeg ik als atheïst)

Minpunten

- Veel 16-jarig volk dat naar mijn mening aanwezig was om het aanwezig zijn en dat maar een beetje duf om zich heen zaten te staren.
- 2x Bolivia
- Geluid dat, tot voor de reset, verkeerd afgesteld leek.
- WC's die iets te vroeg dichtgingen, heb op de terugweg met een blaas ter grootte van een gemiddeld schiereiland in de auto gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:26 

Hardtraxx Addict

Guido schreef:
- WC's die iets te vroeg dichtgingen, heb op de terugweg met een blaas ter grootte van een gemiddeld schiereiland in de auto gezeten.

Je hebt alle tijd gehad om buiten te pissen hoor, tegen de Jezusbus aan bijvoorbeeld. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Leuk feest! Vanaf Frequencerz alleen maar dikke sets gehoord. Hardstyle Matters Remix bij Thera en Scary Noises bij Titan. :worship: Ook erg vet dat B-Front Smack weer ontdekt heeft. En ik heb jullie wel mooi te pakken gehad trouwens hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:16 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Guido schreef:

Je hebt alle tijd gehad om buiten te pissen hoor, tegen de Jezusbus aan bijvoorbeeld. :x

Stoer :thumbup:

Was echt een vet feest. Die nieuwe B-front platen zijn echt fucking nice :D D&R en Titan ook echt gruwelijk vet.
Thera draaide op zich ook een vette set, alleen sfeertje in de zaal was toen een beetje weg helaas. Ook jammer van het geluid dat uitviel natuurlijk, maar dat mocht de pret niet drukken.

Was bovenal erg gezelligg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:51 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
En ik heb jullie wel mooi te pakken gehad trouwens hihi.

Fucking troll dat je was :P Was zeker een geslaagd feest, benieuwd of XXRAW hier overheen kan gaan volgende week. Setjes waren stuk voor stuk erg goed. Freqz voorspelbaar, maar leuk als binnenkomer. B-Front super dikke set, al zijn nieuwe platen zijn echt top, had het tijdens Loudness niet kunnen horen vanwege de drukte, dus hier dubbel en dwars ingehaald. Stukje met Thera samen sloot goed erop aan, en was goed opbouwend naar Thera zijn solo uurtje wat natuurlijk weer heldig was. D&R vond ik net wat minder om één of andere reden, werd opzich prima gedraaid, maar vergeleken met wat de uren ervoor was viel 't een beetje tegen (op Motion na (L)) En draaiden ze nou ook nog Nackt? Titan platenkeuze was zoals gewoonlijk wel erg goed, mixwerk is al meer over gezegt, maar vond het niet al te storend op dat moment. Zijn eigen platen in combinatie met wat Spoontech werk en alleen de laatste 10 minuten maar hardcore zorgde voor een geslaagd setje!
Al met al een topavond gehad, zelfs beter dan verwacht terwijl de verwachtingen al redelijk hoog waren.
Voornamelijk omdat we 't onder elkaar gewoon erg gezellig hebben gehad, en er meer dan zat de ruimte was om helemaal los te gaan, daar houden we van! Zelfs het plaatselijke gabber volk wat er komt heb ik geen last van gehad, wat dus voornamelijk door 't ruimte overschot kwam. Zal in de Matrixx wel tegenvallen volgende week, die ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:52 

Donateur

Jup Nackt is gedraaid. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:55 

Bierkoning

Viel me sowieso op dat er echt heel veel werk van anderen gedraaid werd, wat de laatste tijd toch vaak niet gebeurt bij veel dj's. Nog een plaat die ik niet had verwacht maar wel erg vet vond is Fuck The Nice Guys, volgens mij draaide Thera die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:59 

Ik ben al eens eerder in de Crystal Venue geweest, maar dan in de kleine zaal tijdens Sunday Raw. Over het algemeen wel een leuke tent met een goeie uitstraling en vriendelijk personeel. ^^
Laatste half uurtje van Cellrock half meegekregen waarvan ik een (nieuwe) Cellrock track een aantal van Saifam voorbij heb horen komen, zoals Killzone (midintro), Pulsation en Put Some Grace. Heerlijk hoe die klonken zoals ik al verwacht had.

Voor de rest vond ik het maar een matig feestje. Veel tracks die Frequencerz en B-Front draaiden lagen mij niet. Teveel breakdowns, dezelfde patronen en schelle geluiden waar ik niet zo'n fan van ben. Ik kreeg ook het gevoel dat er vanaf B-Front zijn set een hoeveelheid hoog miste in het geluidsysteem, waardoor veel synths en andere geluiden niet lekker doorkwamen op veel plekken in de zaal. Tijdens deze set stond het ook aardig op elkaar vooraan en dan voornamelijk jongeren in het publiek waar ik niet zo gek op ben en meestal wat gebrek aan fatsoen hebben. Kreeg al een aantal constante porren in me rug door zo'n meid die niet fatsoenlijk los kan gaan en even later een elleboog in mijn gezicht van een gast. Kan gebeuren, maar denk ook even aan je buren je kan ook overdrijven met losgaan. :/

Thera draaide een paar heerlijke nummers en bracht gelijk ook de nodige drive naar voren (X Rated :woot: ), maar draaide ook wat mindere, zoals werk van Delete en Vazard die ik eigenlijk nooit zo goed heb gevonden. Eigenlijk ben ik de hele avond niet helemaal in de feeststemming gekomen. Tijdens Degos & Re-Done even gaan zitten en toen maar richten de auto gegaan.

Ik had niet echt veel verwachtingen, maar een concept en lineup als deze is voor mij niet echt voor herhaling vatbaar. Hardclassics zal mij hopelijk meer bevallen volgende maand! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:03 

Artiest

Pommer schreef:
Viel me sowieso op dat er echt heel veel werk van anderen gedraaid werd, wat de laatste tijd toch vaak niet gebeurt bij veel dj's. Nog een plaat die ik niet had verwacht maar wel erg vet vond is Fuck The Nice Guys, volgens mij draaide Thera die?

Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:13 

Hardtraxx Addict

Erg vet feestje! Veel bekenden en dat maakte het feest vooral. Geluid top (op den duur wel minder), setjes erg vet (opbouw soms wat raar). Liep wel redelijk wat lokaal paupervolk rond volgens mij. Ook jammer dat die snackbar daar binnen dicht was. Rond een uur of half of 4. 5.30 in de auto en was 8.15 weer thuis :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:40 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Stoer :thumbup:

Misschien dat het persoonlijk naar Guido bedoeld was en hij wel snapt wat ik bedoel? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Thera draaide op zich ook een vette set, alleen sfeertje in de zaal was toen een beetje weg helaas.

Sfeer minder? Op de 'broer' van Thera na heb ik sommige mensen nog nooit zo hard los zien gaan daar vooraan.

3 nummers die dubbel werden gedraaid vanavond, valt dus reuze mee: Main MF, Pattern 2 & Bolivia. :) En de slechtste track van de avond werd ook gedraaid: Refly... Kom op zeg, om 10 voor half 6 kun je daar toch niet mee aankomen op een feest waar alleen maar RAUWE shit wordt gedraaid? :thumbdown:

Verder niks te klagen hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:26 

Hardtraxx Veteran

Ah ik weet niet, dat idee kreeg ik een beetje.

Stonden ook redelijk ver achteraan, misschien dat het daar aan lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:29 

Donateur

Refly. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:
Thera draaide op zich ook een vette set, alleen sfeertje in de zaal was toen een beetje weg helaas.

Sfeer minder? Op de 'broer' van Thera na heb ik sommige mensen nog nooit zo hard los zien gaan daar vooraan.

3 nummers die dubbel werden gedraaid vanavond, valt dus reuze mee: Main MF, Pattern 2 & Bolivia. :) En de slechtste track van de avond werd ook gedraaid: Refly... Kom op zeg, om 10 voor half 6 kun je daar toch niet mee aankomen op een feest waar alleen maar RAUWE shit wordt gedraaid? :thumbdown:

You Know werd ook 2x gedraaid toch?

Je kon het verschil in sfeer/losgaan tussen vooraan en achteraan wel duidelijk merken. Wat verder naar achter werd ik veel lastig gevallen door van dat volk wat zich te stoer voelde om los te gaan en je een beetje vreemd aan zit te kijken. Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag... Hij vond blijkbaar dat ik er te jong uitzag ofzo :/ Daarna waren we maar wat verder naar voren gegaan en daar was de sfeer de hele avond gewoon top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:11 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

1x het origineel en 1x die versie van de Freq's met Live The Moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:12 

Donateur

Uberhout schreef:
Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag...

Hahahah moest toch lachen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Refly. :loving: :loving:

Ja, het is een heerlijk nummertje, maar daar hoort Korsakoff mee te openen op Freaqshow of Endymion halverwege Defqon. Dat nummer viel gewoon als enige echt dik en dik buiten de toon op het hele feest (afgezien van de lyrics van Live The Moment)

Uberhout schreef:
Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:

Je kon het verschil in sfeer/losgaan tussen vooraan en achteraan wel duidelijk merken. Wat verder naar achter werd ik veel lastig gevallen door van dat volk wat zich te stoer voelde om los te gaan en je een beetje vreemd aan zit te kijken. Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag... Hij vond blijkbaar dat ik er te jong uitzag ofzo :/ Daarna waren we maar wat verder naar voren gegaan en daar was de sfeer de hele avond gewoon top! :)

Pfffff, 15 en dan al alcoholist. Waar gaat het heen met de wereld??? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:18 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Uberhout schreef:

1x het origineel en 1x die versie van de Freq's met Live The Moment :)

Oh ja klopt, naja is alleen een verschil in de break dan :P

TiMOTHYb schreef:
Uberhout schreef:
Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag...

Hahahah moest toch lachen. :$

Is eigenlijk de eerste keer dat iemand me jonger schat dan dat ik ben, maar ach... Zou 't normaal gesproken ook niet erg opvatten, maar diezelfde grapjas zat ervoor en erna ook al een beetje te geinen om mij. Dus dan vat ik het allemaal wat minder positief op. Heb geen probleem met een beetje aandacht, maar als ik zo aangegaapt wordt ga ik me daar op een gegeven moment toch wel aan ergeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:26 

Donateur

Ja of die Zazafront mashup die begrijp ik ook nooit zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:42 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja of die Zazafront mashup die begrijp ik ook nooit zo goed.

Ik was blij dat Bob ermee opende. Hadden we het ergste van de set meteen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 10:11 

Hardtraxx Veteran

Was gezellig :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten