Al waren we dan gewoon weggegaan Chuk 
Ssssst, verpest mijn moment nou niet.wrote:Al waren we dan gewoon weggegaan Chuk
Ssssst, verpest mijn moment nou niet.wrote:Al waren we dan gewoon weggegaan Chuk
Geloofwaardig hoorwrote:Ssssst, verpest mijn moment nou niet.wrote:Al waren we dan gewoon weggegaan Chuk
Je hebt alle tijd gehad om buiten te pissen hoor, tegen de Jezusbus aan bijvoorbeeld.wrote:- WC's die iets te vroeg dichtgingen, heb op de terugweg met een blaas ter grootte van een gemiddeld schiereiland in de auto gezeten.
Stoerwrote:Je hebt alle tijd gehad om buiten te pissen hoor, tegen de Jezusbus aan bijvoorbeeld.wrote:- WC's die iets te vroeg dichtgingen, heb op de terugweg met een blaas ter grootte van een gemiddeld schiereiland in de auto gezeten.
Fucking troll dat je waswrote:En ik heb jullie wel mooi te pakken gehad trouwens hihi.
Kloptwrote:Viel me sowieso op dat er echt heel veel werk van anderen gedraaid werd, wat de laatste tijd toch vaak niet gebeurt bij veel dj's. Nog een plaat die ik niet had verwacht maar wel erg vet vond is Fuck The Nice Guys, volgens mij draaide Thera die?
Misschien dat het persoonlijk naar Guido bedoeld was en hij wel snapt wat ik bedoel?wrote: Stoer![]()
Sfeer minder? Op de 'broer' van Thera na heb ik sommige mensen nog nooit zo hard los zien gaan daar vooraan.wrote:Thera draaide op zich ook een vette set, alleen sfeertje in de zaal was toen een beetje weg helaas.
You Know werd ook 2x gedraaid toch?wrote:Sfeer minder? Op de 'broer' van Thera na heb ik sommige mensen nog nooit zo hard los zien gaan daar vooraan.wrote:Thera draaide op zich ook een vette set, alleen sfeertje in de zaal was toen een beetje weg helaas.
3 nummers die dubbel werden gedraaid vanavond, valt dus reuze mee: Main MF, Pattern 2 & Bolivia.En de slechtste track van de avond werd ook gedraaid: Refly... Kom op zeg, om 10 voor half 6 kun je daar toch niet mee aankomen op een feest waar alleen maar RAUWE shit wordt gedraaid?
![]()
Verder niks te klagen hoor
1x het origineel en 1x die versie van de Freq's met Live The Momentwrote:You Know werd ook 2x gedraaid toch?
Hahahah moest toch lachen.wrote:Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag...
Ja, het is een heerlijk nummertje, maar daar hoort Korsakoff mee te openen op Freaqshow of Endymion halverwege Defqon. Dat nummer viel gewoon als enige echt dik en dik buiten de toon op het hele feest (afgezien van de lyrics van Live The Moment)wrote:Refly.![]()
Pfffff, 15 en dan al alcoholist. Waar gaat het heen met de wereld???wrote:You Know werd ook 2x gedraaid toch?wrote:Sfeer minder? Op de 'broer' van Thera na heb ik sommige mensen nog nooit zo hard los zien gaan daar vooraan.wrote:Thera draaide op zich ook een vette set, alleen sfeertje in de zaal was toen een beetje weg helaas.
3 nummers die dubbel werden gedraaid vanavond, valt dus reuze mee: Main MF, Pattern 2 & Bolivia.En de slechtste track van de avond werd ook gedraaid: Refly... Kom op zeg, om 10 voor half 6 kun je daar toch niet mee aankomen op een feest waar alleen maar RAUWE shit wordt gedraaid?
![]()
Verder niks te klagen hoor
Je kon het verschil in sfeer/losgaan tussen vooraan en achteraan wel duidelijk merken. Wat verder naar achter werd ik veel lastig gevallen door van dat volk wat zich te stoer voelde om los te gaan en je een beetje vreemd aan zit te kijken. Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag... Hij vond blijkbaar dat ik er te jong uitzag ofzoDaarna waren we maar wat verder naar voren gegaan en daar was de sfeer de hele avond gewoon top!
Oh ja klopt, naja is alleen een verschil in de break danwrote:1x het origineel en 1x die versie van de Freq's met Live The Momentwrote:You Know werd ook 2x gedraaid toch?
Is eigenlijk de eerste keer dat iemand me jonger schat dan dat ik ben, maar ach... Zou 't normaal gesproken ook niet erg opvatten, maar diezelfde grapjas zat ervoor en erna ook al een beetje te geinen om mij. Dus dan vat ik het allemaal wat minder positief op. Heb geen probleem met een beetje aandacht, maar als ik zo aangegaapt wordt ga ik me daar op een gegeven moment toch wel aan ergerenwrote:Hahahah moest toch lachen.wrote:Werd ook door een grapjas gefeliciteerd met m'n 15e verjaardag...
Ik was blij dat Bob ermee opende. Hadden we het ergste van de set meteen gehad.wrote:Ja of die Zazafront mashup die begrijp ik ook nooit zo goed.