Echt een heerlijk feest dit. Zeker wel een van de beste feesten waar ik tot nu toe geweest ben. Had er vrij hoge verwachtingen van en die zijn zeker wel gehaald.
We kwamen rond een uur of half twaalf binnen tijdens
Cellrock, dus daar kan ik niet al te veel over zeggen, maar voor wat ik kon horen draaide hij vooral veel Technoboy & Tuneboy platen (Pulsation, Put Some Grace), daar heb ik helaas niet zoveel mee.
Daarna kwamen de
Frequencerz, of eigenlijk, de
Frequencer, want hij draaide in z'n eentje. Weinig op aan te merken, gewoon wat je van hen kan verwachten. Ondanks dat het mixen niet altijd perfect was ging het toch aardig hard. Burnin', We Won't Sleep, die nieuwe collab met Bass Modulators (waarvan de kicks toch wel erg hoog gingen..), Revolution, Bitch maar ook Pattern 2.

Al met al een goed setje.
Daarna snel door naar
B-Front! Aantal dikke tracks gehoord, zoals zijn nieuwe collab met High Voltage, Pwoap, Noctus Noa, Little Bitch, Mysterias, Oblivion, Sleepwalker

, Was echt een hele gave set, niks mis mee.
Vervolgens de eer aan
Thera en dat was, zoals verwacht, retevet! Hardstyle Matters Remix, Breadstick, The Strangers (ik dacht dat ik gek werd

), Quietly Remix, Breaking Point, The Battle, Pulse Remix, Violence. Echt de vetste set van de avond. Enige minpunt was dat het geluid hier verkeerd afgesteld leek, zelfs met oordoppen in hoorde ik alleen maar bass. Nadat het geluid was 'gereset' was het weer zoals het eerst was.
En een losgaande Thera is al een show op zich.
Daarna door naar
Degos & Re-Done. Gewoon een lekkere beukset met tracks als Turn It Off, Dancing, Forsaken, Torture en als afsluiter Motion, dat was wel heel gaaf! Niks op aan te merken. Mixwerk ook prima in orde.
Afsluiter van de avond was, jawel,
Titan! Had hier redelijk hoge verwachtingen van, vond het in eerste instantie jammer dat Thera niet afsloot. maar Titan heeft mij alles behalve teleurgesteld. Hele dikke set, veel Spoontech platen waar ik op hoopte (Formula, Syndrome, Exist), ook een aantal verrassende, zoals Let The Bodies Hit The Floor, de oude versie van Necropsy!

, Born To Fight, Trapped Remix, Different Kind Of Therapy

. De afsluiter, Oh My Sun, was ook vet. Nog ff alle energie eruit. Het mixwerk was niet altijd even top maar de trackkeuze was prima. Waardige afsluiting!
De terugweg was ook prima (uurtje rijden) en ik lag rond kwart over 7 in m'n nest.
Al met al een prima feest, heb me heel goed vermaakt en zeker voor herhaling vatbaar.
Nog even de plus en minpunten op een rij:
Pluspunten++ Strangers
++ Different Kind Of Therapy
++ Necropsy (oude)
+ 2x Pattern 2
+ Toegang, gardarobe en wactrijen, erg vlot allemaal.
+ Geen drukte, lekker veel ruimte, zowel om te staan als om te zitten.
+ Kleinschalig
+ Laag VDK-gehalte, althans, wat ik heb meegekregen.
+ Mijn vriendengroep, enorm gelachen.
+ De mensen van de Jezusbus met hun koffie en kransjes, die toch maar vrijwillig op zondagochtend om 6 uur bij -4 proberen hetgeen waar zij zoveel geluk uit halen met jouw te delen, ondanks dat hun ideeën ridicuul zijn. Respect! (en dat zeg ik als atheïst)
Minpunten- Veel 16-jarig volk dat naar mijn mening aanwezig was om het aanwezig zijn en dat maar een beetje duf om zich heen zaten te staren.
- 2x Bolivia
- Geluid dat, tot voor de reset, verkeerd afgesteld leek.
- WC's die iets te vroeg dichtgingen, heb op de terugweg met een blaas ter grootte van een gemiddeld schiereiland in de auto gezeten.