Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 15:55 
 
Organisator

BASIC INFO:
Party: Inception - The Space Edition
Date: 15 september 2012 / 22:30-05:30
Presale: € 17,50 / doorsale: € 25,-
Minimum age: 18 yrs
Afbeelding


Je had hem intussen natuurlijk al in je agenda staan? Hardstyle is back once again in Crystal Venue op zaterdag 15 september. Keiharde knallers en original hardstyle sounds staan je te wachten. Nog net voor de vakantie daalde uit de buitenste ring van het zonnestelsel de line-up op je neer. En dat is wel even wat! De echte hardstyle liefhebber is spontaan zwevend naar zijn vakantiebestemming geweest. The force is strong in these ones! Kom je net terug? dan hier nog eens de line-up en wat extra info.

Line up Inception Space Edition:
    Nowaxx
    Genius
    Isaac
    E-force
    Thera
    Mc UB

Weet je het nog? De vorige keer? Je was er toch wel bij? Misschien sta je nog op één van deze foto's:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Tickets to space are still available
Je had natuurlijk al gelezen dat de Early Bird tickets uitverkocht waren. Iedereen wil deze 'first contact' met een alien lifeform natuurlijk van dichtbij meemaken. Maar je bent nog niet te laat! Voor € 17,50 ben je al in het bezit van een voucher die toegang geeft tot het hoofd-dek van de HMS Inception. Waar je ze kunt halen?

Presale adressen:
Paylogic
Primera
Er zijn een beperkt aantal kaarten verkrijgbaar via Vakantieveilingen.nl

Inception – The Space Edition belooft op voorhand al een geweldig hardstyle spektakel te worden. Het schijnt dat zelfs Darth Vader een paar snipperdagen heeft opgenomen op de Death Star om hier toch vooral bij te kunnen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:35 
 
Organisator

Gaat heel dik worden!! :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

+1 voor de geth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al een topic van :P

feesten/inception-the-space-edition-01-09-2012-crystal-venue-culemborg-t24878.html?hilit=Inception
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan op slot dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar deze komt van de organisator zelf. Lijkt me dus handiger als deze open blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar deze komt van de organisator zelf. Lijkt me dus handiger als deze open blijft.

Snap het verschil niet echt, andere stonden al een aantal reacties van mensen en hier niks, maargoed, wij mogen niet als een moderator oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:58 
 
Organisator

JAAAAAAA, het is zoverr!!! Het aftellen is begonnen, we gaan er helemaal voor. NASA heeft bevestigd dat het ruimteschip de HMS Inception inmiddels ter hoogte van Mars is aangekomen en op koers ligt voor de aarde. Het zal op 15 september landen bij Crystal Venue en de dj's afleveren voor dit dikke hardstyle feest.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke paint skills! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat er DJ Isaac, DJ Nowaxx en DJ Genius geboekt zijn. De Crystal Venue is een mooie lokatie met goed geluid. Had hier liever wat andere namen bij zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb kaartjes via vakantieveilingen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin xd Pieter en E-Force zijn natuurlijk prima namen, maar de anderen niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik sta in ieder geval voor 90 minuten in de planning :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter schop je de overige 4 van de lineup af en maak je er gewoon een dik Theracords avondje van Pieter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nahhh zo is er ook wel wat diversiteit op de avond en ik ga mn best doen om de laatste 90 minuten weer speciaal te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag je afsluiten Pieter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Als hij de laatste 90 minuten speciaal gaat maken, zou het raar zijn als hij opent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Als hij de laatste 90 minuten speciaal gaat maken, zou het raar zijn als hij opent.

Tenzij het feest 90 minuten duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Firetrap schreef:
Als hij de laatste 90 minuten speciaal gaat maken, zou het raar zijn als hij opent.

Tenzij het feest 90 minuten duurt

Hou op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Als hij de laatste 90 minuten speciaal gaat maken, zou het raar zijn als hij opent.

Tenzij hij de eerste minuut kut gaat draaien, en dan de laatste 90 minuten speciaal gaat maken :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou hij 91 minuten draaien, dat klopt ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Dan zou hij 91 minuten draaien, dat klopt ook niet..

Hoorde gisteren van Ibo Orgut dat Thera een minuutje langer mag draaien hier. En als er iemand is die het moet weten dan is het Ibo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
XtD schreef:
Dan zou hij 91 minuten draaien, dat klopt ook niet..

Hoorde gisteren van Ibo Orgut dat Thera een minuutje langer mag draaien hier. En als er iemand is die het moet weten dan is het Ibo ;)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
XtD schreef:
Dan zou hij 91 minuten draaien, dat klopt ook niet..

Hoorde gisteren van Ibo Orgut dat Thera een minuutje langer mag draaien hier. En als er iemand is die het moet weten dan is het Ibo ;)

Ibo-Fanboy :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
XtD schreef:
Dan zou hij 91 minuten draaien, dat klopt ook niet..

Hoorde gisteren van Ibo Orgut dat Thera een minuutje langer mag draaien hier. En als er iemand is die het moet weten dan is het Ibo ;)

Ibo-Fanboy :thumbdown:

Nog steeds aan het dippen? Dat dippen van jou duurt wel lang altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje, wat ben jij vervelend Davey.
Het gaat bij jou altijd over dippen en al dat getroll.

Word je nou niet moe van jezelf? :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten