Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, zeer dikke set van Thera :worship: B-Front was ook een goed setje, voor de eerste keer de nieuwe collab eens live mogen aanschouwen en die ging ook wel lekker :D Set van Cellrock heb ik enkel de laatste paar tracks gehoord en Frequencerz was vrij standaard. De sets van Titan en Degos & Re-Done waren ook wel lekker :) Alleen nog 2 uur buiten moeten bevriezen voor met de trein terug te komen :/ en Bolivia ben ik nu echt wel grandioos beu wat een kutplaat hoef die nooit meer te horen en al zeker niet van Titan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Was een mooi feestje, goed begin van het jaar :) ... En inderdaad Bolivia mag echt weggegooid worden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Was gezellig :D


Ja? weer lekker tegen de paal geleund?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Mr Lellebel schreef:
Was gezellig :D


Ja? weer lekker tegen de paal geleund?

Heeeeeeerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha ja de swing zat er weer lekker in zeg krullenbol!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahaha ja de swing zat er weer lekker in zeg krullenbol!!!

#YOLO
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:47 
 
Hardtraxxer

Bezig met de volgende raw edition!

Suggesties zijn altijd welkom! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Bezig met de volgende raw edition!

Suggesties zijn altijd welkom! :D


The Machine, dan mag je dj bassfucker vs the beatmaniacz vs wasted elephantz er ook bij zetten voor mijn part.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chain Reaction!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon meer van hetzelfde, maar dan andere namen.

Adaro, Eforce, Chris One, Machine, P&D, Deetox, Delete ( mocht hij in Nederland zijn ),
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Delete regelen! Klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-O, Jack of Sound, Chain Reaction, Deetox, The Machine :P, Dark Pact, Kodex, R3belz, Digital Punk?

EDIT: Activator en/of Jajox (weet zn nieuwe naam niet meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kronos :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxxer

Hier ken ik wel wat mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
R3belz, Digital Punk?

Die 2 mag je van mij laten zitten. Hebben het op XXL Raw - The Battle niet echt Raw gehouden op een 15 minuten na

Verder zou ik zeggen Delete, Deetox, Thera, B-Front, Zany, Donkey Rollers, Jack Of Sound, Dark Pact, Chris One, E-Force, The Machine etc etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist! Dark Pact en Acti vs Jajox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Zany moet zich wat mij betreft eerst weer bewijzen als raw-artiest voordat ik weer een bezoekje aan hem breng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany had me in het Klokgebouw vorig jaar toch aangenaam verrast, was harder dan Crypsis vond ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Er is in een jaar aardig wat gebeurd, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft geen Zany! Die kerel is compleet het spoort bijster, heeft er volgens mij ook nauwelijks zin meer in. Maakte laatst op Bass Academy zo'n verveelde indruk toen hij b2b stond met Titan. Haalde compleet de drive uit de set met z'n bootlegs :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmmh, had wel verwacht dat hij op een feest met een rauwe tint wel een harde set zou neerzetten of vergelijkbaar zou draaien als vorig jaar met Loudness. Jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Sasha F, The Machine, Solutio & The I's, Deetox, Wavolizer. En laat Kronos maar thuis
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten