Leuk feestje gehad, zeer dikke set van Thera

B-Front was ook een goed setje, voor de eerste keer de nieuwe collab eens live mogen aanschouwen en die ging ook wel lekker

Set van Cellrock heb ik enkel de laatste paar tracks gehoord en Frequencerz was vrij standaard. De sets van Titan en Degos & Re-Done waren ook wel lekker

Alleen nog 2 uur buiten moeten bevriezen voor met de trein terug te komen

en Bolivia ben ik nu echt wel grandioos beu wat een kutplaat hoef die nooit meer te horen en al zeker niet van Titan...