en dat terwijl je niet mee kon omdat je et geld niet hadVik wrote:Godver, hoor ik een paar dagen na t feest dat ik hier gratis heen had gekund via mijn stage.![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Loudness klokgebouw (05-03-2016, Klokgebouw, Eindhoven)
- View the latest post: Project Hardcore - 13 december 2014 - Klokgebouw (Eindhoven)
- View the latest post: Project Hardcore: #PH13 (14-12-2013, Klokgebouw, Eindhoven)
- View the latest post: Scot Project Live @ Memorylane 10.10.2015 Klokgebouw Eindhoven
- View the latest post: Snakepit 2025 (01-11-2025, Klokgebouw, Eindhoven)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
G
Erg vervelend inderdaad.Black Sunrise wrote:Er liepen inderdaad wel aardig wat gevalletjes rond, maar niet vervelend ofzo. Ik heb me in ieder geval niet echt hoeven storen aan irritante wauzen. Op een enkeling na, maar dat is dan zo'n anabolenbeer die overal doorheen walst....
Heerlijke aftermovie! _0_
Vond dit ook echt een topfeest, zeker weer een optie volgend jaar!
View on YouTube
Vond dit ook echt een topfeest, zeker weer een optie volgend jaar!
View on YouTube
-
G
prima aftermovie
wat een held was Dyprax ook, hoe hij losging achter die draaitafels
wat een held was Dyprax ook, hoe hij losging achter die draaitafels