Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

STAGE 01:
Tha Playah
Partyraiser & F.NoIzE
Noize Bangerz
Korsakoff & Amada
Dyprax
Art of Fighters
Bodyshock
Pandorum
Ophidian live
Hosted by Jeff

STAGE 02:
Meccano Twins
Tieum
Deathmachine
Bloodcage
Miss Hysteria
The Unfamous
Future
N-Vitral live
Hosted by No-iD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig,
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 09:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Citaat:
Presale starts: October 11th 2014 at 13:00 hrs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:22 
 
Hardtraxx Newbie

STAGE 01:
Tha Playah
Partyraiser & F.NoIzE
Noize Bangerz
Korsakoff & Amada
Dyprax
Art of Fighters
Bodyshock
Pandorum
Ophidian live
Hosted by Jeff

STAGE 02:
Meccano Twins
Tieum
Deathmachine
Bloodcage
Miss Hysteria
The Unfamous
Future
N-Vitral live
Hosted by No-iD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weekje na pandemonium :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt mijn eerste hardcore feestje. Heb er zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage 01
22:00 - 23:00: Pandorum
23:00 - 00:00: Bodyshock
00:00 - 01:00: Art of Fighters
01:00 - 02:30: Amada vs Korsakoff
02:30 - 03:30: Tha Playah
03:30 - 04:00: Ophidian
04:00 - 05:00: Noize Bangerz
05:00 - 06:00: Dyprax
06:00 - 07:00: F. NoIzE vs Partyraiser
MC: Jeff

3Stage 02
22:00 - 23:30: Future
23:30 - 00:30: Miss Hysteria
00:30 - 02:00: Meccano Twins
02:00 - 03:00: Bloodcage
03:00 - 03:30: Live: N-Vitral
03:30 - 04:30: Deathmachine
04:30 - 05:30: The Unfamous
05:30 - 06:30: Tieum
MC: No-iD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen van HT aanwezig? Mooi een nachtje in zaal 2 staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goei feestje gehad, N-Vitral baas!­ En heerlijke set van Partyraiser &­ F.­ Noize.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 02:44 
 
Hardtraxx Newbie

Was een gaaf feesie! Meccano Twins waren goed joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik bijna geen nummers kon prima vermaakt.

Ophidian set van de avond had niet verwacht dat hij zo veel oude nummers zou draaien: Psychiatric Ass voor het eerst live gehoord :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit een heerlijk feestje :surrender:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten