Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:25 
 

Vik schreef:
Godver, hoor ik een paar dagen na t feest dat ik hier gratis heen had gekund via mijn stage. :cry: :(

en dat terwijl je niet mee kon omdat je et geld niet had :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Er liepen inderdaad wel aardig wat gevalletjes rond, maar niet vervelend ofzo. Ik heb me in ieder geval niet echt hoeven storen aan irritante wauzen. Op een enkeling na, maar dat is dan zo'n anabolenbeer die overal doorheen walst....

Erg vervelend inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke aftermovie! _0_
Vond dit ook echt een topfeest, zeker weer een optie volgend jaar!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 21:42 
 

prima aftermovie

wat een held was Dyprax ook, hoe hij losging achter die draaitafels :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten