6000 is echt wel veel.b-ram wrote:Haha leuk om te zien Grim6000 + calorieën verbranden, heel netjes!
Als ik 12km ga hardlopen verbrand ik er net iets meer dan 1000.
6000 is echt wel veel.b-ram wrote:Haha leuk om te zien Grim6000 + calorieën verbranden, heel netjes!
True maar het is gebasseerd op leeftijd, geslacht, gewicht en hartslag. Je kan daarmee best precies je calorie verbruik berekenen. Als grim 20 jaar is 80 kilo weegt een hartslag heeft van 160 (er staat 144 gemiddeld maar hij begint later in het traject en het eindigt om 9 uur terwijl het feest 7 uur is afgelopen. dus daarom heb ik 160 genomen. Dan verbrand hij 5660 Kcal. Verklaart wel veel van mijn persoonlijke ervaring met gewichtsafname naar een feest. Ik had zoveel Kcal echt niet verwachtDL22 wrote:6000 is echt wel veel.b-ram wrote:Haha leuk om te zien Grim6000 + calorieën verbranden, heel netjes!
En hoe lang doe je over die 12km? Iets meer als een uur?DL22 wrote:6000 is echt wel veel.b-ram wrote:Haha leuk om te zien Grim6000 + calorieën verbranden, heel netjes!
Ik ben beginnen meten om 22.24u (staat ook op eerste screenshot) en de hartslagmeter heeft 8u53m aangestaan. Dat betekent dat ik de hartslagmeter om 7.17u heb afgezet. Aangezien ik tot het einde ben gebleven zit er slechts een kwartier te veel aan tijd met een lagere hartslag. Dat kwartiertje gaat dus amper een impact hebben op mijn gemiddelde hartslag en totaal calorieën verbruik.johnnie wrote: True maar het is gebasseerd op leeftijd, geslacht, gewicht en hartslag. Je kan daarmee best precies je calorie verbruik berekenen. Als grim 20 jaar is 80 kilo weegt een hartslag heeft van 160 (er staat 144 gemiddeld maar hij begint later in het traject en het eindigt om 9 uur terwijl het feest 7 uur is afgelopen. dus daarom heb ik 160 genomen. Dan verbrand hij 5660 Kcal. Verklaart wel veel van mijn persoonlijke ervaring met gewichtsafname naar een feest. Ik had zoveel Kcal echt niet verwacht
Zoals ik het nu lees, lijkt het net alsof ik je niet geloof... Ik geloof je wel, ik was gewoon erg verbaasdGrim wrote:Je hebt me nog nooit los zien gaan vermoed ik?The Skribbler wrote:Serieus, 210 bpm zonder drugs?![]()
Zeker wanneer er een plaat als Nutty T - Nacho (Delete remix) voorbij komt.
![]()
Ik vermoed dat het ook wel door de alcohol komt, want tijdens Malice heb ik een uur lang staan tuinieren dat het niet meer normaal is en mijn hartslag is niet meer zo hoog geweest. Dat stuk op het einde tussen die 2 dalen waar mijn hartslag regelmatig in het rood ging was het uurtje Malice.![]()
Een gemiddelde hartslag van 144bpm gedurende bijna 9 uur zegt ook voldoende over het losgaan gehalte. Naar loudness ga je niet om stil te staan.
Maakte precies hetzelfde mee in het Klokgebouw op Project Hardcore. Werd ik bij m'n nek gegrepen en vond ie ook alleen muntjes.Twanneke wrote:Ohja, een maat van mij gaf mij een muntje en vervolgens komen 3 bewakers met geweld naar mij toe en nemen me op een lompe manier een paar meter verder mee en houden mijn hand stevig dicht. Omstanders dachten ook van wtf gebeurd hier. Doet die bewaker mijn hand open zitten er muntjes in![]()
. Wat een pipo's, stonden ze wel ff voorschut. Maar excuses aanbieden ho maar.
1x mee gemaakt toen ik er vol in zat (4f) dat mijn hartslag 78 wasThe Skribbler wrote:Zoals ik het nu lees, lijkt het net alsof ik je niet geloof... Ik geloof je wel, ik was gewoon erg verbaasdGrim wrote:Je hebt me nog nooit los zien gaan vermoed ik?The Skribbler wrote:Serieus, 210 bpm zonder drugs?![]()
Zeker wanneer er een plaat als Nutty T - Nacho (Delete remix) voorbij komt.
![]()
Ik vermoed dat het ook wel door de alcohol komt, want tijdens Malice heb ik een uur lang staan tuinieren dat het niet meer normaal is en mijn hartslag is niet meer zo hoog geweest. Dat stuk op het einde tussen die 2 dalen waar mijn hartslag regelmatig in het rood ging was het uurtje Malice.![]()
Een gemiddelde hartslag van 144bpm gedurende bijna 9 uur zegt ook voldoende over het losgaan gehalte. Naar loudness ga je niet om stil te staan.een hartslag van 210 haal ik alleen met een goeie dosis 4f/pep op denk ik
Dat was ik ook. :p Mijn max hartslag zou 197 (220-23(leeftijd)) mogen zijn. Als je dan een piek haalt van 210+ dan schrik je toch even.The Skribbler wrote:ik was gewoon erg verbaasd
Is idd een Loudness tool van mijRickzel wrote:Haha tering wat is Ultimate Victory een mega dikke track, gruwelijke aftermovie!
Welke track was die eerste dan? Loudness tooltje?
2:38, nog mooier. B-Front die verandert in RegainChroman wrote:Gaaf gedaan, hoe Phuture Noize op 1:18 in Adaro verandert