Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De terugkeer van Project Hardcore is een feit! Het zal terugkeren in het zuiden van het land, in het Klokgebouw te Eindhoven!

Project Hardcore
Locatie: Klokgebouw Eindhoven
Datum: 22 september 2012
Tijd: 22:00 - 06:00
Tickets: € 35,-. Verkrijgbaar vanaf 14 juli op http://www.ph.tickets.b2s.nl

Line-Up:
#001
Art of Fighters
Dyprax
Evil Activities
Kasparov
Mad Dog
Nosferatu
Prankster
Live: Chrono
Live: Endymion
Live: The Demon Dwarf
MC: Ruffian

#002
Ophidian
Partyraiser
Radium
The Outside Agency
Tieum
Triax
Tymon
Unexist
MC: Apster

http://www.b2s.nl/ph12
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi!

Dit weekend maar eens beoordelen of Klokgebouw een goeie is voor stampfeesten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice! Hopelijk ook een Industrialzaaltje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sehr nice, maar wel afhankelijk van de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo B2S moet wel vertrouwen hebben in deze locatie. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al zal het geluid nooit zo zijn als in silverdome...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:04 
 

Zozo, B2S heeft er vertrouwen in..

Wel mooi dat Klokgebouw nu ook voor zulke feestjes toegankelijk wordt. Denk wel dat ik hem meepak ongeacht line-up :D
Maar wordt wel een twijfel als ik overdag al Re-Action heb..

Nouja, 2 feestjes op 1 dag mss..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het fokkop..nog geen enkele project gemist sinds k 18 ben geworden....word de eerste keer denk dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ik vind het fokkop..nog geen enkele project gemist sinds k 18 ben geworden....word de eerste keer denk dit jaar


Het is sowieso al een kk streek dat ze ons enige feestje in Zoetermeer afnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Nemesyz schreef:
Mooi!

Dit weekend maar eens beoordelen of Klokgebouw een goeie is voor stampfeesten ^^


Dit!

Nog relatief dichtbij voor mij ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
AniThing schreef:
ik vind het fokkop..nog geen enkele project gemist sinds k 18 ben geworden....word de eerste keer denk dit jaar


Het is sowieso al een kk streek dat ze ons enige feestje in Zoetermeer afnemen.


we hadden knock out ook nog he:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Al 3jaar op de planning staan en nu MOET het van mezelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

Eerst Loudness naar eindhoven, nu project hardcore lekker dichtbij, waarschijnlijk wel aanwezig dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
mrazura schreef:
AniThing schreef:
ik vind het fokkop..nog geen enkele project gemist sinds k 18 ben geworden....word de eerste keer denk dit jaar


Het is sowieso al een kk streek dat ze ons enige feestje in Zoetermeer afnemen.


we hadden knock out ook nog he:P


Ja maar dat was hardstyle. Hardcore komt daar een stuk beter tot zijn recht vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is de leeftijd eigenlijk vvor #PH12
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

550decibel schreef:
wat is de leeftijd eigenlijk vvor #PH12

18
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 17:12 
 

ich bin dabei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 07:52 
 
Hardtraxxer

Dit is relatief dichtbij dus qua afstand zeker geen probleem, maar de datum is kut... Dus helaas geen Project Hardcore voor mij dit jaar. Hopelijk volgend jaar wel eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:32 
 

dawasiknie schreef:
Nice! Hopelijk ook een Industrialzaaltje :)

Dit dus, voor de mainstream ga ik niet naar project hardcore ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
dawasiknie schreef:
Nice! Hopelijk ook een Industrialzaaltje :)

Dit dus, voor de mainstream ga ik niet naar project hardcore ^^

Voor het geluid ga je wel. En het geluid is hier voldoende reden om naartoe te gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:39 
 

Chukkels schreef:
Voor het geluid ga je wel. En het geluid is hier voldoende reden om naartoe te gaan ^^

Als er dan ook nog een dikke industrial area bij is ben ik aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
Voor het geluid ga je wel. En het geluid is hier voldoende reden om naartoe te gaan ^^

Als er dan ook nog een dikke industrial area bij is ben ik aanwezig :D

Citaat:
val kapot, loop naar de hel, fap je dood na 43 keer ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sla deze over...
vind het geen locatie voor een project hardcore

tis een prima locatie voor de wat kleinere feestjes a la loudness/euphoria
maar voor een feest wat eerst 1 grote zaal had met 8000/10000 mensen gaan ze het nu goed verpesten met verschillende zalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na het gemist van Project HC 2011, toch maar eens proberen bij deze aanwezig te zijn. Afhankelijk hoe ik zit met andere verplichtingen ;)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten