Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Wat een bazenfeestje op een bazenlocatie. Jammer van de laatste 20 minuten van Mad Dog, dat ging spijtig genoeg nergens over. :(
En medelijden met Nosferatu, nadat Chrono & The Demon Dwarf een half uur lang geweld op 250 BPM afspeelden. Gezellig gehad met de Hardcore Traxxers die er waren! :loving:

Wat deed Mad Dog dan? Te mainstream of a little too much of?

En Chrono & Demon Dwarf draaien altijd lomp :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:26 
 

Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en heel gezellig geweest met pecola, sunrise, chukkie en alle andere mensen die mee waren :D

Het was zeker gezellig. Echt veel gelachen en genoten :woot:
En inderdaad: Wat een vette nacht was dit. Geluid stond goed, werd lekker gedraaid en je had genoeg ruimte om los te gaan. Helemaal top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.

Hahahah. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:08 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.

feit dat er mensen zo aardig zijn verbeteren de sfeer wel zeker ja ;)
en als je erbij was geweest en had geweten hoe heet het daar was, dan snap je wel dat ik blij was met mn waaier ;)

pecola was overigens nog goed blij met mn kapotte waaier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:11 
 

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.

feit dat er mensen zo aardig zijn verbeteren de sfeer wel zeker ja ;)
en als je erbij was geweest en had geweten hoe heet het daar was, dan snap je wel dat ik blij was met mn waaier ;)

pecola was overigens nog goed blij met mn kapotte waaier xd



nou ik denk dat pecolas hoogtepunt echt wel was dat ie jou waaier kreeg.

Sommige mensen zijn zo aardig op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja eerlijk gezegd heb ik m de rest van de avond genoeg gebruikt!
Dus ja ik was er blij mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


INB4

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.

feit dat er mensen zo aardig zijn verbeteren de sfeer wel zeker ja ;)
en als je erbij was geweest en had geweten hoe heet het daar was, dan snap je wel dat ik blij was met mn waaier ;)

pecola was overigens nog goed blij met mn kapotte waaier xd

Ik snap echt niet dat mensen het zo warm hebben gehad daar. Ik hoorde meerdere mensen klagen over de hitte en normaal gesproken ben ik de eerste die een hele waterval vanaf mijn voorhoofd op de grond laat vallen, maar ik heb geen moment last gehad van de hitte. Tuurlijk, ik heb wel wat zweet moeten afvegen, maar op een trancefeest zweet ik nog meer bij wijze van spreken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Drugs zorgt ook dat je t heet krijgt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met Loudness was t in die tweede zaal wel een ellendige hitte. Eerste zaal was niks mis mee voor een gemiddeld indoor-feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Met Loudness was t in die tweede zaal wel een ellendige hitte. Eerste zaal was niks mis mee voor een gemiddeld indoor-feest.


Beetje achteraan viel het wel mee vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.


Dan moeten we jou eens een waaier geven, misschien ga je los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:59 
 

Jeff3rd schreef:
Drugs zorgt ook dat je t heet krijgt..

ik was nuchter >.<

Hoofdcoach schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.


Dan moeten we jou eens een waaier geven, misschien ga je los!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held :worship:


Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.


Dan moeten we jou eens een waaier geven, misschien ga je los!


Zullen we het proberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:18 
 

Waarom maken jullie je er zo druk over als er iemand niet danst?

Ga je dan op t feest beetje kankeren van ja je moet dansen of vind je het kut ofzo?


Maximaal vdk er bij lopen en niet meer weten wat gedraait wordt is namelijk ECHT genieten van de muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Waarom maken jullie je er zo druk over als er iemand niet danst?

Ga je dan op t feest beetje kankeren van ja je moet dansen of vind je het kut ofzo?


Maximaal vdk er bij lopen en niet meer weten wat gedraait wordt is namelijk ECHT genieten van de muziek


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:22 
 

nee hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 18:49 
 

Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:
Waarom maken jullie je er zo druk over als er iemand niet danst?

Ga je dan op t feest beetje kankeren van ja je moet dansen of vind je het kut ofzo?


Maximaal vdk er bij lopen en niet meer weten wat gedraait wordt is namelijk ECHT genieten van de muziek


Afbeelding

Idd, hoezo begin je daar ineens over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt een topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:40 
 

Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:
Waarom maken jullie je er zo druk over als er iemand niet danst?

Ga je dan op t feest beetje kankeren van ja je moet dansen of vind je het kut ofzo?


Maximaal vdk er bij lopen en niet meer weten wat gedraait wordt is namelijk ECHT genieten van de muziek


Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Maximaal vdk er bij lopen en niet meer weten wat gedraait wordt is namelijk ECHT genieten van de muziek

Hoezo begin je daar ineens over :lol:

Hij heeft echter wel gelijk, en dat weet iedere (ex-)pillenslikker hier ook. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:20 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Maximaal vdk er bij lopen en niet meer weten wat gedraait wordt is namelijk ECHT genieten van de muziek

Hoezo begin je daar ineens over :lol:

Hij heeft echter wel gelijk, en dat weet iedere (ex-)pillenslikker hier ook. -.-

ik had die laatste zin niet eens gezien tot ik die post van chris2 hierboven zag, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er liepen inderdaad wel aardig wat gevalletjes rond, maar niet vervelend ofzo. Ik heb me in ieder geval niet echt hoeven storen aan irritante wauzen. Op een enkeling na, maar dat is dan zo'n anabolenbeer die overal doorheen walst....
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten