KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Oh trouwens een enorm pluspunt voor dit feest:
een vent die me gewoon zijn waaier geeft omdat mijne kapot was, wat een held

Dat zijn inderdaad de soort dingen die een feest maken of breken.
feit dat er mensen zo aardig zijn verbeteren de sfeer wel zeker ja

en als je erbij was geweest en had geweten hoe heet het daar was, dan snap je wel dat ik blij was met mn waaier

pecola was overigens nog goed blij met mn kapotte waaier

Ik snap echt niet dat mensen het zo warm hebben gehad daar. Ik hoorde meerdere mensen klagen over de hitte en normaal gesproken ben ik de eerste die een hele waterval vanaf mijn voorhoofd op de grond laat vallen, maar ik heb geen moment last gehad van de hitte. Tuurlijk, ik heb wel wat zweet moeten afvegen, maar op een trancefeest zweet ik nog meer bij wijze van spreken
