Mijn eerste hardstylefeest en het was echt geweldig! Bijna de hele dag vooraan gestaan bij de main en heb genoten! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Intents Festival 2026 - Rise of Titans (5, 6 & 7 juni 2026, Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)
- View the latest post: Intents Festival 2025 - Capital of Craziness (30 mei t/m 1 juni 2025, Sportpark d’n Donk, Oisterwijk)
- View the latest post: Meetingtopic - Intents Festival - 02-06-2012 (Sportpark d'n Donk, Oisterwijk)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Pff wel spijt dat ik niet alsnog gegaan ben
Maarja volgend jaar dan maar aanwezig als de line up goed is! Filmpjes zien er goed uit iig!
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Ik vond het netjes van de Kloontjes dat ze gratis ponchos uitdeelde
En gratis winegums in de early zaalHenkiev112 wrote:Ik vond het netjes van de Kloontjes dat ze gratis ponchos uitdeelde
-
S
Het was op sommige plekken ook echt nat. Voor volgend jaar mogen ze de grond wel eens omploegen, het water leek echt niet weg te kunnen.
Ik had btw een zwarte fusion claw vest aan, iemand opgemerkt? De enigste hardtraxxers (buiten de standaard begaaiers) die ik tegen ben gekomen zijn Mariascout en iSenSe.
Ik had btw een zwarte fusion claw vest aan, iemand opgemerkt? De enigste hardtraxxers (buiten de standaard begaaiers) die ik tegen ben gekomen zijn Mariascout en iSenSe.
We hadden t ook echt intents gezellig
http://www.facebook.com/groups/theracords/
-
G
heldenDjThera wrote:We hadden t ook echt intents gezellighttp://www.facebook.com/groups/theracords/
Was echt 100x beter dan Zaterdag, wij stonden vooraan en heel dag ging het goed los!
Sfeer zat er echt in en niemand liet zich kennen door de regen
Vette setjes gehoord die dag 
Sfeer zat er echt in en niemand liet zich kennen door de regen
-
S
Oh, en The Pitcher - Another Day in my Life (Jack of Sound Remix) 
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Ja die was heerlijk, ja! Echt losgegaan toen!stefaneke wrote:Oh, en The Pitcher - Another Day in my Life (Jack of Sound Remix)
Nou sorry, maar ik vond meneertje paul elstak toch echt geen ene ruk aan.. Ben na 10 minuten ook maar m'n laatste muntjes op gaan maken aan de onnozelste dingen, en kijken of er her of der nog wat te beleven viel..
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Snap ook echt niet waarom je hem laat afsluiten op de Main?Ruubiie wrote:Nou sorry, maar ik vond meneertje paul elstak toch echt geen ene ruk aan.. Ben na 10 minuten ook maar m'n laatste muntjes op gaan maken aan de onnozelste dingen, en kijken of er her of der nog wat te beleven viel..
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Veel mensen vinden dat wel leuk, ik vond het wel grappig eigenlijk.Basshunterzz wrote:Snap ook echt niet waarom je hem laat afsluiten op de Main?Ruubiie wrote:Nou sorry, maar ik vond meneertje paul elstak toch echt geen ene ruk aan.. Ben na 10 minuten ook maar m'n laatste muntjes op gaan maken aan de onnozelste dingen, en kijken of er her of der nog wat te beleven viel..
-
S
Ik vond het tijdens Ran-D ook jammer dat Paul Elstak ging afsluiten, ik had veel liever een hardstyle afsluiter. Maar eenmaal in zijn set vond ik het niet erg meer en werd er weer maximaal losgegaan
.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vond zijn set echt heeul leuk!stefaneke wrote:Ik vond het tijdens Ran-D ook jammer dat Paul Elstak ging afsluiten, ik had veel liever een hardstyle afsluiter. Maar eenmaal in zijn set vond ik het niet erg meer en werd er weer maximaal losgegaan.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
Eerst paar nummers happy hardcore, en dan volgas losgaan op hardcore!
ik vond het echt een beeste afsluiter hoor;)
Beter als Brennan Heart XD
-
S
hotymoty wrote:Beter dan Brennan Heart XD
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Hardcore is dan nog wel leuk maar Happy Hardcore komt echt mijn strot uit. Dat is onderhand wel over voor mijhotymoty wrote:De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
Je vergeet een emoticon bij je 2e zinhotymoty wrote:De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
En een uitroepteken bij de 3e en 4e
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Haha sorru, maar was wel goede set.patrickjeb wrote:Je vergeet een emoticon bij je 2e zinhotymoty wrote:De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
En een uitroepteken bij de 3e en 4e
iedereen was toen ook gezelliger enzo
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Ochjee zij zal ook een keer niet op een aftermovie van Intents staan...pecola-tje wrote:Sfeer-impressie van dag 2..heerlijk was het!![]()
vanaf 1:38 The Harder Styles
View on YouTube
Bassie, jij zit ook alleen maar vrouwen te spotten he op aftermovies

-
BHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
De 2 die ik hier gepost heb vielen me nogal op dus ik dacht ik post ze evenurbandesigner wrote:Bassie, jij zit ook alleen maar vrouwen te spotten he op aftermovies![]()