Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:53 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste hardstylefeest en het was echt geweldig! Bijna de hele dag vooraan gestaan bij de main en heb genoten! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:55 
 
Hardtraxxer

Pff wel spijt dat ik niet alsnog gegaan ben :( Maarja volgend jaar dan maar aanwezig als de line up goed is! Filmpjes zien er goed uit iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:59 
 
Hardtraxxer

Ik vond het netjes van de Kloontjes dat ze gratis ponchos uitdeelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Ik vond het netjes van de Kloontjes dat ze gratis ponchos uitdeelde

En gratis winegums in de early zaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 21:27 
 

Het was op sommige plekken ook echt nat. Voor volgend jaar mogen ze de grond wel eens omploegen, het water leek echt niet weg te kunnen.

Ik had btw een zwarte fusion claw vest aan, iemand opgemerkt? De enigste hardtraxxers (buiten de standaard begaaiers) die ik tegen ben gekomen zijn Mariascout en iSenSe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

We hadden t ook echt intents gezellig xd http://www.facebook.com/groups/theracords/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:53 
 

DjThera schreef:
We hadden t ook echt intents gezellig xd http://www.facebook.com/groups/theracords/

helden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt 100x beter dan Zaterdag, wij stonden vooraan en heel dag ging het goed los!
Sfeer zat er echt in en niemand liet zich kennen door de regen :P Vette setjes gehoord die dag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:11 
 

Oh, en The Pitcher - Another Day in my Life (Jack of Sound Remix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 08:39 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Oh, en The Pitcher - Another Day in my Life (Jack of Sound Remix) :loving:


Ja die was heerlijk, ja! Echt losgegaan toen! :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou sorry, maar ik vond meneertje paul elstak toch echt geen ene ruk aan.. Ben na 10 minuten ook maar m'n laatste muntjes op gaan maken aan de onnozelste dingen, en kijken of er her of der nog wat te beleven viel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Nou sorry, maar ik vond meneertje paul elstak toch echt geen ene ruk aan.. Ben na 10 minuten ook maar m'n laatste muntjes op gaan maken aan de onnozelste dingen, en kijken of er her of der nog wat te beleven viel..


Snap ook echt niet waarom je hem laat afsluiten op de Main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Ruubiie schreef:
Nou sorry, maar ik vond meneertje paul elstak toch echt geen ene ruk aan.. Ben na 10 minuten ook maar m'n laatste muntjes op gaan maken aan de onnozelste dingen, en kijken of er her of der nog wat te beleven viel..


Snap ook echt niet waarom je hem laat afsluiten op de Main?


Veel mensen vinden dat wel leuk, ik vond het wel grappig eigenlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:18 
 

Ik vond het tijdens Ran-D ook jammer dat Paul Elstak ging afsluiten, ik had veel liever een hardstyle afsluiter. Maar eenmaal in zijn set vond ik het niet erg meer en werd er weer maximaal losgegaan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 13:23 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Ik vond het tijdens Ran-D ook jammer dat Paul Elstak ging afsluiten, ik had veel liever een hardstyle afsluiter. Maar eenmaal in zijn set vond ik het niet erg meer en werd er weer maximaal losgegaan :D.


Vond zijn set echt heeul leuk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite

De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
Eerst paar nummers happy hardcore, en dan volgas losgaan op hardcore!
ik vond het echt een beeste afsluiter hoor;)

Beter als Brennan Heart XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:44 
 

hotymoty schreef:
Beter dan Brennan Heart XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 03:44 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
Eerst paar nummers happy hardcore, en dan volgas losgaan op hardcore!
ik vond het echt een beeste afsluiter hoor;)

Beter als Brennan Heart XD


Hardcore is dan nog wel leuk maar Happy Hardcore komt echt mijn strot uit. Dat is onderhand wel over voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
Eerst paar nummers happy hardcore, en dan volgas losgaan op hardcore!
ik vond het echt een beeste afsluiter hoor;)

Beter als Brennan Heart XD


Je vergeet een emoticon bij je 2e zin
En een uitroepteken bij de 3e en 4e
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
hotymoty schreef:
De set van Paultje Elstak was precies wat ik wou!!!:D
Eerst paar nummers happy hardcore, en dan volgas losgaan op hardcore!
ik vond het echt een beeste afsluiter hoor;)

Beter als Brennan Heart XD


Je vergeet een emoticon bij je 2e zin
En een uitroepteken bij de 3e en 4e


Haha sorru, maar was wel goede set.
iedereen was toen ook gezelliger enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer-impressie van dag 2..heerlijk was het! :worship:
vanaf 1:38 The Harder Styles

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:drool:

pecola-tje schreef:
Sfeer-impressie van dag 2..heerlijk was het! :worship:
vanaf 1:38 The Harder Styles



Ochjee zij zal ook een keer niet op een aftermovie van Intents staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bassie, jij zit ook alleen maar vrouwen te spotten he op aftermovies :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Bassie, jij zit ook alleen maar vrouwen te spotten he op aftermovies :lol: :lol:


De 2 die ik hier gepost heb vielen me nogal op dus ik dacht ik post ze even :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten