Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Zo! wat heb ik me vermaakt zeg!!! die Ran-D's set was heerlijk!! voor de afsluiting van Hardstyle op main!
Paultje Elstak draaide ook heerlijk! lekker hardcore laatste uurtje zoals een echte afsluiter hoort te zijn!!
ja ik kan wel zo doorgaan haha, maar het was echt super dik!

Alleen 1 - minpunt: ik woon in den haag.. en er reden geen treinen meer XD dus ik zat vast in Tilburg.. voor heel de nacht.. flink gebaald..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werd zondagochtend ongeveer uit m'n bed gebeld dat we kaartjes voor een tientje hadden, dus toch maar gegaan. Geen spijt van gehad! Aardig hard los gegaan op Thera vs Adaro en Ran-D. M'n benen zijn helemaal naar de tering aangezien ik zaterdag de hele dag een voetbaltoernooi heb gehad. Kraakt aan alle kanten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo te horen volgend jaar ook maar dag 2 doen.
Ik heb wel spijt door al die goede reacties :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het geluid op zondag ook beter dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Was het geluid op zondag ook beter dan?

Nou, veel slechter kon niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had wel het idee dat t geluid deze dag ook harder stond.

En jezus, wat was dag 2 beter dan dag 1. Betere line-up, betere timetable, betere setjes, beter publiek, betere sfeer. Echt iedereen ging los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:58 
 

Zelfs mijn zusje ging non stop compleet uit haar plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite

Ik had juist het gevoel, dat ze beetje vijandelijk waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:02 
 

Realtom schreef:
Zo te horen volgend jaar ook maar dag 2 doen.
Ik heb wel spijt door al die goede reacties :cry:


Ja dit dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Realtom schreef:
Zo te horen volgend jaar ook maar dag 2 doen.
Ik heb wel spijt door al die goede reacties :cry:

Ja dit dus :(

Volgend jaar iedereen massaal naar dag 2 hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Werd zondagochtend ongeveer uit m'n bed gebeld dat we kaartjes voor een tientje hadden, dus toch maar gegaan. Geen spijt van gehad! Aardig hard los gegaan op Thera vs Adaro en Ran-D. M'n benen zijn helemaal naar de tering aangezien ik zaterdag de hele dag een voetbaltoernooi heb gehad. Kraakt aan alle kanten...


Ik vond Thera vs Adaro juist heel weinig aan, ik denk dat ze rekening hielden met Ran-D die daarna moest, heb maar bijzonder weinig Theracords tracks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Maximize schreef:
Werd zondagochtend ongeveer uit m'n bed gebeld dat we kaartjes voor een tientje hadden, dus toch maar gegaan. Geen spijt van gehad! Aardig hard los gegaan op Thera vs Adaro en Ran-D. M'n benen zijn helemaal naar de tering aangezien ik zaterdag de hele dag een voetbaltoernooi heb gehad. Kraakt aan alle kanten...


Ik vond Thera vs Adaro juist heel weinig aan, ik denk dat ze rekening hielden met Ran-D die daarna moest, heb maar bijzonder weinig Theracords tracks gehoord.


Klopt zeker. Maar vond het gewoon een leuke set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

vd 9 tracks die ik gedraaid heb, toch meer dan 50% Theracords tracks gedraaid, best normaal voor mn doen eigenlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
vd 9 tracks die ik gedraaid heb, toch meer dan 50% Theracords tracks gedraaid, best normaal voor mn doen eigenlijk ;)

4 van de 9 is niet meer dan 50% :P Desalniettemin was het een lekker setje, de tracks die jij uitkiest zijn 9 van de 10 keer toch wel goed genoeg, of het nou Theracords is of niet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
4 van de 9 is niet meer dan 50%


Maar 5 van de 9 wel :lol:

01. Dj Thera ft Yuna-X - People
03. Geal - Losing my feeling (Geck-O remix)
05. Dj Thera ft Yuna-X - Its a fine day
07. Dj Thera - Disturbia (the R3belz remix)
17. Dj Thera & Phrantic - Violence
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Fearfull Symmetry ging trouwens ook heerlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw dat was een dag knallen zeg! En idd dag 2 was 2x zo vet als dag 1 alleeen jammer van de drukte, die was er niet echt. Maar toch geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
Wauw dat was een dag knallen zeg! En idd dag 2 was 2x zo vet als dag 1 alleeen jammer van de drukte, die was er niet echt. Maar toch geslaagd!


Gelukkig was het niet druk. Dan was het weer zo'n ellende geworden met mensen die menen dat ze de wandelvierdaagse moeten houden op het feestterrein.

Twee filmpjes, om het verschil in sfeer met dag 1 een beetje duidelijk te maken. Vooral in die eerste gaat alles los. In de tweede vat Villian day 2 aardig samen.



Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Chukkels schreef:
4 van de 9 is niet meer dan 50%


Maar 5 van de 9 wel :lol:

01. Dj Thera ft Yuna-X - People
03. Geal - Losing my feeling (Geck-O remix)
05. Dj Thera ft Yuna-X - Its a fine day
07. Dj Thera - Disturbia (the R3belz remix)
17. Dj Thera & Phrantic - Violence

Maar Disturbia is niet door een Theracords artiest gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
MikezDJ schreef:
Wauw dat was een dag knallen zeg! En idd dag 2 was 2x zo vet als dag 1 alleeen jammer van de drukte, die was er niet echt. Maar toch geslaagd!


Gelukkig was het niet druk. Dan was het weer zo'n ellende geworden met mensen die menen dat ze de wandelvierdaagse moeten houden op het feestterrein.

Twee filmpjes, om het verschil in sfeer met dag 1 een beetje duidelijk te maken. Vooral in die eerste gaat alles los. In de tweede vat Villian day 2 aardig samen.





Klopt ik stond voor je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chukkels, ik heb t even voor je opgezocht xd

Citaat:
Theracords tracks - de; o 1 uitgebrachte tracks, dan wel: gratis ~, vrijgegeven ~; op het label Theracords 2 (indien Thera het post) heeft hij altijd gelijk


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe xd
Mja zal dan wel komen dat je samen met Adaro moest draaien, dat het opviel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Chukkels, ik heb t even voor je opgezocht xd

Citaat:
Theracords tracks - de; o 1 uitgebrachte tracks, dan wel: gratis ~, vrijgegeven ~; op het label Theracords 2 (indien Thera het post) heeft hij altijd gelijk


:lol:

Bereid je dan maar voor op een gang naar het gerechtshof. Losing My Feeling (Geck-O Remix) zien als een Theracords track. De rechten daarvan liggen nog altijd bij Seismic Records en daardoor is het dus officieel gezien geen Theracords track, wat dus ook je beschrijving ontkracht. :nono:

Trouwens... Heb Adaro nog nooit zo hard los zien gaan als hij nu deed. Hij heeft goed geleerd van de meester! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

Wat een geniale dag was dit!
Super sfeer en goede sets gehoord. Het weer was ook nog niet zo slecht.
Bijna de hele dag op de main gestaan en ongeveer de hele dag los gegaan.
Toen Brennan heart opende met Lose my mind, ben ik samen met vrienden bijna naar de etenstenten gerend. Alleen na het eten ff naar de early tent geweest en ff bij de house wezen kijken.

+++ sfeer
++ Set van Thera vs Adaro
++ Set van Zany en JoS
+ Alle andere sets eigenlijk

Ik zou niet weten wat er eigenlijk niet goed was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet idd zeggen dat me dit festival weer toch iets beter ligt dan de hitte.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten