Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 dec 2025 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Intents Festival 2026 - Rise of Titans
Datum: 5, 6 & 7 juni 2026
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Sportpark d'n Donk, Oisterwijk
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://tickets.intentsfestival.nl/25b829fee60c48739b1c0493e80d05d4/tickets
[b]Prijs:
€94,95 (zaterdag)

Line-up:
TBA
Bericht Geplaatst op 10 dec 2025 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerfaces en Satirized ook bevestigd voor de Dynamite op zaterdag.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar intents voor de eerste keer geskipped sinds 15 jaar ofzo en als ik de eerste hostings zo hoor, gaan we die lijn toch weer doorzetten. Wellicht dat de rest van de line-up nog wat kan bekoren, maar daar ga ik niet de volle mep voor betalen.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 14:17 
 
Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Lekkerfaces en Satirized ook bevestigd voor de Dynamite op zaterdag.

Word die stage dus al 3x niks
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Fantazoo schreef:
Lekkerfaces en Satirized ook bevestigd voor de Dynamite op zaterdag.

Word die stage dus al 3x niks


Die stage wordt zo vol dat die tent uit elkaar gaat springen, ook zonder jou Miwer, gelukkig zijn er genoeg andere stages waar je heen kunt gaan.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 14:54 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
heggenschaar schreef:
Fantazoo schreef:
Lekkerfaces en Satirized ook bevestigd voor de Dynamite op zaterdag.

Word die stage dus al 3x niks


Die stage wordt zo vol dat die tent uit elkaar gaat springen, ook zonder jou Miwer, gelukkig zijn er genoeg andere stages waar je heen kunt gaan.

Tsja helaas wel. Sla intents gelukkig weer over. Volk wat er af komt maalt het nog minder
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien leef ik onder een steen, maar de namen die de Uptempo hosten. Die gozers zijn toch echt net bezig? Die lekkerfaces paar keer qua naam gezien. Beetje hype zoals DD?
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 16:31 
 
Hardtraxxer

Dit was voor mij altijd het feestje van het jaar (zeker toen het nog alleen op de zaterdag was waren de beste edities), persoonlijk plaats ik deze boven Defqon en Decibel qua beleving. Groots maar voelt toch compact aan, de Brabantse gezelligheid, locatie.

Maar sla deze sinds vorig jaar over, raw is mij TE aanwezig....en moet eerlijk zeggen, die prijs €94,95 (zaterdag) tegenwoordig! Zo :x

Maar de mooie herinneringen blijven :cry: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Misschien leef ik onder een steen, maar de namen die de Uptempo hosten. Die gozers zijn toch echt net bezig? Die lekkerfaces paar keer qua naam gezien. Beetje hype zoals DD?


Satirized eerste release 2021 en lekker 2022. Laatstgenoemde z'n muziek is sinds vorig jaar pas aan het hypen sinds het UUU geluidje in z'n tracks. Satirized was tot 2024 ook nog niet zo'n hele grote naam. Zijn gewoon in de hype op het moment.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Satirized :thumbup:
Lekkerfaces :thumbdown:

Radical en Regain combo is in potentie wel dik.

Maar ik wacht rustig de rest af. Vorige jaar eigenlijk alleen geweest vanwege main concern en mind Dimension.
En ik verwacht eigenlijk niet echt weer zo'n verrassing.

Main indoor zal wel weer een MiM/classic setje aankondigen waarbij het achteraf toch niet zo classic is.
Regain zal wel z'n live act en een classic set doen.
Aangevuld met acts die je vooral in de 'OG raw' hoek moet zoeken.
Bericht Geplaatst op 11 dec 2025 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier al sinds juni tickets voor de vrijdag & zaterdag. Eerste (soortvan) weekender sinds de geboorte van onze dochter, dus dat wordt hoe dan ook mooi.

En heb niets met Radical & Regain, maar vermaken zullen we ons toch wel. Vast genoeg leuke namen, zoals eigenlijk altijd wel voor mij op Intents.
Bericht Geplaatst op 19 feb 2026 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Satirized :thumbup:
Lekkerfaces :thumbdown:


hoe dan. niet barkie dit hoor

Zaterdag lineup

https://preview.redd.it/hun9kgu1ahkg1.j ... 83485d493f
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Afgelopen jaar intents voor de eerste keer geskipped sinds 15 jaar ofzo en als ik de eerste hostings zo hoor, gaan we die lijn toch weer doorzetten. Wellicht dat de rest van de line-up nog wat kan bekoren, maar daar ga ik niet de volle mep voor betalen.

Sinds ik ben geweest nog nooit geskipped maar grote kans dat dit jaar de eerste keer gaat worden.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The saints en Vertile hebben dus het anthem :huh:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

throwback naar toen The Saints nog geen fastfood sound hadden -.-



Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 09:20 
 
Hardtraxxer

oot schreef:
The saints en Vertile hebben dus het anthem :huh:


Hoe kut kun je de combi maken zeg.. En is Vertile überhaupt nog populair genoeg voor een Intents anthem? :x
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 11:39 
 
Hardtraxxer

Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 14:12 
 
Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...

Niks verkoopt meer meteen uit
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
HardDB schreef:
Intents was toch altijd wel een feest wat in januari (gelijk met de start verkoop) uitverkocht was...

Niks verkoopt meer meteen uit


https://www.ad.nl/muziek/pukkelpop-flik ... ~a0367a60/

Citaat:
Alle combikaarten van Pukkelpop 2026 zijn binnen een half uur uitverkocht. Dat bevestigt de organisatie van het Belgische muziekfestival. Daarmee lijkt Pukkelpop dit jaar beter aan te slaan dan grote rivaal Lowlands in Biddinghuizen, dat voor het eerst in tien jaar nog altijd niet is uitverkocht. Mogelijk spelen de tegenvallende line-up en de hogere prijzen het festival van Mojo parten.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pukkelpop boeit niemand dit is een harder styles forum denk dat miwer binnen deze scene bedoelt.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 15:37 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Pukkelpop boeit niemand dit is een harder styles forum denk dat miwer binnen deze scene bedoelt.

Dat dus idd.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Pukkelpop boeit niemand dit is een harder styles forum denk dat miwer binnen deze scene bedoelt.


X
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom roke
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
kom roke


Ja lekker ouwe kapotte kachel. Alleen maar roken en uitgaan gij.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten