Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intents Festival 2012 Site · Control Our Nature - Day 2
georganiseerd door Stichting de Kloontjes Site
zondag 3 juni 2012
14:00 - 23:00
Sportpark d'n Donk outdoor
Oisterwijk

Tickets
Verkrijgbaar bij tickets.kloontjes.nl.

Minimumleeftijd
16


Mainstage Fusion - The Harder Styles

Adaro
Alphaverb
Alpha²
Brennan Heart
Code Black Australië
Deepack
Jack of Sound
Josh & Wesz
Noisecult
Paul Elstak
Psyko Punkz
Ran-D
Stereotuners
Thera
Villain
Zany

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En wie is hier aanwezig van de hardetrekkers
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaa :D
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:26 
 

Ib4TL

Eentje is genoeg.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is dag 2, hou dat liever gescheiden.. Is overzichtelijker :thumbup:

El Mare schreef:
Jaaaaaa :D


Nice
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we hier dan ook nog even een meetingtopic voor maken? :D
Bericht Geplaatst op 27 mei 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achjo, doen we dit als meeting topic ook :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja ik ben ook aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 12:51 
 
Hardtraxxer

Aanwezig
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite

Heel goed Robertt ;) !
Ik ben ook aanwezig!:)
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard ben ik ook aanwezig hier! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij. Heb weer s een ticket gewonnen haha
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik ben erbij. Heb weer s een ticket gewonnen haha

Jij hebt ook altijd geluk he
Bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! De line-up op de mainstage is op deze dag zo ontiegelijk veel beter dan op day 1.
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 09:34 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben erbij! :D
Lekker heen en weer reizen weekendje haha!

Ohja en ik verwacht dat Thera nu 2-1 draait hehe! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Party Animals Live ft. Flamman & Abraxas! :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag 2 is beter dan dag 1 vind ik :D
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:38 
 
Hardtraxx Elite

beetje kut timetable...

ik ben alleen blij als Paul Elstak hardcore gaat draaien!
iemand ervaring?
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
beetje kut timetable...

ik ben alleen blij als Paul Elstak hardcore gaat draaien!
iemand ervaring?


Hele dag gewoon main? :P
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:43 
 
Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
hotymoty schreef:
beetje kut timetable...

ik ben alleen blij als Paul Elstak hardcore gaat draaien!
iemand ervaring?


Hele dag gewoon main? :P


Ja haha zeker! hardstyle en hardcore jonge!:p maar wie denkt dat hij hardcore gaat draaien?
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:44 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Onthafloorx schreef:
hotymoty schreef:
beetje kut timetable...

ik ben alleen blij als Paul Elstak hardcore gaat draaien!
iemand ervaring?


Hele dag gewoon main? :P


Ja haha zeker! hardstyle en hardcore jonge!:p maar wie denkt dat hij hardcore gaat draaien?


Uh lijkt me logisch dattie geen HS gaat draaien? :whistle:
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:47 
 
Hardtraxx Elite

ahah hoezo dat zo!?:p
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, wat doen we hier qua meeting? Ik ken het terrein niet, maar mij lijkt 18.00 tijdens Brennan Heart vs Code Black een mooie tijd om af te spreken. Links vooraan?
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:00 
 

hotymoty schreef:
beetje kut timetable...

ik ben alleen blij als Paul Elstak hardcore gaat draaien!
iemand ervaring?

Ik dacht dat hij House draaide! :huh:











:corn:
Bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:12 
 
Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
hotymoty schreef:
ahah hoezo dat zo!?:p


Gozer, Paul Elstak is niet een of andere feest DJ he >.< Gewoon een gerespecteerde naam in de hardcore-scene, denk je dat ie dan hardstyle gaat draaien :P Dus verwacht maar happy en mainstream.


ahh jammer >.<

wat een grafafsluiter is het dan na Ran-D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten