Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Harry heeft wel een punt hoor. Als je namelijk nu beweert dat Nederland heel goed is/speelt kijk je volgens mij niet helemaal goed.

Tegen Spanje -> Spanje gruwelijk uit vorm, Chili won ook gewoon van hen. Spanje was echt heel slecht.
Tegen Australië -> Moet je eigenlijk gewoon dik winnen, niet eens een goal tegen krijgen en toch was het kantje boord.
Tegen Chili -> Gewonnen maar tot laatste halfuur amper gevoetbald.
Tegen Mexico -> Pas gaan voetballen toen we achter kwamen.

Veel mensen zien het veel te positief in allemaal, wacht maar tot we tegen een team komen dat goed is en in vorm (is bijna niemand, maar oké). De reden dat niemand echt in vorm is maakt ons misschien titelkandidaat. Niet dat wij zo fantastisch spelen, eerder dat de rest zo belabberd is. En nee, ik ben geen pessimist, dit is gewoon realistisch.


geen enkel topland speelt topvoetbal
dus zo gek is het dan toch niet om te denken dat het wel goed komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:22 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Harry heeft wel een punt hoor. Als je namelijk nu beweert dat Nederland heel goed is/speelt kijk je volgens mij niet helemaal goed.

Tegen Spanje -> Spanje gruwelijk uit vorm, Chili won ook gewoon van hen. Spanje was echt heel slecht.
Tegen Australië -> Moet je eigenlijk gewoon dik winnen, niet eens een goal tegen krijgen en toch was het kantje boord.
Tegen Chili -> Gewonnen maar tot laatste halfuur amper gevoetbald.
Tegen Mexico -> Pas gaan voetballen toen we achter kwamen.

Veel mensen zien het veel te positief in allemaal, wacht maar tot we tegen een team komen dat goed is en in vorm (is bijna niemand, maar oké). De reden dat niemand echt in vorm is maakt ons misschien titelkandidaat. Niet dat wij zo fantastisch spelen, eerder dat de rest zo belabberd is. En nee, ik ben geen pessimist, dit is gewoon realistisch.


geen enkel topland speelt topvoetbal
dus zo gek is het dan toch niet om te denken dat het wel goed komt


Nee klopt, dat zeg ik ook hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Het grappige is dat iedereen meelult maar totaal niet weet waar die het over heeft. Het is allemaal nergens op gebaseerd.

Wat jij nu wel een beetje bewijst met het volgende

Citaat:
Nederland heeft buiten Spanje (dat helemaal niet zichzelf is) nog geen echt goede tegenstander gehad.

Spanjewas uit vorm, dat geef ik je mee.
Australië hebben we nog nooit van gewonnen, hoe weten we niet maar we hebben het altijd lastig gehad en dit is gewoon de eerste keer dat we winnen. Australlie speelde heel sterk. Op papier gezien een slecht team of niet, wij hebben er last mee gehad, wat dit een goeie prestatie maakt.
Chili Is een sterk team die speelt met passie. Hebben net zo makkelijk de bovenste twee ingemaakt en bijna Brazilië eruit gegooid. Chili speelt heel aantrekkelijk voetbal door veel druk te zetten en hebben ook hun topspelers (Vargas, Vidal, Isla, Sanchez, Medel, Bravo)
Mexico Hetzelfde verhaal als Chili. Speelde enorm goed voetbal en heeft ook Brazilië weten te temmen door goeie spelers als Hernandez, Ted Mosby, Marquez, Reyes, Guardado, Herrera en Dos Santos.

Tegen Costa Rica hetzelfde principe. Ze mogen op papier wel slecht zijn maar ze zijn wel even Eerste geworden uit de echte poule des doods waar hun op papier mijlenver onder de rest stonden.

Dat punt is dus bull
Citaat:
denk maar niet dat deze verdediging op de been blijft tegen tegenstanders die serieuze druk uit kunnen oefenen (op dit moment Argentinie, Brazilie, Frankrijk, Duitsland en Colombia).

De enige serieuze dreigingen daar zijn Frankrijk en Duitsland. Brazilië speelt enorm slecht. Argentinië mist Aguero en Messi heeft met het nodige mazzel gescoord, hun verdediging is bout en zij hebben nog niet tegen een echt moeilijke tegenstander gespeeld, Bosnië was verschrikkelijk uit vorm vergeleken met de kwalificatie, Nigeria was de enige die wat tegenstand bood, en Iran... en zelfs hun konden ze niet zwaar inmaken. Colombia is goed bezig maar heeft ook nog niet een tegenstander die in volle vorm was gehad, hoewel ik hun daarop wel hoog inschat en dat ze Brazilië kunnen verslaan.

Citaat:
Het is echt volkomen naief om te denken dat Van Gaal een mirakel heeft verricht met zijn tactische meesterbrein. Et is roeien met de riemen die je hebt en gewoon een logische keuze zoals er gespeeld wordt.

Citaat:
Het systeem van Van Gaal, dat al sinds de middeleeuwen gebruikt wordt, functioneert helemaal niet goed. Nederland komt altijd achter en moet dan gaan herstellen. Dat getuigt niet bepaald van een tactisch meesterbrein.

Denk je dat ze bewust achter willen gaan staan? Dan ben je helemaal van het padje.
En de enige keer dat ze normaal achter kwamen te staan in het begin was met Mexico. Spanje was een onterechte penalty en tegen Aus stonden we eerst voor.
Meesterbrein is overdreven maar hij heeft wel alle goeie keuzes gemaakt. En daarvoor mag je hem best prijzen. Net zo goed voor de prestaties van onze verdediging. Het gebeurt niet vaak dat je spelers hebt die op plekken over het hele veld kunnen spelen, zowel aanvallend als verdedigend. Noem maar eens een paar die dat kunnen. Voor zover ik weet hebben alleen Schweinsteiger, Pogba, Matuidi, Ramires en Lahm dit gepresteerd. Die spelen zowel op de backs, of als extra verdedigende kracht, zowel als flankspeler of aanvallende middenvelder.
En hij gaat inderdaad roeien met de riemen die hij heeft. Daardoor gebruikt hij deze systemen. Maar niet alleen dat, ook de mogelijkheden van elke speler. Daarom zet hij bijvoorbeeld Blind in de verdediging en Kuyt eens in de aanval, Verhaegh op een flank. Elke speler heeft zijn functie. Dit is veel beter uitgedacht dan jij denkt. Omdat wij niet een sterke verdediging hebben voor aanvallende landen als Mexico, Chili en Spanje. Moeten wij de extra verdediger erbij roepen. Dat is gewoon een sterk verdedigende tactiek. En dat kan net zo goed mooi voetbal opleveren tegenover het Chelsea systeem wat de meeste mensen zeggen dat dit is. En dat is met zijn allen voor het doel staan, en dat doen wij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het glas is half vol of half leeg. Bij de analisten van VI en sommige hier is het altijd half leeg als Nederland voetbalt. Terwijl ze bijna klaar komen op Argentinië en Messi die tegen veel mindere tegenstanders ook geen indruk maken.

Robben scoort: Nederland is veel te afhankelijk van Robben, voor de rest is het een matig elftal.
Messi scoort: OMG OMG OMG Messi geniaaaal!!! titelkandidaat!!!! fap fap
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nederland speelt idd niet bijster goed, maar wie wel? En al helemaal aan onze kant van het schema. Daarom zie ik ze de finale wel halen. Ik ben wel bang dat we daarin gaan verliezen, aangezien ik zowel Brazilie als Colombia en ook Frankrijk en Duitsland hoger inschat. Argentinie en Belgie daarentegen kunnen we hebben in de halve finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Het glas is half vol of half leeg. Bij de analisten van VI en sommige hier is het altijd half leeg als Nederland voetbalt. Terwijl ze bijna klaar komen op Argentinië en Messi die tegen veel mindere tegenstanders ook geen indruk maken.

Robben scoort: Nederland is veel te afhankelijk van Robben, voor de rest is het een matig elftal.
Messi scoort: OMG OMG OMG Messi geniaaaal!!! titelkandidaat!!!! fap fap


als messi met ze ogen knippert is het al geniaal en awesome en niemand die het zo kan..

kan niet wachten op het moment dat die knul stopt met voetballen
overhyped mannetje dat het is

logisch dat ie bij barcelona de sterren van de hemel speelt....daar doet namelijk 85% zijn werk en hij maakt t af
bij argentinie zieje dat ie helemaal niet veel voorstelt...af en toe een leuke actie maar dat kan iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaahhahahahahahahahhaahahahahahahahahhahahahhhahaahaahhahahaha..

Zelfs al is het sarcasme is die opmerking te gek voor woorden.

Maar nu vraag ik me eigenlijk toch wel af tot hoeverre bedoelde je dat serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Hahaahhahahahahahahahhaahahahahahahahahhahahahhhahaahaahhahahaha..

Zelfs al is het sarcasme is die opmerking te gek voor woorden.

Maar nu vraag ik me eigenlijk toch wel af tot hoeverre bedoelde je dat serieus?


jij slaapt zeker onder een messi dekbed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe is er voor mij maar 1 favoriet voor de wereldtitel.. Colombia. De enige ploeg die me tot nu toe elke wedstrijd heeft weten te boeien en altijd goed speelde. Zelfs de 3e poulematch 8 andere spelers opstellen en dan nog de tegenstand overlopen :worship: Tot voor gisteren was Frankrijk mijn andere favoriet maar die hebben toch teleurgesteld ondanks hun overwinning
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Kut Argentinië, kut Messi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Kut Argentinië, kut Messi.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Andromeda schreef:
Kut Argentinië, kut Messi.

+1

+2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
AniThing schreef:
Andromeda schreef:
Kut Argentinië, kut Messi.

+1

+2


+3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Hahaahhahahahahahahahhaahahahahahahahahhahahahhhahaahaahhahahaha..

Zelfs al is het sarcasme is die opmerking te gek voor woorden.

Maar nu vraag ik me eigenlijk toch wel af tot hoeverre bedoelde je dat serieus?


jij slaapt zeker onder een messi dekbed


Nee, je kunt mij ook niet onder die 'alles wat messi doet is geweldig' mensen scharen. Maar die man is gewoon de beste voetballer die ik nog op hoog niveau heb zien voetballen. De laatste tijd is 't idd minder, maar de Messi van +/- 2jaar terug was ook gewoon echt van een andere planeet zo goed. Maar ik heb wel eens 't gevoel dat sommige op hem haten/bashen puur om niet bij het merendeel te horen (Anti mainstream jeweet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch moeilijk he, alles (streakers, fakkels etc) maar uit beeld houden...

Ook beetje jammer dat dezelfde commentaar bij het zelfde'incident' PRECIES het zelfde zegt 'Ik denk dat we een tijdje niks meer van deze supporter vernemen, daar zijn ze hier niet zo dol op'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Maar die man is gewoon de beste voetballer die ik nog op hoog niveau heb zien voetballen.


Vandaar dat Barcelona zo ver kwam met hem, hij is namenlijk zo goed in vorm dat hij tijdens argentinie wel 4 hele acties kan maken -.-

De enige topspeler die na al die jaren zijn klasse nog steeds houd is Ibrahimovic. Die door zijn eigen doen bijna Zweden het WK heeft ingeholpen.

Ronaldo heeft ook niet veel uitgevoerd dit WK maar hij had een blessure e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Hahaahhahahahahahahahhaahahahahahahahahhahahahhhahaahaahhahahaha..

Zelfs al is het sarcasme is die opmerking te gek voor woorden.

Maar nu vraag ik me eigenlijk toch wel af tot hoeverre bedoelde je dat serieus?


jij slaapt zeker onder een messi dekbed


Nee, je kunt mij ook niet onder die 'alles wat messi doet is geweldig' mensen scharen. Maar die man is gewoon de beste voetballer die ik nog op hoog niveau heb zien voetballen. De laatste tijd is 't idd minder, maar de Messi van +/- 2jaar terug was ook gewoon echt van een andere planeet zo goed. Maar ik heb wel eens 't gevoel dat sommige op hem haten/bashen puur om niet bij het merendeel te horen (Anti mainstream jeweet).


Dat laatste kan ik me overigens aardig in vinden. Messi heeft in de afgelopen jaren Barça aan alle titels geholpen die je maar kunt bedenken, alle records verbroken die er maar bestaan zo ongeveer.
Je moet je ook even bedenken dat Messi eigenlijk helemaal geen lichaam heeft voor een profvoetballer op het niveau waar die op gezeten heeft. Zonder groeihormonen had ie niet eens gevoetbald. Ik denk daarom dat zijn lichaam gewoon op is, omdat zijn lichaam er simpelweg niet op gebouwd is om op dit niveau lang stand te kunnen houden.

Helaas moet ik dan concluderen dat bijvoorbeeld een Ronaldo wel echt een lichaam heeft om zijn hele carrière zo op topniveau te blijven. Zijn lichaam is er echt op gebouwd om te voetballen. Zlatan eigenlijk exact hetzelfde.

Conclusie. Ik denk dat Messi zijn beste tijd gehad heeft, waar denk ik stiekem toch iedereen wel behoorlijk van heeft genoten.

Overigens is België - Amerika echt een geweldige wedstrijd, het spel golft werkelijk waar als een gek op en neer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

België door, maar wat ben ik van die Amerikanen gaan houden. Heerlijke teamspirit, ze weten dat ze voetballend minder zijn maar ze compenseren dat met inzet. Ben trouwens benieuwd naar Argentinië - België. Tegen die zwakke belgische verdediging zou Messi toch wel beslissend kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme echt nog nooit zo hard zitten stressen tijdens een wedstrijd :surrender: Hoe kan je op 1 helft 14 kansen volledig de nek omvringen :/ Maarja.. op naar halve finale Nederland - België hopelijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fantastische wedstrijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Godverdomme echt nog nooit zo hard zitten stressen tijdens een wedstrijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
op naar halve finale Nederland - België hopelijk :clap:


Dit hoop ik en verwacht ik ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Maar die man is gewoon de beste voetballer die ik nog op hoog niveau heb zien voetballen.


Vandaar dat Barcelona zo ver kwam met hem, hij is namenlijk zo goed in vorm dat hij tijdens argentinie wel 4 hele acties kan maken -.-

De enige topspeler die na al die jaren zijn klasse nog steeds houd is Ibrahimovic. Die door zijn eigen doen bijna Zweden het WK heeft ingeholpen.

Ronaldo heeft ook niet veel uitgevoerd dit WK maar hij had een blessure e.d.


Ja man, ik zeg toch dat het nu wat minder is/gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ff wat anders, wat vinden jullie van Messi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar ff wat anders, wat vinden jullie van Messi?


Leuke voetballer bij Barcelona, maar bij Argentinië totaal niet boeiend.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic