Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
nielstil wrote:
Broken Balance wrote:
harryv: de gouden bal is toch voor beste speler van het toernooi dat is natuurlijk messi (als ik italiaanse spelers niet meetel) want ik vond verratti persoonlijk speler van het toernooi
Een statement of, volgens hem, feit uit de shout. Onze grote voetbalkenner Nerrazuro. :lol:
Ik vond die harry al verdacht veel lullen, maarja als het nera is verklaart het al een hoop >.<
Ik had al zo'n voorgevoel nadat hij van die ongelofelijke hardcore janktroep postte, maar dit maakt het nog wel extra duidelijk xd Overigens ook niet helemaal mee gekregen dat hij is gebanned en waarom. :P

Maar Hardtraxx mag wel wat aan z'n beleid gaan doen. Ik citeer:
In het verleden hebben we vaker te maken gehad met mensen die het niet eens waren met hun ban en vrolijk terug kwamen onder andere account namen. Hier letten wij op en mochten wij een gebande gebruiker hier op betrappen wordt zijn ban iedere keer met 1 maand verlengt. Blijft dit lang doorgaan, of blijft deze gebruiker ons irriteren, dan zal zijn account permanent verwijdert worden en zal de gebruiker permanent van Hardtraxx worden geweerd. Dit soort mensen hoeven wij hier niet te hebben.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Broken Balance wrote:Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".
Wispelturig dus,
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Ze mogen voor die ene keer graag een uitzondering maken en hem toch laten vertrekken.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Broken Balance wrote:Hij was niet gebanned, hij vroeg of zijn account verwijdert mocht worden omdat ik citeer "hij geen vrienden had op dit forum en hij zich hier niet thuis voelde, en nooit meer zou terugkomen".
Ah zo, nog meer awkwardness dus :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Rawbin wrote:
Ah zo, nog meer awkwardness dus :P
Waarschijnlijk heeft ie ook geen vrienden buiten dit forum, maar hier reageren mensen in ieder geval nog op hem.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Zullen we daar anders ook gewoon mee stoppen, op deze manier komen we in ieder geval niet van hem af
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Rawbin wrote:Zullen we daar anders ook gewoon mee stoppen, op deze manier komen we in ieder geval niet van hem af
Moet dat dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Niks moet, alles mag
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
De FIFA komt verklaring omtrent Messi en de gouden bal.
http://www.vi.nl/nieuws/houllier-legt-u ... ign=nieuws

Lachwekkend is wel;
Ze stellen dat deze winnaar in de finale moet staan, maar dat was 4 jaar geleden helemaal niet geval :lol:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Henk-Jan wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=668445956568438

Hele vette WK compilatie ^^
Wat een schitterende compilatie inderdaad, geweldig commentaar ook (zo kan het dus ook NOS :$ )
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
rakkietakkie wrote:De FIFA komt verklaring omtrent Messi en de gouden bal.

Lachwekkend is wel;
Ze stellen dat deze winnaar in de finale moet staan, maar dat was 4 jaar geleden helemaal niet geval :lol:
James Rodriguez speelde beter dan alle Argentijnen bij elkaar het hele toernooi en die kwamen maar tot de kwartfinale.
De enige Argentijnen die ik goed heb zien spelen zijn Mascherano en Di Maria
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Dan nog... als hij in de finale had moeten staan waren spelers zoals Kroos en Müller toch wel betere spelers op dit WK dan Messi
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
rakkietakkie wrote:De FIFA komt verklaring omtrent Messi en de gouden bal.

Lachwekkend is wel;
Hahaha zeg dan gewoon niets. :lol: