Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want de top is ook al weer....?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Dat hebben ze gezegd omdat ze tijdens die wedstrijd waarnemen dat die speler er niets van bakte. Hoe hij heet of waar hij speelt en de publieke opinie is totaal niet belangrijk. Het gaat echter wel om het kunnen inschatten van de kwaliteiten en daar kunnen profvoetballers beter over oordelen dan wij. 'Wij' doen toch meestal niet meer dan het overnemen van de meningen van commentatoren/analisten. Daar ben ik zeker van.

VI is gewoon heel realistisch en de mannen blijven bij hun standpunt ondanks de incidenten die zich voordoen. Wat is er mis met aan je standpunt blijven vasthouden als het tegendeel nog niet is bewezen? Nederland is namelijk nog niet kampioen en is daar niet goed genoeg voor.

Dat is wel belangrijk als vooraf iets wilt zeggen over een wedstrijd/tactiek/speler etc. Achteraf beschouwen kan iedere simpele ziel. En met alle respect, voetbal is geen schaken. Ik volg pas sinds een jaar of 3 voetbal en heb zelf nooit gevoetbald, maar toch kan ik de wedstrijden al behoorlijk goed lezen en de ontwikkeling van spelers ook aardig voorspellen. En daarbij heb ik echt geen commentator of analist nagepraat. Sterker nog, de meeste wedstrijden kijk ik zonder commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Delt-A schreef:
Ze liggen er ook nog steeds niet uit. Lekker negatief blijven joh, kun je als ze dan een keer verliezen zeggen: "Zie je nou wel?" (Zo waren er tijdens NED - MEX 2 mensen in de kroeg binnen mijn gehoorveld die dat rond de 80ste minuut zeiden/riepen :') )

Maar je kunt analyseren wat je wil, het blijft gewoon niet te voorspellen.

Daar heb je gelijk in: het is niet te voorspellen. Ik neem zelf dan ook het standpunt in dat de prestaties heel knap zijn maar dat het niet goed genoeg is voor de top maar we gaan zien hoe het afloopt. Dat zit een beetje tussen positief en negatief in.


Ze zitten nu al bij de beste 8 landen van de wereld. Hoe kan je dan zeggen dat ze niet goed genoeg zijn voor de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou me niet verbazen als Colombia wereld kampioen word, wat een team hebben die, goede spelers en voor de toekomst heel erg veel talent.

Ik gun het ze iig als wij het niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Nederland is namelijk nog niet kampioen en is daar niet goed genoeg voor.

Klopt, maar ze hebben godverdomme een veel te slimme coach xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://codehesive.com/wc-ancestry/

Leuk om te zien hoe 'nationaal' je nationale ploeg nu eigelijk is... die ploeg van Algerije :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je zou er maar net onder rijden :surrender:

http://www.liveleak.com/view?i=665_1404420319
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:57 
 
Hardtraxxer

Hehe vanavond eindelijk weer voetbal, was best even afkicken zo twee dagen zonder wedstrijd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
je zou er maar net onder rijden :surrender:

http://www.liveleak.com/view?i=665_1404420319


Wel een snelle niet pijnlijke dood, je bent gewoon binnen een seconde zo plat als een dubbeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat verwacht je, geen idee hoe het echt voelt, wil het ook niet weten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
AniThing schreef:
je zou er maar net onder rijden :surrender:

http://www.liveleak.com/view?i=665_1404420319


Wel een snelle niet pijnlijke dood, je bent gewoon binnen een seconde zo plat als een dubbeltje


geen id of je gelijk van de wereld bent

zat filmpjes/verhalen gehoord van die mensen die door hun kop geschoten zijn en nog wel ff 'leven'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, dat je in een deel van je hersenen geraakt bent waarbij je niet gelijk weg bent.

Maargoed, dit is niet het "million ways to die"-topic. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, dat je in een deel van je hersenen geraakt bent waarbij je niet gelijk weg bent.

Maargoed, dit is niet het "million ways to die"-topic. :P


zullen we die aanmaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk, die Giroud, wat een vreselijk slechte voetballer, hoe in hemelsnaam heeft die een transfer naar Arsenal kunnen maken... man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een waardeloze wedstrijd zeg, hoopte op een leuk affiche. Frankrijk probeerde het soms wel, maar wat was het zwak. Duitsland speelde uiteindelijk gewoon Duits voetbal waarbij alleen het resultaat telt :P . Gewoon de intentie die Nederland ook moet vasthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat een waardeloze wedstrijd zeg, hoopte op een leuk affiche. Frankrijk probeerde het soms wel, maar wat was het zwak. Duitsland speelde uiteindelijk gewoon Duits voetbal waarbij alleen het resultaat telt :P . Gewoon de intentie die Nederland ook moet vasthouden.


ik sliep bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks James Rodriguez - Neymar, dat wordt wel wat zeg :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
chas1n schreef:
Wat een waardeloze wedstrijd zeg, hoopte op een leuk affiche. Frankrijk probeerde het soms wel, maar wat was het zwak. Duitsland speelde uiteindelijk gewoon Duits voetbal waarbij alleen het resultaat telt :P . Gewoon de intentie die Nederland ook moet vasthouden.


ik sliep bijna


Nog knap dat je het volgehouden hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Haha die Giroud... Die heeft serieus niks goeds kunnen doen in die 6 minuten dat ie speelde xd
2x buitenspel, bal verspelen en dan een overtreding maken.

Wat is dat een overrated speler...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had echt verwacht dat Fra-Dui het mooiste duel zou worden, allebei aardig in vorm, maar wat een ruk partij was dat zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:22 
 
Hardtraxx Crew

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFA MAFFIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer dit voor Colombia. Had het hun zeker gegund om naar de halve finale te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brazilië verdiend door. Lieten iets meer voetbal zien dan Colombia. Colombia werd ook erg overschat. Denk dat de winnaar al wel bekend is. Niemand gaat Duitsland verslaan. Tenzij Messi nog goed gaat spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 02:18 
 
Hardtraxx Crew

harryv schreef:
Brazilië verdiend door. Lieten iets meer voetbal zien dan Colombia. Colombia werd ook erg overschat.

Nee.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic