Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgie heb ik voor het eerst best sterk zien spelen (vanaf het moment dat ze met 10 sotnden). Origi hopelijk in de basis. De volgende tegenstander, USA, moet te doen zijn, daarna word het lastig met Colombia/argentinie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Belgie heb ik voor het eerst best sterk zien spelen (vanaf het moment dat ze met 10 sotnden). Origi hopelijk in de basis. De volgende tegenstander, USA, moet te doen zijn, daarna word het lastig met Colombia/argentinie

Ik denk anders dat het tegen USA al aardig lastig wordt. Zoals je zegt werd het met 10 man (na de rust) wat dragelijker, maar heel sterk vond ik ze toen ook niet. De eerste helft was echt heel slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 10:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Belgie heb ik voor het eerst best sterk zien spelen (vanaf het moment dat ze met 10 sotnden). Origi hopelijk in de basis. De volgende tegenstander, USA, moet te doen zijn, daarna word het lastig met Colombia/argentinie

Colombia? Die zit aan de andere kant van het schema. Het wordt Argentinie of Zwitserland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Of Uruguay nou zo ver komt zonder Suarez... Je zag hoe dat ging tegen Costa Rica.


Met of zonder Suarez, zie ze echt niet winnen van Colombia

Blijf erbij dat Brazilie het WK wint, begint beter te draaien nou, dus vrees ervoor maar we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 20:59 
 
Hardtraxx Elite

:(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wat 'n goal. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik even blij dat ik thuis blijf, het lijkt erop dat het zo helemaal gaat losbarsten hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oke we zijn door maar hebben daar flink wat mazzel meegehad. Weer veel onnodig balverlies en die ballen slordig naar voren schieten.

Scheids zat flink tegen maar heeft uiteindelijk wel de penal gegeven die we eigenlijk al 2 keer moesten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste helft was weer huilen met de pet om zoals we gewend zijn maar na die 0-1 begonnen ze ineens 'aardig' te voetballen, in ieder geval met de intentie om naar voren te spelen (wat natuurlijk ook moest)

Huntelaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei nog vlak voor de wedstrijd dat Sneijder vandaag naar mijn gevoel zou gaan scoren, om ja hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 21:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huntelaar, man, man, man... Echt het toppunt van mentaliteit zeg :worship:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy fucking shit hartproblemen deze wedstrijd. Eerste helft had je ggemakkelijk al 2-0 achter kunnen staan, tweede helft prima spel vond ik met pressie naar voren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 09:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zielig al die mensen die zeggen dat Mexico geen penalty had verdient en dat Robben zelf toegaf op het einde dat hij gedoken had.

Terwijl hij zelf zei dat in de 1E helft wel een keer gedoken had en verontschuldigde zich er voor (maakt het imo als nog niet helemaal goed) maar dat de penalty wel terecht was.
Net als die schop van vlaar in Herrera zijn gezicht, als je goed keek zag je dat hij voor de bal ging en daarbij gewoon Herrera raakte. Gevaarlijk spel : ja in zekere zin wel maar Vlaar had zijn voet op acceptabele hoogte, Herrera had z'n hoofd ver naar beneden, expres een schop in het gezicht : nee.

De Mexicanen hadden in de eerste helft ook al een penalty moeten krijgen, dat wel maar zo had Robben dus een keer (toen hij twee keer achter elkaar onderuit werd gehaald en de eerste keer door liep) en Van Persie ook nog een keer een penalty moeten krijgen.
Die ene keer dat die Mexicaan zijn benen strekte terwijl hij op de grond lag was dus de duikert van Robben.

En ten slotte de penalty, er was niet veel contact maar hij werd eerst al uit balans gebracht, dat is nog geen penalty maar die tweede lichte tik was dan fataal, hij was wel gevallen maar overdreef natuurlijk om het zichtbaar te maken. In de herhaling zag je ook wel dat de tackle te laat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En ten slotte de penalty, er was niet veel contact maar hij werd eerst al uit balans gebracht, dat is nog geen penalty maar die tweede lichte tik was dan fataal, hij was wel gevallen maar overdreef natuurlijk om het zichtbaar te maken. In de herhaling zag je ook wel dat de tackle te laat was.


Hierin speelde ook mee dat er een optelsom was van kleine overtredingen steeds in de 16. Dus ondanks dat het geen echte penalty was werd hij wel gegeven door de andere incidenten waarvoor hij niet floot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk heeft Nederland wat geluk gehad, maar de coaching van Van Gaal is bi-zar goed.

Het lijkt wel alsof die man aan het schaken is. Eerste helft alles aankijken, helaas wel iets te veel kansen weggegeven maar eigenlijk nog niks aan de hand. Tegenstander kapot spelen, en wachten op je kansen. Nadat die eerste helft gespeeld is (in dit geval had de wedstrijd een goal nodig) zo veel veranderingen, zo veel verwarring bij de tegenstanders, elke wissel werkt perfect, Kuyt die perfect wordt gebruikt, Huntelaar die er in komt en een assist geeft en de ballen van staal heeft om de penalty d'r in te knallen. Wat een sprookje is dit WK tot nu toe voor Nederland :loving:

Als Nederland niet in de finale tegen Duitsland komt, dan ben ik er van overtuigd dat Nederland met 2 vingers in de neus wereldkampioen wordt. Speelt Nederland tegen Duitsland, worden we gewoon weer 2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tuurlijk heeft Nederland wat geluk gehad, maar de coaching van Van Gaal is bi-zar goed.

Het lijkt wel alsof die man aan het schaken is. Eerste helft alles aankijken, helaas wel iets te veel kansen weggegeven maar eigenlijk nog niks aan de hand. Tegenstander kapot spelen, en wachten op je kansen. Nadat die eerste helft gespeeld is (in dit geval had de wedstrijd een goal nodig) zo veel veranderingen, zo veel verwarring bij de tegenstanders, elke wissel werkt perfect, Kuyt die perfect wordt gebruikt, Huntelaar die er in komt en een assist geeft en de ballen van staal heeft om de penalty d'r in te knallen. Wat een sprookje is dit WK tot nu toe voor Nederland :loving:

Als Nederland niet in de finale tegen Duitsland komt, dan ben ik er van overtuigd dat Nederland met 2 vingers in de neus wereldkampioen wordt. Speelt Nederland tegen Duitsland, worden we gewoon weer 2e.


Dat heb ik bij Duitsland en Frankrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 11:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Haha, mijn zusje kreeg het tegen Spanje voor elkaar om 75 minuten van de wedstrijd te kijken, maar ieder Nederlands doelpunt te missen. Dus ik zei gisteren voor de grap dat ze maar even de andere kant op moest kijken en binnen 10 seconden scoorde Sneijder. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Haha, mijn zusje kreeg het tegen Spanje voor elkaar om 75 minuten van de wedstrijd te kijken, maar ieder Nederlands doelpunt te missen. Dus ik zei gisteren voor de grap dat ze maar even de andere kant op moest kijken en binnen 10 seconden scoorde Sneijder. :lol:


beter verban je je zusje de rest van het wk met elke wedstrijd van NL :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Lyst schreef:
Haha, mijn zusje kreeg het tegen Spanje voor elkaar om 75 minuten van de wedstrijd te kijken, maar ieder Nederlands doelpunt te missen. Dus ik zei gisteren voor de grap dat ze maar even de andere kant op moest kijken en binnen 10 seconden scoorde Sneijder. :lol:


beter verban je je zusje de rest van het wk met elke wedstrijd van NL :D


Ja man, want wat zijn de wedstrijden toch geweldig van het Nederlands Elftal (de wedstrijd tegen Spanje uitgezonderd)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
AniThing schreef:
Lyst schreef:
Haha, mijn zusje kreeg het tegen Spanje voor elkaar om 75 minuten van de wedstrijd te kijken, maar ieder Nederlands doelpunt te missen. Dus ik zei gisteren voor de grap dat ze maar even de andere kant op moest kijken en binnen 10 seconden scoorde Sneijder. :lol:


beter verban je je zusje de rest van het wk met elke wedstrijd van NL :D


Ja man, want wat zijn de wedstrijden toch geweldig van het Nederlands Elftal (de wedstrijd tegen Spanje uitgezonderd)..


dipje?? je bent zo lekker negatief

oh wait....sarcasme :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word idd wel moe van dat gehype rond het Nederlands elftal. Ik ben blij als we weer beginnen met het clubvoetbal ^^.

Ja ik weet dat dit hier niet hoort..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Word idd wel moe van dat gehype rond het Nederlands elftal. Ik ben blij als we weer beginnen met het clubvoetbal ^^.

Ja ik weet dat dit hier niet hoort..


Ga jij maar lekker sip op de bank liggen dan als we toch opeens wereldkampioen worden of in de finale belanden.
Is toch mooi dat iedereen in feestelijke stemming achter het elftal staat en vertrouwen in ze heeft, nadat ze voor het WK bijna helemaal afgebrand werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Word idd wel moe van dat gehype rond het Nederlands elftal. Ik ben blij als we weer beginnen met het clubvoetbal ^^.

Ja ik weet dat dit hier niet hoort..


Ga jij maar lekker sip op de bank liggen dan als we toch opeens wereldkampioen worden of in de finale belanden.
Is toch mooi dat iedereen in feestelijke stemming achter het elftal staat en vertrouwen in ze heeft, nadat ze voor het WK bijna helemaal afgebrand werden.


Nee hoor, ik ben blij voor de mensen die 't helemaal geweldig vinden, maar daar hoor ik niet bij :thumbup:. Verder sluit ik me zo'n beetje volledig aan bij Van Der Gijp (om ook maar ergens bij te horen ^^).

(https://www.youtube.com/watch?v=DlZCGcl ... Z1uIAVhJcm is bijvoorbeeld een goed voorbeeld)

Edit: Maar ben jij het er niet mee eens dat het juist irritant is dat iedereen die normaal aankomt met 'jij weer met je voetbal..' nu precies weet (zogenaamd) wat er fout is gegaan in de wedstrijd Nederland-Mexico?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 18:44 
 
Hardtraxx Elite

Zeikslet.

Blind wat was hij goed! Ofnie taam?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic