Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 11:51 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Sainen schreef:
Dakpan schreef:
Vanmiddag een dungeon gecleared. Kom ik vlak voor de uitgang klem te zitten tussen een vuurbak en de muur, moest ik hem opnieuw laden en heel de dungeon weer opnieuw doen. >.<

Vaak saven jo :P.

Dat wil ik nog wel eens vergeten. :P

Je kunt ook autosave aanzetten.. Zelfs dat ie om de 5 min saved!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ben 28 nu, maar ik heb nog vrijwel niks verkocht, alles ligt in een schatkistje in Whiterun xd

ja dat had ik ook xD
totdat ik wat spulle naar mijn id nodig had

kist leeg.................:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:55 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:
Almighty schreef:
Ben 28 nu, maar ik heb nog vrijwel niks verkocht, alles ligt in een schatkistje in Whiterun xd

ja dat had ik ook xD
totdat ik wat spulle naar mijn id nodig had

kist leeg.................:thumbdown:

Ik had eerst veel van mn spulletjes opgeslagen in de eerste hide-out van de dark brotherhood. Voor de mensen die weten wat er daarmee gebeurt, alles wat je voor dat moment in die hide out hebt liggen is na dat moment dus allemaal weg :P.

Voor degenen die nog bij dat moment moeten komen, leg je spullen dus niet in de eerste dark brotherhood hide out :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

Ben level 45 en ik heb vandaag de main quest maar eens uitgespeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ik moet een goeie plek vinden waar ik al mijn spullen, zoals amuletten, kan verkopen.
Het liefst een verkoper met veel geld, want ik puil helemaal uit van die amuletten en apparel e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 18:33 

Daveytl schreef:
Ik moet een goeie plek vinden waar ik al mijn spullen, zoals amuletten, kan verkopen.
Het liefst een verkoper met veel geld, want ik puil helemaal uit van die amuletten en apparel e.d.

Moet je Speechcraft goed trainen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Daveytl schreef:

Moet je Speechcraft goed trainen

Ben al level 70 of 80 daar mee of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Moet zeggen dat m'n interesse al een beetje aan het kelderen is. Heb bijna alles gehaald wat er te halen valt en het voelt nu gewoon leeg. Waar ik bij Oblivion 4-5 keer opnieuw ben begonnen heb ik daar bij Skyrim totaal geen behoefte meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Moet zeggen dat m'n interesse al een beetje aan het kelderen is. Heb bijna alles gehaald wat er te halen valt en het voelt nu gewoon leeg. Waar ik bij Oblivion 4-5 keer opnieuw ben begonnen heb ik daar bij Skyrim totaal geen behoefte meer aan.

Dat heb ik inderdaad ook wel een beetje, Bijna alle quests nu gedaan en ben nog even bezig alle dungeons te clearen. Maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in om overnieuw te beginnen. Mja, misschien over een halfjaartje ofzo weer, dan zullen er vast al wel een of meer uitbreidingen uit zijn. Plus: lekker kloten met mods :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het gister Skyrim in mn console gedouwd.

Landschappen zijn mooi en het sfeertje is ook vet, maar ik vind de graphics tegen vallen en dat gaat voor mij te kosten van de sfeer. Als je daar doorheen prikt en/of je bent een grote fan van TES dan kan het wel een vette rpg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 22:48 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:

Skyrim is eigenlijk qua inhoud behoorlijk zwak vergeleken met oblivion. De vrijheid is totaal weg, een verkeerde beslissing is er bijna niet meer bij, de mensen in de game hebben bijna geen verhaal meer (geen ritme, geen quest aan verbonden, niks te vertellen), keuzes maken is er niet meer bij en de loqaties zijn bijzonder eentonig.

Verder was de kleinste stad in oblivion net zo groot als de grootste stad in skyrim, waren er veel meer gildes die meerdere "dochterondernemingen" hadden in de verschillende steden. De quest in Oblivion waren moeilijker, veel minder voorspelbaar, langer en je kon ze echt verkloten door het verkeerde te zeggen, of verkeerd te handelen. In skyrim kun je zeggen wat je wilt, zonder dat dit ook maar een enkele consequentie heeft. Lukt een persuation niet? Geen probleem, omkopen kan altijd nog.

Ik vond skyrim eerst wel vet, pas nadat ik ging vergelijken met oblivion besefte ik pas hoevel slechter skyrim is dan zijn voorganger. Het lijkt haast een trend in gameland. Op GTA en Hitman na is eigenlijk elke serie er alleen meer slechter op geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

lame

ben nu beetje draken aan t killen om shout te kunne gebruike

sloop k een draak
springt er ineens een gekke meneer uit een kist en die begint mij ineens te killen :thumbdown:

walgelijke titatovenaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
lame

ben nu beetje draken aan t killen om shout te kunne gebruike

sloop k een draak
springt er ineens een gekke meneer uit een kist en die begint mij ineens te killen :thumbdown:

walgelijke titatovenaar

that would be the Kroas

het doden is echt een raadsel want mij lukt het ook niet :P tis net een spook dat de kast uit komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 23:13 

Hardtraxxer

vandaag weer bovengekomen na twee weken skyrim.
not entirely unexpected...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 01:14 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 01:19 

Hardtraxx Veteran

Af en toe als ik een tijdje vrij heb speel ik dit ook nu. Ik vind het wel geinig. Ik ben met een orc gestart, 2handig zwaard erbij. Veel op Smithing gefocust, zit daar nu mee boven de 60. Dat is echt heel relaxed, dan kan ik wapens enchanten en er nog zo'n grindstone-bonus op gooien. Ook probeer ik wat sneak attacks met bogen uit, vind ik ook wel geinig. Ik kan nu in 1x zo'n Silver Hand-dude neerleggen met sneak attack, erg leuk om te doen!

Ik heb alleen nog wel moeite met draken. Ik word met regelmaat gedood door een Blood Dragon (tot nu toe de enige die ik tegen schijn te komen). Die beesten hebben veel te veel health voor mij, met klappen die denk ik 1/20e van zijn balkje afhalen :(.

Ik vind het wel een geinig spel, maar heb totaal niet de tijd om er echt diep in te duiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 02:22 

Grozny schreef:
Wtf ik kom zes draken tegelijk tegen :oh: :oh: Dikke chaos!

dragonception?

yow dawg, i heard you like dragons, so i put a dragon on a dragon with a dragon next to a dragon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 12:41 

Hardtraxx Addict

hij staat in de wachtrij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:38 

Hardtraxx Addict

Hoe trouw ik en hoe koop ik een huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:42 

Een huis kopen moet je met wat mensen praten in het huis van de Jarl
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:

Bij trouwens moet je een Amulet geven aan de persoon en huis kopen gaat via de secretaris van de jarl:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Atraxisz schreef:

Bij trouwens moet je een Amulet geven aan de persoon en huis kopen gaat via de secretaris van de jarl:)

En eerst beste maatjes worden met de Jarl meestal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nuracore schreef:
Atraxisz schreef:

En eerst beste maatjes worden met de Jarl meestal.

ohja, asslicking is required

maar bij whiterun is het eerste huis wat je kan kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik heb alleen nog wel moeite met draken. Ik word met regelmaat gedood door een Blood Dragon (tot nu toe de enige die ik tegen schijn te komen). Die beesten hebben veel te veel health voor mij, met klappen die denk ik 1/20e van zijn balkje afhalen :(.

Tip voor draken slachten: Nooit dichtbij komen, en proberen altijd achter een huis/ steen/ boom/ paal te blijven.
Met behulp van Ice Spike (weet niet of je die spell al hebt) krijg je hem heel makkelijk dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nu level 5 (jaja) en bezig met de main quest.
Telkens als ik naar die quest loop wordt ik afgeslacht door zo'n katachtige beer.
Heeft iemand misschien tips waar en op welke plek ik het best/snelst kan levelen :P
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic