Serieus, waar krijg je die dan?Dakpan wrote:Spoiler:
Skeleton Key
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Als je de Thieves Guid questline doet.Almighty wrote:Serieus, waar krijg je die dan?Dakpan wrote:Spoiler:
Skeleton Key
Wat bedoel je?Atraxisz wrote:Kan je 2 games tegelijk spelen?
Daveytl wrote:Wat bedoel je?Atraxisz wrote:Kan je 2 games tegelijk spelen?
denk dat ie bedoelt met een 2de savegame spele
zonder dat je 1ste save verloren gaat
Ja dat ik met 2 characters speel, zeg maar
Theoretisch kan het wel, maar gaat denk ik niet lekker werken, aangezien je dan je savegame weer op moet zoeken.Atraxisz wrote:Ja dat ik met 2 characters speel, zeg maar
level 13. En zit verzopen in side-quests.
Valt toch wel mee? Je hebt bv 1 autosave en 1 handmatige save voor elke game = 4 savegames.Daveytl wrote:Theoretisch kan het wel, maar gaat denk ik niet lekker werken, aangezien je dan je savegame weer op moet zoeken.Atraxisz wrote:Ja dat ik met 2 characters speel, zeg maar
Gvd, ik kreeg op een gegeven moment het bericht dat ik niet meer genoeg ruimte had om te saven. Niet bij nagedacht dat dat ook geldt voor autosaves
dus nog vrolijk verder gespeeld, boss weggetikt tot ik op een gegeven moment vast zat in een deel van het level.
Probeerde ik de game te loaden, krijg ik dingen te zien die ik een half uur daarvoor al had gedaan.
FUCKKKKKKK
Probeerde ik de game te loaden, krijg ik dingen te zien die ik een half uur daarvoor al had gedaan.
FUCKKKKKKK
Heb nog maar weinig tijd hiervoor, jammer 
En wel tijd om een beetje de gabber uit te hangen bij Loudness hé!?Rik wrote:Heb nog maar weinig tijd hiervoor, jammer
Prioriteiten stellen jongeman!
Speel zelf geen Skyrim, maar kan iemand me die 'Arrow to the knee' grap uitleggen?
-
A
heeft iemand al die glitch van 'oghma infinium' geprobeerd?
Yup ik.The Anim0l wrote:heeft iemand al die glitch van 'oghma infinium' geprobeerd?
ah ja als k m wil doen moet k weer een paar savegames terugDakpan wrote:Yup ik.The Anim0l wrote:heeft iemand al die glitch van 'oghma infinium' geprobeerd?
werkt ie trouwens nog?
want k las dat ie gepatched was met laatste update?
Geen idee, tijdje geleden gedaan.The Anim0l wrote:ah ja als k m wil doen moet k weer een paar savegames terugDakpan wrote:Yup ik.The Anim0l wrote:heeft iemand al die glitch van 'oghma infinium' geprobeerd?![]()
werkt ie trouwens nog?
want k las dat ie gepatched was met laatste update?
-
A
Net nogThe Anim0l wrote:heeft iemand al die glitch van 'oghma infinium' geprobeerd?
werkt bij mij niet meerAlmighty wrote:Net nogThe Anim0l wrote:heeft iemand al die glitch van 'oghma infinium' geprobeerd?
Wat gebeurd er dan bij die glitch?
-
A
Levelen