Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Ben nu ergens in een grot van die golden claws aan het retrieven. Heeft iemand misschien nog tips wat ik het best kan doen oid? Ben echt een noob, haha.

Beste kan doen met wat?

Wat ik het fijnst vind, is de tegenstander op afstand houden. Meestal doe ik dit met behulp van Magicka.
Flames op iemand afschieten terwijl je achteruit loopt. Is je Magicka op, loop je snel langs hem heen, laat je je Magicka hervullen en doe je weer hetzelfde.

Nouja, hoe ik die lui het beste kan afmaken. Kan nu net zo'n spin aan maar dan is mn health ook weer op. Kom je in een kamer verder met van die skeletons en word ik gewoon elke keer afgeslacht :P.
Magic doet gewoon te weinig damage nog..

Dan moet je als je level-upt gewoon Magicka kiezen, en zo veel mogelijk Magicka gebruiken bij makkelijke tegenstanders, zo wordt dat telkens beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

oh shit, mijn vader heeft intresse in dit spel. Ik moet snel die hdd hebben zodat ik me pc klaarheb en spellen kan spelen, moet niet hebben dat mijn vader me inhaalt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 09:39 

Hardtraxx Veteran

bij quest Investigation heeft skyrim een fout xD, ik heb de imperial side gekozen maar dat stadje waar die quest is was in een stormcloak stad. dus nu heb ik die missie wel gestart voor dat ik voor de imperial koos en nu bestaat die cloak wachter niet en kan ik niet verder. dat is best naai
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

laatst een gevecht tussen een draak en 2 reuzen
kwam er ook nog een beer langs.....

leuk op level 14 waar k nog barweinig goeie shit ken :D

heb ze wel allemaal geasswhooped...alleen duurde t wel ff :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

Wtf ik kom zes draken tegelijk tegen :oh: :oh: Dikke chaos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:29 

Hardtraxx Elite

Heb alles wel zo'n beetje uitgespeeld. Moet zeggen dat oblivion qua locaties en dergelijke toch een stuk leuker gedaan was. Vind veel verhalen in skyrim wat eentoning, altijd maar weer een grot of een ruine in, waar je weer wat draugr afmaakt en weer via de achter uitgang naar buiten gaat.

Nu ziet het spel er behoorlijk vet uit (pc, alles op het hoogst) maar had toch liever gezien dat ze wat meer tijd in de verhalen hadden gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Heb alles wel zo'n beetje uitgespeeld. Moet zeggen dat oblivion qua locaties en dergelijke toch een stuk leuker gedaan was. Vind veel verhalen in skyrim wat eentoning, altijd maar weer een grot of een ruine in, waar je weer wat draugr afmaakt en weer via de achter uitgang naar buiten gaat.

Nu ziet het spel er behoorlijk vet uit (pc, alles op het hoogst) maar had toch liever gezien dat ze wat meer tijd in de verhalen hadden gestoken.

:oh:

Dacht dat jij weinig tijd had enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

heb eergisteren gedownload voor mac. maar hij lagged heel erg dus maar weer verwijderd. binnenkort op ps3 halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Sainen schreef:

Weinig tijd voor andere dingen omdat hij te druk was met Skyrim misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:00 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Rik schreef:
Sainen schreef:

Weinig tijd voor andere dingen omdat hij te druk was met Skyrim misschien :P

Moet toe geven dat het voor de afgelopen twee weken gold, elk vrij uurtje werd aan skyrim gespendeerd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Haha hier net zo :P

Maar ik twijfel nu wel of jij wel zo weinig vrije tijd hebt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/1857211 ... nerds.html

Wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

heb 1 zwaar irritante bug/glitch

draak die steeds achteruit vliegt
dan weer stil blijft hangen
telkens als k m steeds bijna dood heb vliegt ie weg en issie weer vol health :thumbdown:

opnieuw savegame laden helpt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Das een bug van de nieuwe patch idd, wordt aan gewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Das een bug van de nieuwe patch idd, wordt aan gewerkt

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag een dungeon gecleared. Kom ik vlak voor de uitgang klem te zitten tussen een vuurbak en de muur, moest ik hem opnieuw laden en heel de dungeon weer opnieuw doen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:28 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Vanmiddag een dungeon gecleared. Kom ik vlak voor de uitgang klem te zitten tussen een vuurbak en de muur, moest ik hem opnieuw laden en heel de dungeon weer opnieuw doen. >.<

Vaak saven jo :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Dakpan schreef:

Ik seef sowieso om de 10 min, vertrouw het nog niet helemaal. Kom soms ook wel is stuck te zitten tussen objecten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Dakpan schreef:

Dat wil ik nog wel eens vergeten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:34 

Dark Brotherhood uitgespeeld.
Spoilert:
20.000 GOUD :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Dark Brotherhood uitgespeeld.
Spoilert:
20.000 GOUD :worship: !

Money ain't a thing johh. Als je al langer met dat spel bezig bent wordt het goud zo in je schoot geworpen, laat nu dingen die 1500 waard zijn gewoon in de dungeon liggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:40 

Ben 28 nu, maar ik heb nog vrijwel niks verkocht, alles ligt in een schatkistje in Whiterun xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:25 

Donateur

Eindelijk wat tijd gevonden om dit te spelen. Ben nu een beetje aan het rond dwalen en een beetje de game uit aan het vinden.. lachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:20 

Oke ik ben fucked nu, kutzooi
Heb Paarthurnax gekilled, was een quest. Maar wat ik niet wist was dat ie niet persee gedaan moest worden, nu zijn de Greybeards pretty pissed in weigeren nog met mij te spreken, kut kut kut kut. Alduin al wel verslagen, dat word uren weggooien en naar een savepoint gaan waar Paarthurnax nog leeft :mad: Helemaal opnieuw Alduin verslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Die items die je bij Thieves Guild krijgt :drool:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic