Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik ben nu level 5 (jaja) en bezig met de main quest.
Telkens als ik naar die quest loop wordt ik afgeslacht door zo'n katachtige beer.
Heeft iemand misschien tips waar en op welke plek ik het best/snelst kan levelen

Gewoon zo veel mogelijk rondlopen in de wereld, vooral in de grotten kom je niet veel sterkers tegen dan bandieten/ draugr's.
Tipje: als je zwaard & schild gebruikt, smeer je zwaard dan in met poison. Zo verlam je je tegenstander even, en kun je lekker op hem inrossen.
Oke, thx dude.
Die giants zijn kut jonge

loop er een keer langs slingert die gast een knuppel naar me hasses.
Op slag dood elke keer haha.
Giants zijn zoooo makkelijk
Als je niet wil vechten, gewoon met een boogje omheen lopen. Als je wel wil vechten, trek je magicka-apparel maar aan, cause you're gonna need some Magicka
* Dubbelhandige vlammen (of iets wat je kunt schieten, zoals Firebolt of Ice Spike (neem aan dat je die nog niet hebt))
* Whirlwind sprint.
Vervolgens altijd op een afstandje blijven, en vuren maar. Als de giant iets te dichtbij komt, met whirlwind sprint wegvluchten en Magicka opladen. heb je geen Whirlwind Sprint, dan gewoon weg rennen om op te laden.
Na een paar minuutjes heb je hem wel down. Tegenwooordig heb ik een giant neer met 4 schoten of zo

Gewoon op een klein afstandje blijven