Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ik ben nu level 5 (jaja) en bezig met de main quest.
Telkens als ik naar die quest loop wordt ik afgeslacht door zo'n katachtige beer.
Heeft iemand misschien tips waar en op welke plek ik het best/snelst kan levelen :P

Gewoon zo veel mogelijk rondlopen in de wereld, vooral in de grotten kom je niet veel sterkers tegen dan bandieten/ draugr's.
Tipje: als je zwaard & schild gebruikt, smeer je zwaard dan in met poison. Zo verlam je je tegenstander even, en kun je lekker op hem inrossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Telkens als ik naar die quest loop wordt ik afgeslacht door zo'n katachtige beer.
Heeft iemand misschien tips waar en op welke plek ik het best/snelst kan levelen :P

Gewoon zo veel mogelijk rondlopen in de wereld, vooral in de grotten kom je niet veel sterkers tegen dan bandieten/ draugr's.
Tipje: als je zwaard & schild gebruikt, smeer je zwaard dan in met poison. Zo verlam je je tegenstander even, en kun je lekker op hem inrossen.

Oke, thx dude.
Die giants zijn kut jonge >.< loop er een keer langs slingert die gast een knuppel naar me hasses.
Op slag dood elke keer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 16:13 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:

Oke, thx dude.
Die giants zijn kut jonge >.< loop er een keer langs slingert die gast een knuppel naar me hasses.

ik ken het verhaal + zorg dat je veel ruines bezoekt :) bandits zitten daar vaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Ik heb alleen nog wel moeite met draken. Ik word met regelmaat gedood door een Blood Dragon (tot nu toe de enige die ik tegen schijn te komen). Die beesten hebben veel te veel health voor mij, met klappen die denk ik 1/20e van zijn balkje afhalen :(.

Tip voor draken slachten: Nooit dichtbij komen, en proberen altijd achter een huis/ steen/ boom/ paal te blijven.
Met behulp van Ice Spike (weet niet of je die spell al hebt) krijg je hem heel makkelijk dood.

Tja, daar sta je met je 100 magica en 0 getrainde destruction. Volledig op 2H gefocussed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:

Oke, thx dude.

Giants zijn zoooo makkelijk :lol:
Als je niet wil vechten, gewoon met een boogje omheen lopen. Als je wel wil vechten, trek je magicka-apparel maar aan, cause you're gonna need some Magicka :cool:

* Dubbelhandige vlammen (of iets wat je kunt schieten, zoals Firebolt of Ice Spike (neem aan dat je die nog niet hebt))
* Whirlwind sprint.

Vervolgens altijd op een afstandje blijven, en vuren maar. Als de giant iets te dichtbij komt, met whirlwind sprint wegvluchten en Magicka opladen. heb je geen Whirlwind Sprint, dan gewoon weg rennen om op te laden.

Na een paar minuutjes heb je hem wel down. Tegenwooordig heb ik een giant neer met 4 schoten of zo :P

Gewoon op een klein afstandje blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Ik heb alleen nog wel moeite met draken. Ik word met regelmaat gedood door een Blood Dragon (tot nu toe de enige die ik tegen schijn te komen). Die beesten hebben veel te veel health voor mij, met klappen die denk ik 1/20e van zijn balkje afhalen :(.

Tip voor draken slachten: Nooit dichtbij komen, en proberen altijd achter een huis/ steen/ boom/ paal te blijven.
Met behulp van Ice Spike (weet niet of je die spell al hebt) krijg je hem heel makkelijk dood.

Tja, daar sta je met je 100 magica en 0 getrainde destruction. Volledig op 2H gefocussed.

Hmm dat is jammer, die perks bij destruction vind ik zelf verrekte handig!
Vooral dat je maar de helft van je Magicka nodig hebt (is vrij snel te krijgen) vind ik persoonlijk erg handig.

Ik heb zelf geprobeerd om alles zo veel mogelijk te verdelen. 2-handed weapons doe ik niet aan, als ik een wapen in de handen heb, gebruik ik alsnog Magicka op de andere hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

1/20 eraf per blow is helemaal niet raar bij draken hoor. Moet ze soms nog veel vaker raken dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 18:50 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
1/20 eraf per blow is helemaal niet raar bij draken hoor. Moet ze soms nog veel vaker raken dan dat.

Had op het eind draken in sneak modes met pijl en boog in twee schoten dood :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Dakpan schreef:

Had op het eind draken in sneak modes met pijl en boog in twee schoten dood :).

Dan moet echt je moeilijkheidsgraad omhoog. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Ga je serieus met je zwaardje op een draak af? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:

Ga je serieus met je zwaardje op een draak af? :P

Nee, wel met m'n Daedra War Axe (Legendary). :cool: Nadat ik hem natuurlijk uit de lucht geschoten heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Gebruik je geen Dragonrend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Nee die shout vind ik flauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:39 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:

Nee die shout vind ik flauw.

Werkt vaak ook niet :P. Die beesten vliegen gewoon verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ik vind magic niet zo heel boeiend eigenlijk. Gebruik restoration om mijn health wat sneller op te krikken (die health + stamina heal is mijn volgende doel), verder met archery kan ik ook wel wat, maar eigenlijk vooral 2h gericht. Misshien wat vaker Beserker Rage gebruiken. Dat ding is echt veel te overpowered!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

beter komt die patch snel

kwam vanmorge weer een draak tegen die in ze achteruit stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 15:39 

I used to be an adventurer just like you...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Mainstory al een tijdje klaar, nu maar aan missies van Dark Brotherhood/ Thieves beginnen. En ondertussen beetje rondlopen richting alles (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 02:42 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Mainstory al een tijdje klaar, nu maar aan missies van Dark Brotherhood/ Thieves beginnen. En ondertussen beetje rondlopen richting alles (L)

Oh, ik heb juist heel veel verkent en de quests van de dark brotherhood en thieves guild uitgespeeld:-)

En ik pak die draken al makkelijk met een zwaard hoor, gewoon een goede schild hebben en zodra hij gaat spuwen (ice of vuur) een shieldbash doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 09:48 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Zou de Thieves Guild niet uitspelen anders raak je iets nogal handigs kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:

Wat raak ik dan kwijt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Daveytl schreef:

Wat raak ik dan kwijt dan?

Spoiler:
Skeleton Key
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 15:17 

Donateur

New Game gestart. Ik had dus bij het levellen alleen magicka gekozen, dus stuitte ik op het probleem dat ik telkens met 1 klap werd neer gehaald door zowat alles, omdat mijn health nog gewoon 100 was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
New Game gestart. Ik had dus bij het levellen alleen magicka gekozen, dus stuitte ik op het probleem dat ik telkens met 1 klap werd neer gehaald door zowat alles, omdat mijn health nog gewoon 100 was..

xd

das toch gewoon dom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 15:24 

Donateur

Klopt haha, maar had nog nooit wat gespeeld van Elder Scrolls, en wilde graag veel magicka gaan gebruiken.. :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic