Vermoord een kip, krijg je gelijk het dorp achter je aan
en ben nog maar level 1.
Kreeg er ff flink van langs dus
haha.
Kreeg er ff flink van langs dus
Had ik ook last van jaHenk-Jan wrote:Vermoord een kip, krijg je gelijk het dorp achter je aanen ben nog maar level 1.
Kreeg er ff flink van langs dushaha.
Ik heb de getuigen vermoord.Henk-Jan wrote:Vermoord een kip, krijg je gelijk het dorp achter je aanen ben nog maar level 1.
net voor whiterun bij die trolHenk-Jan wrote:Vermoord een kip, krijg je gelijk het dorp achter je aanen ben nog maar level 1.

Herkenbaar ja! en net bij je laatste lockpick gaat het goed tot de laatste draai...Almighty wrote:
ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD
Slaat spoilertjes er eventjes uit voor de volgende keerGrozny wrote:Heb net Ulfric Stormcloak gekilled
Atraxisz wrote:Ik ben nu lv 12 en heb 8 draken gekilld. Is dat veel?
Moet nog 1 skill 1 lvl omhoog en ik ben ook 40.The Anim0l wrote:Atraxisz wrote:Ik ben nu lv 12 en heb 8 draken gekilld. Is dat veel?
ik level 14 en 6 of 7 draken xD
maar een vriend van mij zit al tegen level 40 aan
dus k vraag me af wat hij allemaal doet xD
want zover k weet krijg je geen exp. voor je quest enzo
Dakpan wrote:Moet nog 1 skill 1 lvl omhoog en ik ben ook 40.The Anim0l wrote:Atraxisz wrote:Ik ben nu lv 12 en heb 8 draken gekilld. Is dat veel?
ik level 14 en 6 of 7 draken xD
maar een vriend van mij zit al tegen level 40 aan
dus k vraag me af wat hij allemaal doet xD
want zover k weet krijg je geen exp. voor je quest enzo
Speel op xbox dus cheaten zit er niet in.The Anim0l wrote:
ja maar heb je dat gehaald door alleen maar te slachten of met cheaten?
zijn zat 'glitches' waarmee je snel ken levelenDakpan wrote:Speel op xbox dus cheaten zit er niet in.The Anim0l wrote:
zoals bij het einde van The Golden Claw, het schijnt als je met de eigenaar trouwt dat je om de 3 dagen 6000 coins kan krijgen door alleen maar te vragen "how is the business going'The Anim0l wrote:zijn zat 'glitches' waarmee je snel ken levelenDakpan wrote:Speel op xbox dus cheaten zit er niet in.The Anim0l wrote:
Nope, je kan doen wat je wilThe Anim0l wrote:maakt t ook nog uit in welke volgorde je missies doet?
Ehmm weet ik zo ook niet, zou je ff alle verkooppunten (Rik wrote:Kun je ook ergens (plentiful) health restore kopen?
Heb moeilijke quest...
Beste kan doen met wat?Henk-Jan wrote: Ben nu ergens in een grot van die golden claws aan het retrieven. Heeft iemand misschien nog tips wat ik het best kan doen oid? Ben echt een noob, haha.
Nouja, hoe ik die lui het beste kan afmaken. Kan nu net zo'n spin aan maar dan is mn health ook weer op. Kom je in een kamer verder met van die skeletons en wordt ik gewoon elke keer afgeslachtDaveytl wrote:Beste kan doen met wat?Henk-Jan wrote: Ben nu ergens in een grot van die golden claws aan het retrieven. Heeft iemand misschien nog tips wat ik het best kan doen oid? Ben echt een noob, haha.
Wat ik het fijnst vind, is de tegenstander op afstand houden. Meestal doe ik dit met behulp van Magicka.
Flames op iemand afschieten terwijl je achteruit loopt. Is je Magicka op, loop je snel langs hem heen, laat je je Magicka hervullen en doe je weer hetzelfde.