Nvm, mag ik niet vragen.
Last edited by Draidy on 23 Nov 2011 22:30, edited 1 time in total.
Misschien een stomme vraag, maar heb je je wapen als ge-disenchant?TakkU wrote:Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?
Nee nog nooit gedaan! Leer je zo die shit dan?Daveytl wrote:Misschien een stomme vraag, maar heb je je wapen als ge-disenchant?TakkU wrote:Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?
JepTakkU wrote:Nee nog nooit gedaan! Leer je zo die shit dan?Daveytl wrote:Misschien een stomme vraag, maar heb je je wapen als ge-disenchant?TakkU wrote:Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?
Ik zit op 33KDakpan wrote:Eindelijk in de Dark Brotherhood. Nu lekker geld verdienen en m'n achievement krijgen voor 100,000 gold. Zit nu op de 50,000
is het dan toch niet zo leuk?Olijfboompje wrote: Ik heb mezelf er gisteren van genezen
het dragen ervan of het verzamelen?Olijfboompje wrote:Ik zit op 33KDakpan wrote:Eindelijk in de Dark Brotherhood. Nu lekker geld verdienen en m'n achievement krijgen voor 100,000 gold. Zit nu op de 50,000
Ben ook bezig met die Achievement.
Voor de rest sidequests aan het doen
Het op zak hebben.Nuracore wrote:het dragen ervan of het verzamelen?Olijfboompje wrote:Ik zit op 33KDakpan wrote:Eindelijk in de Dark Brotherhood. Nu lekker geld verdienen en m'n achievement krijgen voor 100,000 gold. Zit nu op de 50,000
Ben ook bezig met die Achievement.
Voor de rest sidequests aan het doen
Naja, ik gebruikte het niet eensNuracore wrote:is het dan toch niet zo leuk?Olijfboompje wrote: Ik heb mezelf er gisteren van genezen
Een zo'n dwarven grot was echt hugeGrozny wrote:Ben alle grotten even aan uitkammen, verbaast je nog hoe groot sommige zijn en wat je er tegenkomt
Haha, ja, echt heerlijkGrozny wrote:Ben er nu een paar tegengekomen en die dingen zijn echt gigantisch inderdaad. Ben je zowat een uur mee bezig om daar doorheen te komen
Grozny wrote:WTF. Verschijnt er opeens een ghost voor me die fucking leipe geluiden maakt. Schrik me kapot!
Volgensmij kun je vrij veel dingen gewoon jatten uit 't College of Winterhold. Heb ook die 6 gems bij de Enchanting table gewoon gepakt en geenchantRik wrote:Maakt het uit als je van uit die arch mage quaters steelt, want die vent reageert er helemaal niet op :p
Wil die ingredienten wel hebben xD
Dit dus he :pHenk-Jan wrote:Nondejusnap er echt nog geem kut van :p
Even doorploeteren, moest ik in het begin ookHenk-Jan wrote:Nondejusnap er echt nog geem kut van :p
Gewoon potions opdrinken tijdens battles en de poisons op je wapen bij elke battle.Rik wrote:Even doorploeteren, moest ik in het begin ookHenk-Jan wrote:Nondejusnap er echt nog geem kut van :p
Nu super vet
Is er ook een plek waar je potions kan verkopen, heb er zo ziek veel he. (veel gewicht samen)