Nvm, mag ik niet vragen.
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
Misschien een stomme vraag, maar heb je je wapen als ge-disenchant?wrote:Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?
Nee nog nooit gedaan! Leer je zo die shit dan?wrote:Misschien een stomme vraag, maar heb je je wapen als ge-disenchant?wrote:Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?
Jepwrote:Nee nog nooit gedaan! Leer je zo die shit dan?wrote:Misschien een stomme vraag, maar heb je je wapen als ge-disenchant?wrote:Waar kun je die Enchantments voor je wapen/armor leren/kopen?
Ik zit op 33Kwrote:Eindelijk in de Dark Brotherhood. Nu lekker geld verdienen en m'n achievement krijgen voor 100,000 gold. Zit nu op de 50,000
is het dan toch niet zo leuk?wrote: Ik heb mezelf er gisteren van genezen
het dragen ervan of het verzamelen?wrote:Ik zit op 33Kwrote:Eindelijk in de Dark Brotherhood. Nu lekker geld verdienen en m'n achievement krijgen voor 100,000 gold. Zit nu op de 50,000
Ben ook bezig met die Achievement.
Voor de rest sidequests aan het doen
Het op zak hebben.wrote:het dragen ervan of het verzamelen?wrote:Ik zit op 33Kwrote:Eindelijk in de Dark Brotherhood. Nu lekker geld verdienen en m'n achievement krijgen voor 100,000 gold. Zit nu op de 50,000
Ben ook bezig met die Achievement.
Voor de rest sidequests aan het doen
Naja, ik gebruikte het niet eenswrote:is het dan toch niet zo leuk?wrote: Ik heb mezelf er gisteren van genezen
Een zo'n dwarven grot was echt hugewrote:Ben alle grotten even aan uitkammen, verbaast je nog hoe groot sommige zijn en wat je er tegenkomt
Haha, ja, echt heerlijkwrote:Ben er nu een paar tegengekomen en die dingen zijn echt gigantisch inderdaad. Ben je zowat een uur mee bezig om daar doorheen te komen
wrote:WTF. Verschijnt er opeens een ghost voor me die fucking leipe geluiden maakt. Schrik me kapot!
Volgensmij kun je vrij veel dingen gewoon jatten uit 't College of Winterhold. Heb ook die 6 gems bij de Enchanting table gewoon gepakt en geenchantwrote:Maakt het uit als je van uit die arch mage quaters steelt, want die vent reageert er helemaal niet op :p
Wil die ingredienten wel hebben xD
Dit dus he :pwrote:Nondejusnap er echt nog geem kut van :p
Even doorploeteren, moest ik in het begin ookwrote:Nondejusnap er echt nog geem kut van :p
Gewoon potions opdrinken tijdens battles en de poisons op je wapen bij elke battle.wrote:Even doorploeteren, moest ik in het begin ookwrote:Nondejusnap er echt nog geem kut van :p
Nu super vet
Is er ook een plek waar je potions kan verkopen, heb er zo ziek veel he. (veel gewicht samen)