Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:23 

Lekker tegendraads, ik weet het. Maar in het algemene Game Topic gaat het nergens anders over. Dit is een game die ondersteuning nodig heeft, moeite met quests, vragen over guilds, armor, smithing, en ga zo maar door

In tegenstelling tot BF3 en MW3 topics, waar niet veel anders dan over campers, lvls en videokaarten gepraat word, dus mods: Aub tolereer dit topic.

Afbeelding

Hier is ie dan, het Skyrim topic!

Skyrim is een van de meest toonaangevende RPG die er is, een wereld van 41 km2 (correct me if i'm wrong), waar je ook nog vrij doorheen kan lopen. Dungeons, drakennesten, nederzettingen, dorpen en steden. Het is er allemaal, geen wonder dat de gemiddelde rating van reviews op verschillende site's een 94,75% is.
(http://www.gamerankings.com/pc/615805-t ... index.html)

Brand los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:33 

Dan kunnen de MW3 en BF3 topics ook op slot. Als er 1 game is die ondersteuning via een topic als dit nodig heeft , dan is het Skyrim wel ipv die FPSers >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:33 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Plemp thuis wel even wat neer in dit topic indien het nog open is. Zit nu even op school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Kunnen we niet in off-topic een subforum krijgen voor multimedia? Is veel overzichtelijker lijkt me en zo te zien is er redelijk veel animo voor ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:42 

Een "Games" Subforum zal niet misstaan denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Cities will have a lot less loading screens.

en hier ben ik ongelooflijk blij mee :) scheelt weer dat je niet uit je verhaal word getrokken als het te lang duurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:45 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Kunnen we niet in off-topic een subforum krijgen voor multimedia? Is veel overzichtelijker lijkt me en zo te zien is er redelijk veel animo voor ook :)

Goed idee :thumbup:

Ik ga Skyrim morgen halen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Een "Games" Subforum zal niet misstaan denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:52 

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:53 

Dus, wil in van af Windhelm naar Winterhold lopen langs Azula's shrine af. Loop in in westwaartste richting vanaf Windhelm, zie ik daar in de verte een draak vliegen. Wordt ik ge-ambushed door een andere draak. Was een ice-dragon maar niet al te moeilijk. Loop ik verder naar die andere draak. Summoned die een ander draak. Die ook weer verslagen. Hey 2 draken in 10 min :P.

Nu mijn weg vervolgen ;)

Afbeelding

(2 gele stipjes waren de draken)

Draak 1

Afbeelding

Draak 2

Afbeelding

Love it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:54 

En op die berg is nog een drakennest :lol:
Heb nu ook iets van 6 dragon souls ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

:worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Lekker Makkelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

Haha geniaal met die Snow Bear :lol:

Echt een verslavend spel. heb echt zin om te gaan spelen maar ik moet nu echt tentamens leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Werd duidelijk aangegeven dat we geen losse topics meer willen hebben.

EDIT:

Ga maar weer verder mensen ;) . Is niet echt eerlijk, en als 't nou zo'n leuk spel is, en we het er toch over hebben; Overtuig mij er van dat het niet weer zo'n spel is als WoW waar je een beetje door zo'n wereldje loopt en beesten neerschiet en flesjes toverdrank verzameld. Wat is er zo leuk hier aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

EDIT:

Ga maar weer verder mensen ;) . Is niet echt eerlijk, en als 't nou zo'n leuk spel is, en we het er toch over hebben; Overtuig mij er van dat het niet weer zo'n spel is als WoW waar je een beetje door zo'n wereldje loopt en beesten neerschiet en flesjes toverdrank verzameld. Wat is er zo leuk hier aan :)

dat is het zelfde antwoord als: waarom vinden mensen het leuk om mensen neer te schieten in spelletjes

maar skyrim :worship:
heb het nog niet lang gespeeld (lang leve cod/bf3) maar als k t speel is het een verslavingsfactor 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
G1LL schreef:

EDIT:

dat is het zelfde antwoord als: waarom vinden mensen het leuk om mensen neer te schieten in spelletjes

maar skyrim :worship:
heb het nog niet lang gespeeld (lang leve cod/bf3) maar als k t speel is het een verslavingsfactor 10

Zeker ! en wie houd er nou niet van draken slachten :P

Spel is zeker verslavend en de graphics zijn indrukwekkend! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

oke, mods hebben gezegd dat er geen topic voor skyrim moet komen, maar gewoon verder in games topic.
ben ik het helemaal mee eens. anders kun je ook wel 1 voor assassins creed of saints row maken. vind het dan ook beetje raar dat G1LL dit tolereert...

ga gewoon lekker in het games topic verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:
oke, mods hebben gezegd dat er geen topic voor skyrim moet komen, maar gewoon verder in games topic.
ben ik het helemaal mee eens. anders kun je ook wel 1 voor assassins creed of saints row maken. vind het dan ook beetje raar dat G1LL dit tolereert...

90% wat hier gezegt word gaat over 1 ding: muziek
maak daar ook maar 1 topic van dan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:17 

Hardtraxx Veteran

daar is deze site toch ook voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:17 

Ontopic plz! :)

Blij dat dit toppa weer open is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:18 

Hardtraxxer

G1LL schreef:

vooroordelen eh? :P :P

ik heb skyrim (nog) niet gespeeld maar het woord voor The Elder Scrolls serie is toch wel: immersie.
Je word in zo'n grote vrije wereld ingestuurd om met mensen te praten, je character uit te bouwen en idd quests te doen. verschil met WoW is dat de gesprekken daadwerkelijke gesprekken zijn ipv. (banaal, I know) "hier is een quest en nu oprotten" zoals je dat tegenkomt in WoW.

Ik kan in ieder geval niet wachten om ong. een week van de wereld te zijn zoals dat gebeurde met Oblivion en Fallout 3 (mindere mate Morrowind), maar uit pure zelfbescherming (hertentamen) moet ik skyrim nog even uistellen.

Can't wait :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:18 

Hardtraxx Veteran

Asyrian schreef:

lijkt me te onorganiseerd iedereen die door elkaar over andere games quote of reactie plaatst, Maak dan een Game topic waaron de BF3 MW3 Skyrim etc etc een sub topic krijgen, word veel makelijker te onderhouden.

en als het alleen over muziek zou mogen gaan waarom dan de ' over alles en niks' topic?
1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic