Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
LV1 schreef:
Dat Bran uiteindelijk koning wordt vond ik eerst helemaal niks, maar nu ik er wat meer over nadenk kan ik er wel mee leven. Niet omdat hij een goede keuze zou zijn maar omdat hij Bran niet meer is, hij is de 3 eyed raven. Van wat ik heb begrepen is de 3 eyed raven een soort van gezamenlijk bewustzijn van all vorige 3 eyed ravens en nauw verbonden met de children of the forest en the old gods, die nu zo dus op een bepaalde manier westeros weer in de macht hebben. Vond het wel opvallend dat hij van te voren wist dat hij koning zou worden, dus hij liet Daenerys Kings Landing gewoon verbranden. En was het hele punt van de (vorige) 3 eyed raven dan om Bran naar hem toe te lokken, zodat hij uiteindelijk koning kon worden? Maargoed, ik denk hier waarschijnlijk veel te veel over na.


Is juist de meest logische keuze, een persoon dat alleen maar ziet wat juist is en wat gaat komen en is gebeurd. Dat zou juist de meest onbevooroordeelde en rechtvaardige persoon zijn, en in een tijd van vrede is dat nodig. Het komt uit de lucht vallen want gebrek aan schrijfwerk en afleveringen om dat ook goed op te bouwen, maar de keuze is goed.

En is geloof ik al gezegd, maar Bran ziet de toekomst, als hij zegt wat er gaat gebeuren verandert de complete toekomst en ziet hij niet meer wat er gaat gebeuren. Daarom zegt hij niets over de toekomst en bemoeit zich er ook niet mee, dat doet de 3 eyed raven.


Je heb met volgensmij niet helemaal begrepen, ik bedoel namelijk niet dat hij een onlogische keuze is. (De meeste logische keuze is trouwens niet altijd de meest satisfying). Maar dat de 3 eyed raven/children of the forest nu, via Bran, een soort van de macht terughebben. En hun nu dus uiteindelijk de winnaars van de game of thrones zijn, gezien Bram wist dat hij koning zou worden als hij alles liet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 09:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

3 eyed raven was echter nooit "van" de Children of the forest. De Children of the forest dienen de 3 eyed raven (staat in de lore die bij elk seizoen komt). Children of the forest hebben er dus niets mee te maken, die besturen niets in Westeros (eigen keuze) en zeker niet de 3 eyed raven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat bedoel ik ook niet, meer naar dat er sterk naar verwezen wordt dat er een soort hive-mind aanwezig is tussen de 3 eyed raven/children/weirwoods
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aflevering 3 van Chernobyl net af, no words.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Aflevering 3 van Chernobyl net af, no words.

Niveautje Band of Brothers deze serie. Nog maar 2 te gaan helaas... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Aflevering 3 van Chernobyl net af, no words.

Bijzondere serie. Jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 07:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Goldenstyle schreef:
Aflevering 3 van Chernobyl net af, no words.

Bijzondere serie. Jezus.


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De nieuwe Chernobyl episode :surrender:
Sinds Band of Brothers geen serie meer gezien waarin de sfeer rauwer en grimmiger is. De muziek eronder alleen al geeft je rillingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nieuwe Chernobyl aflevering :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De nieuwe Chernobyl aflevering :drool:


:drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 22:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind het ook echt heel vet, minpuntjes zijn alleen wel het feit dat ze Engels praten en ook de acteurs zelf vind ik niet zo overtuigend (maar dat heeft ook deels te maken met dat het gewoon raar is in het Engels). Heb nu 3 eps gezien en die grimmige sfeer is idd echt ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van mijn grootste irritaties zijn die sjiek Engelse accenten in Sovjet Russia met Russische namen. Vooral die ouwe vrouw, je verwacht een oud Russische maar krijgt een sjiek Engels accent terwijl ze praat over hoe haar verleden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Een van mijn grootste irritaties zijn die sjiek Engelse accenten in Sovjet Russia met Russische namen. Vooral die ouwe vrouw, je verwacht een oud Russische maar krijgt een sjiek Engels accent terwijl ze praat over hoe haar verleden was.


Niet echt HBO ook, die laten de talen meestal voor wat het is. Wellicht met de gedachte een groter publiek te pakken of vind rasecht Amerikaans HBO Rusland niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lucifer S4 :worship: Erg vet weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2019 01:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoorde me ook aan het Britse accent in Chernobyl (heb pas een aflevering gezien trouwens), maar aan de andere kant zullen Russische of Oekraïense acteurs waarschijnlijk niet op zo'n rol zitten te wachten. Dit onderwerp is iets wat ze liever vergeten. Dan zou je kunnen zeggen: oke, prima! Laat (bijvoorbeeld) Britse acteurs met een Russisch accent praten. Maar dat lijkt vaak ook nergens op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Stoorde me ook aan het Britse accent in Chernobyl (heb pas een aflevering gezien trouwens), maar aan de andere kant zullen Russische of Oekraïense acteurs waarschijnlijk niet op zo'n rol zitten te wachten. Dit onderwerp is iets wat ze liever vergeten. Dan zou je kunnen zeggen: oke, prima! Laat (bijvoorbeeld) Britse acteurs met een Russisch accent praten. Maar dat lijkt vaak ook nergens op. :P


Ik las ergens dat die keuze niet gemaakt is zodat men nog steeds door middel van dialecten duidelijk kan maken dat dit een ramp is die meer dan 1 bevolkingsgroep trof. Als men allemaal dat typische "Russische Engels" zou spreken, zou dat wegvallen omdat de nuances eigenlijk niet te horen zijn voor buitenstaanders. Of het de waarheid is weet ik niet, maar het klinkt voor mij vrij logisch dat het een bewuste keuze is geweest, aangezien het toch echt niet moeilijk is om daar op een andere manier voor te casten (zeker niet met die budgetten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede mini serie Chernobyl. Spannend en informatief. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Even Chernobyl maar binge
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Goede mini serie Chernobyl. Spannend en informatief. :thumbsup:

Vond de laatste wat langdradig maar erg goede serie inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Helicaze schreef:
Goede mini serie Chernobyl. Spannend en informatief. :thumbsup:

Vond de laatste wat langdradig maar erg goede serie inderdaad

Ik vond het net vet hoe hard ze in detail gingen bij elke stap in het proces. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Mirror seizoen 5 staat op Netflix! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 19:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Lucifer S4 :worship: Erg vet weer!

Heb nu 2 afleveringen gezien maar ik twijfel om verder te kijken. Blijft het de hele tijd dat soort van semi grappig of maakt dat later plaats voor spanning/heftige shit. Heb namelijk zin in een spannende serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Black Mirror seizoen 5 staat op Netflix! :D


Afgelopen week pas begonnen met Black Mirror te kijken en wat een faal dat ik daar nooit eerder een begonnen ben! Super dikke serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb nu 2 afleveringen gezien maar ik twijfel om verder te kijken. Blijft het de hele tijd dat soort van semi grappig of maakt dat later plaats voor spanning/heftige shit. Heb namelijk zin in een spannende serie.


De grappige ondertoon blijft wel, dat is ook deels de serie maar ik vond er gaandeweg verder in S4 ook wel meer actie en spanning in komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nuracore schreef:
Helicaze schreef:
Goede mini serie Chernobyl. Spannend en informatief. :thumbsup:

Vond de laatste wat langdradig maar erg goede serie inderdaad

Ik vond het net vet hoe hard ze in detail gingen bij elke stap in het proces. :P


Haha precies dit, heel mooi en duidelijk uitgelegd hoe de ramp is ontstaan!
Vorige  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic