Fantazoo schreef:
En wat vond men van het laatste deel van Stranger Things?
Ondanks dat er nog wel ene aantal plotholes in zaten vond ik het een mooie afsluiting, was wel benieuwd waar ze de laatste drie kwartier nog mee wilden vullen, maar was een mooie epiloog.
Ja noem mij een weekdier, maar ik heb echt gejankt op het einde. Wat een mooie afsluiting. Ja Vecna en Mind Flayer ginngen echt snel de pijp uit. Maar vond het juist wel mooi hoe ze het zo positief af konden sluiten.
Begrijpelijk ook omdat ze de deur open willen zetten naar de Stranger Things Universe.
Benieuwd naar wat er verder nog komen gaat de komende jaren hieromheen. Meest hyped voor de Dustin & Henderson spinoff.