Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2025 13:26 

Hardtraxx Elite

Vond s5e1 nog een beeetje matig moet ik bekennen, maar 2 en 3 steeds beter. Vanavond 4. (stranger things)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2025 10:22 

Hardtraxx Addict

verhaallijnen komen wel goed bij elkaar.
nu eerste 3 gezien, wel oke, kijkt leuk weg opzich
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 10:54 

Hardtraxx Veteran

Kippenvel tot in m'n bilnaad bij dat einde van de vierde aflevering van Stranger Things seizoen 5. Er werd natuurlijk wel een beetje naartoe gebouwd, maar zo vet in beeld gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ja heel vet gedaan weer :thumbsup: zin in het laatste deel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 11:57 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weken "interview with a vampire" gekeken met de vrouw. Leuke serie wel. Al was de queerness wel iets teveel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2026 10:36 

Hardtraxx Veteran

En wat vond men van het laatste deel van Stranger Things?

Ondanks dat er nog wel ene aantal plotholes in zaten vond ik het een mooie afsluiting, was wel benieuwd waar ze de laatste drie kwartier nog mee wilden vullen, maar was een mooie epiloog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 12:57 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
En wat vond men van het laatste deel van Stranger Things?

Ondanks dat er nog wel ene aantal plotholes in zaten vond ik het een mooie afsluiting, was wel benieuwd waar ze de laatste drie kwartier nog mee wilden vullen, maar was een mooie epiloog.

Ja noem mij een weekdier, maar ik heb echt gejankt op het einde. Wat een mooie afsluiting. Ja Vecna en Mind Flayer ginngen echt snel de pijp uit. Maar vond het juist wel mooi hoe ze het zo positief af konden sluiten.
Begrijpelijk ook omdat ze de deur open willen zetten naar de Stranger Things Universe.

Benieuwd naar wat er verder nog komen gaat de komende jaren hieromheen. Meest hyped voor de Dustin & Henderson spinoff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 14:08 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad wel een aantal plotholes, maar heb wel echt op het puntje van de bank gezeten en naar de tv zitten schreeuwen. Je kan dus wel zeggen dat het me raakte haha. Mooie serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2026 16:10 

Hardtraxx Elite

Ik vond de laatste 40 min maar matig tbh. Jammer dat het klaar is tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2026 10:26 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het wel een mooie conclusie. Heerlijke serie waar ik wel met warme gevoelens op terugkijk.

Geen 10/10 maar gewoon een serie waar je lekker naar uit kon kijken als er weer een nieuw seizoen kwam. Jammer dat het af is, vond het redelijk rechtoe rechtaan eindigen maar heb liever een veilig OK einde dan een gerusht einde met allemaal rare conclusies. (ik kijk naar jou Game of Thrones).

Die acteur die Vecna speelde wel echt by far het allerbeste van heel stranger things.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2026 11:43 

Hardtraxx Addict

die aflevering 4; laatste van het eerste deel in laatste seizoen was top.
maar daarna was saai.
Lekker uit de kast komen die Will, wat langer duurde dan het eindgevecht....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2026 11:57 

Hardtraxx Veteran

Oja trouwens, wat heb ik me gigantisch lopen storen aan die Robin, echt alles wat ze zei of deed was zo kkkkkkkkkk cringe. Kan me niet herinneren dat die andere seizoenen ook zo vervelend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 15:39 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Die acteur die Vecna speelde wel echt by far het allerbeste van heel stranger things.

Delightfull Derek: "Suck my fat one!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 21:07 

Hardtraxx Elite

Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen dagen best wel in spanning af heb zitten te wachten op die geheime aflevering (mede omdat ik best wel een raar gevoel overhield aan die slotaflevering) :lol: Als het wel gebeurd zou zijn, zou dat het meest geniale zijn wat in de historie van de wereld van tv-series zou voor gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2026 21:38 

Hardtraxx Elite

Ja eens. Zag ook bepaalde theorietjes voorbij komen, was leuk geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 10:42 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 11:36 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:

Dus we krijgen een Harry Potter spin-off voor GTA 6 en een Project One album. xd

Niet verwacht dat deze zo snel zou komen. Hoewel ik eerst een beetje tegen was, wel heel erg benieuwd omdat ze nu echt vol de diepte van het verhaal in kunnen gaan. Trailer ziet er vet uit. Al had ik qua muziek wel even wat meer Harry Potter verwacht, heel benieuwd wat Hans Zimmer daarvan heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 12:52 

Hardtraxx Elite

Het is geen spin-off, het is een compleet nieuwe serie over de boeken van J.K Rowling.
Elk boek wordt een volledig seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 11:00 

Hardtraxx Veteran

Moet wennen aan de nieuwe acteurs. Nostalgie neemt wat dat betreft wel de overhand waardoor ik de oude acteurs niet kan weg denken . En Sneep die gepest word door Potter, Sirius en de rest van hun gang krijgt wel even een andere betekenis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 15:32 

Hardtraxx Veteran

Voelt een beetje alsof je een sitcom versie van Barry Pooter bekijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2026 16:57 

Hardtraxx Elite

Ik ben oprecht benieuwd wat ze ervan gaan maken. Ik denk dat het nog wel eens goed kan uitpakken. Ben met name benieuwd naar de verfilmingen van de dikkere boeken (4, 5 en 6 vooral). Maar ergens zou het ook zomaar zo kunnen zijn dat het na 1 of 2 seizoenen gecanceld wordt.
Vorige  1 ... 323, 324, 325, 326, 327
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic