Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vond s5e1 nog een beeetje matig moet ik bekennen, maar 2 en 3 steeds beter. Vanavond 4. (stranger things)
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 49 minutes ago
verhaallijnen komen wel goed bij elkaar.
nu eerste 3 gezien, wel oke, kijkt leuk weg opzich
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Kippenvel tot in m'n bilnaad bij dat einde van de vierde aflevering van Stranger Things seizoen 5. Er werd natuurlijk wel een beetje naartoe gebouwd, maar zo vet in beeld gebracht.
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
Ja heel vet gedaan weer :thumbsup: zin in het laatste deel!
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Afgelopen weken "interview with a vampire" gekeken met de vrouw. Leuke serie wel. Al was de queerness wel iets teveel van het goede.
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
En wat vond men van het laatste deel van Stranger Things?

Ondanks dat er nog wel ene aantal plotholes in zaten vond ik het een mooie afsluiting, was wel benieuwd waar ze de laatste drie kwartier nog mee wilden vullen, maar was een mooie epiloog.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Fantazoo wrote:En wat vond men van het laatste deel van Stranger Things?

Ondanks dat er nog wel ene aantal plotholes in zaten vond ik het een mooie afsluiting, was wel benieuwd waar ze de laatste drie kwartier nog mee wilden vullen, maar was een mooie epiloog.
Ja noem mij een weekdier, maar ik heb echt gejankt op het einde. Wat een mooie afsluiting. Ja Vecna en Mind Flayer ginngen echt snel de pijp uit. Maar vond het juist wel mooi hoe ze het zo positief af konden sluiten.
Begrijpelijk ook omdat ze de deur open willen zetten naar de Stranger Things Universe.

Benieuwd naar wat er verder nog komen gaat de komende jaren hieromheen. Meest hyped voor de Dustin & Henderson spinoff.
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 45 minutes ago
Inderdaad wel een aantal plotholes, maar heb wel echt op het puntje van de bank gezeten en naar de tv zitten schreeuwen. Je kan dus wel zeggen dat het me raakte haha. Mooie serie!
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Ik vond de laatste 40 min maar matig tbh. Jammer dat het klaar is tho
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 21 minutes ago
Ik vond het wel een mooie conclusie. Heerlijke serie waar ik wel met warme gevoelens op terugkijk.

Geen 10/10 maar gewoon een serie waar je lekker naar uit kon kijken als er weer een nieuw seizoen kwam. Jammer dat het af is, vond het redelijk rechtoe rechtaan eindigen maar heb liever een veilig OK einde dan een gerusht einde met allemaal rare conclusies. (ik kijk naar jou Game of Thrones).

Die acteur die Vecna speelde wel echt by far het allerbeste van heel stranger things.
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 49 minutes ago
die aflevering 4; laatste van het eerste deel in laatste seizoen was top.
maar daarna was saai.
Lekker uit de kast komen die Will, wat langer duurde dan het eindgevecht....
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 21 minutes ago
Oja trouwens, wat heb ik me gigantisch lopen storen aan die Robin, echt alles wat ze zei of deed was zo kkkkkkkkkk cringe. Kan me niet herinneren dat die andere seizoenen ook zo vervelend was.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:
Die acteur die Vecna speelde wel echt by far het allerbeste van heel stranger things.

Delightfull Derek: "Suck my fat one!"
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 21 minutes ago
Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen dagen best wel in spanning af heb zitten te wachten op die geheime aflevering (mede omdat ik best wel een raar gevoel overhield aan die slotaflevering) :lol: Als het wel gebeurd zou zijn, zou dat het meest geniale zijn wat in de historie van de wereld van tv-series zou voor gaan komen.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Ja eens. Zag ook bepaalde theorietjes voorbij komen, was leuk geweest
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
immuunm wrote:
Dus we krijgen een Harry Potter spin-off voor GTA 6 en een Project One album. xd

Niet verwacht dat deze zo snel zou komen. Hoewel ik eerst een beetje tegen was, wel heel erg benieuwd omdat ze nu echt vol de diepte van het verhaal in kunnen gaan. Trailer ziet er vet uit. Al had ik qua muziek wel even wat meer Harry Potter verwacht, heel benieuwd wat Hans Zimmer daarvan heeft gemaakt.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Het is geen spin-off, het is een compleet nieuwe serie over de boeken van J.K Rowling.
Elk boek wordt een volledig seizoen.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Moet wennen aan de nieuwe acteurs. Nostalgie neemt wat dat betreft wel de overhand waardoor ik de oude acteurs niet kan weg denken . En Sneep die gepest word door Potter, Sirius en de rest van hun gang krijgt wel even een andere betekenis xd
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 53 minutes ago
Voelt een beetje alsof je een sitcom versie van Barry Pooter bekijkt.
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 21 minutes ago
Ik ben oprecht benieuwd wat ze ervan gaan maken. Ik denk dat het nog wel eens goed kan uitpakken. Ben met name benieuwd naar de verfilmingen van de dikkere boeken (4, 5 en 6 vooral). Maar ergens zou het ook zomaar zo kunnen zijn dat het na 1 of 2 seizoenen gecanceld wordt.