Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
The Witcher serie! Ik ben al hyped!
Ziet er erg tof uit en ben erg benieuwd! Vond de games altijd heul vet!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
TkTT wrote:The Witcher serie! Ik ben al hyped!

View on YouTube
Echter is de serie gebaseerd op de boeken en niet de games ;)

Wel net zo hyped! Ziet er een stuk beter uit dan ik had verwacht
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
De games zijn ook dan wel weer gebaseerd op de boeken, dus als je die hebt gespeeld zul je zeker wel dingen gaan herkennen. Vandaag wel besloten om de boeken te bestellen. Het zijn er in totaal 5:

- Het bloed van de elfen
- de jaren van verachting
- de vuurdoop
- de zwaluwentoren
- de vrouwe van het meer

In deze volgorde zou je ze ook moeten lezen, maar ben benieuwd hoe de serie gaat zijn. Wel pittig hyped hiervoor. Trailer ziet er echt mega dik uit! Twijfel of ik alvast met de boeken ga beginnen...
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Is die al kijkbaar of wanneer gaat deze komen op Netflix?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het is een teaser, wat denk je zelf..
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote:Het is een teaser, wat denk je zelf..
Nog geen tijd gehad om te kijken wat het was... Zal het zo maar eens doen
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Hekzitter wrote:De games zijn ook dan wel weer gebaseerd op de boeken, dus als je die hebt gespeeld zul je zeker wel dingen gaan herkennen. Vandaag wel besloten om de boeken te bestellen. Het zijn er in totaal 5:

- Het bloed van de elfen
- de vuurdoop
- de zwaluwentoren
- de vrouwe van het meer

In deze volgorde zou je ze ook moeten lezen, maar ben benieuwd hoe de serie gaat zijn. Wel pittig hyped hiervoor. Trailer ziet er echt mega dik uit! Twijfel of ik alvast met de boeken ga beginnen...
Klinkt wel cool! Even de boeken gedownload! xd

Optioneel: er zijn nog twee boeken uitgekomen voor de romans. Is een verzameling van korte verhalen. Misschien leuk ook die ook te lezen. :)
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
TkTT wrote:The Witcher serie! Ik ben al hyped!

View on YouTube
Ken het verder niet, maar krijg er een beetje een GOT gevoel bij.
Alsnog wel benieuwd hier naar.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote:De games zijn ook dan wel weer gebaseerd op de boeken, dus als je die hebt gespeeld zul je zeker wel dingen gaan herkennen. Vandaag wel besloten om de boeken te bestellen. Het zijn er in totaal 5:

- Het bloed van de elfen
- de vuurdoop
- de zwaluwentoren
- de vrouwe van het meer

Ik ben nu ook benieuwd naar de boeken :) Ga de eerste even bestellen!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Ik heb ook de eerste besteld. Alleen in principe zou je ook deel 0: De laatste wens en het zwaard der voorzienigheid moeten lezen, maar dat zijn vooral losse verhalen en wat Witchers precies zijn. http://fantasyonline.nl/andrzej-sapkows ... er-boeken/

En aangezien ik de games al veel heb gespeeld alleen nu Bloed van de Elfen besteld. Benieuwd hoe die gaat zijn! Ben vaak snel met boeken lezen. Dus wellicht dat ik al snel de volgende uit de serie bestel :D.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote:Ik heb ook de eerste besteld. Alleen in principe zou je ook deel 0: De laatste wens en het zwaard der voorzienigheid moeten lezen, maar dat zijn vooral losse verhalen en wat Witchers precies zijn. http://fantasyonline.nl/andrzej-sapkows ... er-boeken/

En aangezien ik de games al veel heb gespeeld alleen nu Bloed van de Elfen besteld. Benieuwd hoe die gaat zijn! Ben vaak snel met boeken lezen. Dus wellicht dat ik al snel de volgende uit de serie bestel :D.
Is het een must om die delen te lezen? :) Anders bestel ik deze even bij voor de vakantie!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Word nergens aangedragen dat je die moet hebben gelezen. Dus ik zou gewoon bij Bloed van de Elven beginnen. :)
Hardtraxx Elite
Bijna klaar met La Casa de Papel. Prima seizoen tot nu toe.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Hekzitter wrote:Word nergens aangedragen dat je die moet hebben gelezen. Dus ik zou gewoon bij Bloed van de Elven beginnen. :)
Het eerste boek in 2 dagen uitgelezen :D. Ging echt als een trein, heel benieuwd hoe ze dit eerste deel gaan verwerken in de serie. Heel veel politiek vooral en informatie over de verdeling van de verschillende rijken. Wel echt een verhaal wat ik nergens zo op die manier gelezen heb.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 19 days ago
Solis wrote:Bijna klaar met La Casa de Papel. Prima seizoen tot nu toe.
Idd, heel vermakelijk.

Spoiler
In het begin dacht ik nog dat het een herhaling van seizoen 1&2 zou zijn in een ander jasje maar het is daadwerkelijk echt vermakelijk :)

Alleen jammer dat het maar 8 ipv 13 afleveringen zijn dit keer.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Hekzitter wrote:
Hekzitter wrote:Word nergens aangedragen dat je die moet hebben gelezen. Dus ik zou gewoon bij Bloed van de Elven beginnen. :)
Het eerste boek in 2 dagen uitgelezen :D. Ging echt als een trein, heel benieuwd hoe ze dit eerste deel gaan verwerken in de serie. Heel veel politiek vooral en informatie over de verdeling van de verschillende rijken. Wel echt een verhaal wat ik nergens zo op die manier gelezen heb.
Ga deze vrijdag op vakantie, heb nu de eerste drie delen dus ik ben benieuwd!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Zowel La Casa de Papel als Stranger Things eindelijk afgekeken, beide geen mindblowing kwaliteit, maar kijken zo heerlijk weg. Kan niet wachten tot voor beide seizoen 4 weer klaar staat :drool:
Hardtraxx Elite
Rickzel wrote:Zowel La Casa de Papel als Stranger Things eindelijk afgekeken, beide geen mindblowing kwaliteit, maar kijken zo heerlijk weg. Kan niet wachten tot voor beide seizoen 4 weer klaar staat :drool:
Je bedoelt het tweede deel van seizoen 2 bij La Casa de Papel :P

Hoop trouwens wel dat het dan klaar is met die serie. Nog een bankoverval lijkt me niet echt leuk meer.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Zijn nog wel wat opties; drugs, terrorisme, corruptie...
Maar ik denk dat dit laatste seizoen is van Casa
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Net HBO serie Euphoria afgekeken, hou wel van dit soort series. Lekker fucked up allemaal.
Last edited by Paultheone on 07 Aug 2019 15:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Vis a Vis :worship: Erg vette serie tot nu toe!
Hardtraxx Elite
DonnyD wrote:Vis a Vis :worship: Erg vette serie tot nu toe!
Wat is dat? :$
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Net klaar met S3 van La Casa de Papel, heerlijk seizoen weer :D
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Solis wrote:
DonnyD wrote:Vis a Vis :worship: Erg vette serie tot nu toe!
Wat is dat? :$
(vrouwen) Gevangenis serie, is in het Spaans en Nairobi (CDP) speelt daar ook in! Ik zou zeggen check de trailer(s) ff ;) Scoort ook goed op IMBD en dat is in mijn ogen zeer terecht. Op basis van de 7 afleveringen die ik nu heb gezien dan hé :D
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Onlangs begonnen met The 100 en ondertussen 3 seizoenen gekeken. Vind het maar een irritant welles-nietes spelletje momenteel. Het verhaal en alles daaromheen is goed, maar die constante plot-twists trek ik echt niet meer.