Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is een HBO serie volgens mij. Gelukkig mag Fuzzylogic hem niet kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de eerste aflevering aan het kijken en ik irriteer me nu al mateloos dat de characters een Russische naam hebben maar ook een ontiegelijk dik British accent hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://newsmonkey.be/article/94172

Het lange wachten op seizoen 4 van Rick & Morty wordt eindelijk beloond :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Net de eerste aflevering aan het kijken en ik irriteer me nu al mateloos dat de characters een Russische naam hebben maar ook een ontiegelijk dik British accent hebben.

Klopt, had ook liever Russische acteurs gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 08:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Niet op Netflix te vinden. Waar kijken jullie hem?


Als je Ziggo movies & series hebt kan je hem daar op kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou zweren dat ik daar een trailer van op Netflix heb gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook de eerste 2 afleveringen van Chernobyl gekeken. Wat een geweldige serie tot nu toe. Het wordt allemaal zo realistisch in beeld gebracht. Alsof ik er zelf bij ben. Bij vlagen voelt het aan als horror. Met name het einde van E2. Ondanks dat het geen horrorserie is, is het voor de mensen toen wel een horror geweest.
Ondanks dat het geen Russische mensen acteurs zijn, zien ze er wel uit als mensen uit die omgeving. Dat geeft toch weer een grote mate van realisme mee.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Ook de eerste 2 afleveringen van Chernobyl gekeken. Wat een geweldige serie tot nu toe. Het wordt allemaal zo realistisch in beeld gebracht. Alsof ik er zelf bij ben. Bij vlagen voelt het aan als horror. Met name het einde van E2. Ondanks dat het geen horrorserie is, is het voor de mensen toen wel een horror geweest.
Ondanks dat het geen Russische mensen acteurs zijn, zien ze er wel uit als mensen uit die omgeving. Dat geeft toch weer een grote mate van realisme mee.

:worship:


Ja ik heb dus een trailer gezien, en ik dacht dus oprecht dat het een horror serie was? Maar dat is dus niet zo? Gaat het puur om wat er écht gebeurt is ? (zo ongeveer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik zou zweren dat ik daar een trailer van op Netflix heb gezien?


Volgens mij komt hij straks ook op netflix ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 09:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ook de eerste 2 afleveringen van Chernobyl gekeken. Wat een geweldige serie tot nu toe. Het wordt allemaal zo realistisch in beeld gebracht. Alsof ik er zelf bij ben. Bij vlagen voelt het aan als horror. Met name het einde van E2. Ondanks dat het geen horrorserie is, is het voor de mensen toen wel een horror geweest.
Ondanks dat het geen Russische mensen acteurs zijn, zien ze er wel uit als mensen uit die omgeving. Dat geeft toch weer een grote mate van realisme mee.

:worship:


Ja ik heb dus een trailer gezien, en ik dacht dus oprecht dat het een horror serie was? Maar dat is dus niet zo? Gaat het puur om wat er écht gebeurt is ? (zo ongeveer).


Er komen wel beelden voorbij die je misschien als horror kunt beschrijven, maar dat is meer bedoeld om te laten zien wat zo een fout voor chaos kan creëren. Er wordt echt goed gefocust om te laten zien hoe het allemaal gegaan is, en dat maakt de serie zo boeiend en gaaf naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



HYPE :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Rickzel schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ook de eerste 2 afleveringen van Chernobyl gekeken. Wat een geweldige serie tot nu toe. Het wordt allemaal zo realistisch in beeld gebracht. Alsof ik er zelf bij ben. Bij vlagen voelt het aan als horror. Met name het einde van E2. Ondanks dat het geen horrorserie is, is het voor de mensen toen wel een horror geweest.
Ondanks dat het geen Russische mensen acteurs zijn, zien ze er wel uit als mensen uit die omgeving. Dat geeft toch weer een grote mate van realisme mee.

:worship:


Ja ik heb dus een trailer gezien, en ik dacht dus oprecht dat het een horror serie was? Maar dat is dus niet zo? Gaat het puur om wat er écht gebeurt is ? (zo ongeveer).


Er komen wel beelden voorbij die je misschien als horror kunt beschrijven, maar dat is meer bedoeld om te laten zien wat zo een fout voor chaos kan creëren. Er wordt echt goed gefocust om te laten zien hoe het allemaal gegaan is, en dat maakt de serie zo boeiend en gaaf naar mijn mening.


Ja dat er dood en verderf in zou zitten had ik wel verwacht, maar leek even alsof het letterlijk de horror kant op ging met andere vage shit. Maar als het inderdaad zo is dan ga ik het zeker eens bekijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker de moeite waard om kijkje te nemen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Zeker de moeite waard om kijkje te nemen hoor!


Straks eens aan beginnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren tweede aflevering van The 100 gekeken
Het is allemaal weer lekker warrig, weer paar doden dat wel, maar einde is dan weer een what the fuck. Verhaal van die planeet wordt wss beter uitgelegd de komende episodes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chernobyl staat op Popcorn Time, voor iedereen die wil kijken.

Trailer van Black Mirror ziet er vet uit!

Nu pas S08E03 gezien van GoT. 7 seizoenen opnieuw bekijken duurde toch langer dan gedacht. Heb een beetje gemengde gevoelens over deze aflevering. Denk dat de teleurstelling wel de boventoon voert. Had gewoon zoveel beter kunnen zijn... Maak er dan minstens twee of drie afleveringen van! :/

1) Vanaf S0E01 worden de white walkers al geïntroduceerd en in een aflevering zijn ze allemaal verslagen? Kom op...
2) Donker. Veel te donker. Waarom in godsnaam? Ik kon vaak gewoon niet zien wie wie was en dacht dat de download van slechte kwaliteit was. Niet fijn om zo te kijken.
3) De Knight King werd vrij simpel vermoord. Arya komt vanuit het niets aanvliegen! Oke, ze heeft training gehad en zo. Maar laat haar dan heel dichtbij komen als een white walker om vervolgens het masker af te doen en de Knight King te vermoorden.
4) Bran. Vond de verhaallijn tof toen Hodor, Meera en Jojen er nog bij waren. Daarna kwamen de walkers er allemaal aan en was Bran opeens de drieogige raaf. En dat moesten we weten ook. Elke keer zeggen dat hij niet meer Bran is. Prima dat hij kan zien wat er in het verleden, dit moment en de toekomst afspeelt, maar toen de Knight King uiteindelijk kwam zat hij er nog steeds en ik had geen idee wat hij nu deed....
5) Waarom liet Melisandre zich niet gewoon door Ser Davos vermoorden? Had hij zijn wraak voor de moord op Shireen. Dood wilde ze toch om een of andere onduidelijke reden.
6) De dood van Jorah was wel een mooi moment, al had ik zelf liever gezien dat hij hand van de koningin zou worden.
7) De zwaarden van de Dothraki die langzaam maar zeker uit gingen was ziek om te zien, maar waarom zo roekeloos op het leger af rennen? Redelijk nutteloos.
8) De mist en de draken. Ook hierbij kon je niet veel zien. Wat je zag was dan wel weer vet, maar had beter gekund. Lees: geen mist.
9) De hoofdpersonages zijn allemaal opeens Rambo geworden. Zeker bij het groepje Jamie en Brienne. Nadat de doden weer tot 'leven' waren gewekt hielden ze het nog steeds vol. Terwijl het aantal doden gewoon verdubbeld was. Hoe dan?
10) Laten we alle vrouwen naar de plek sturen waar de doden liggen, want hey gelukkig kunnen die niet meer tot 'leven' worden gewekt. Oh wacht. Ook hierbij overleefden de hoofdpersonages het iets te makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
7) De zwaarden van de Dothraki die langzaam maar zeker uit gingen was ziek om te zien, maar waarom zo roekeloos op het leger af rennen? Redelijk nutteloos.


"Only a fool would meet the Dothraki in an open field."
Daar ligt hun kracht juist. Niet achter een muur de boel uitvechten maar te paard recht op de tegenstander af. Dat hebben we al bij meerdere battles gezien en daar winnen ze altijd. Dat ze het nu weer zo proberen is dus helemaal zo raar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er is wel uitleg voor wat dingen.
Solis schreef:


4) Er is nooit naar buiten gekomen dat Bran almachtig is en krachten heeft om daadwerkelijk wezens mee te verslaan. Eveneens weet hij de toekomst, als hij de toekomst zou vertellen, gaan mensen het aanpassen en zo zou het de ware toekomst niet meer zijn. Daarom zegt hij daarover niks.

Wel eens verder dat het echt een verwaarloosd karakter is sindsdien gezien hij niets noemenswaardig heeft gedaan behalve bevestigen wat Sam al wist.


5) Melisandre zou pas doodgaan nadat ze alles had gedaan wat ze moest doen voor de Lord Of Light. Dat houdt dus ook in de barrière in brand steken en Arya toespreken, wanneer de walkers dood waren, zat haar taak er op. Daarom zegt ze dat tegen hem. Het zou ook vrij dom zijn om voor zo'n battle een persoon dat vuurmagie heeft te doden terwijl ze aan je kant staat

7) Ik denk dat je je eerder moet afvragen waarom die katapulten niet door bleven gaan nadat alle lichten gedoofd waren, en verder dit is de Dothraki manier van vechten idd. Zo zijn ze altijd het sterkst geweest.

8) De mist was juist zodat de draken de doden, whitewalkers en night king niet goed konden zien zodat zij geen last van de draken hadden en zodat de Nightking een verrassingsaanval kon doen.

9) De doden waren niet verdubbeld, zodra de originele doden waren gedood met een dragonglass wapen (wat iedereen had behalve de Dothraki) kunnen ze niet meer tot leven komen


Verder wel eens, alleen hou je vast voor de volgende aflevering zou ik zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2019 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dank voor de uitleg heren!

Wat betreft Melisandre: ik bedoelde dat Ser Davos na het grote gevecht zijn wraak kon nemen!

Net aflevering 4 gezien. Vond het weer een beetje simpel allemaal.

1) Jon die weer (of nog steeds, is maar hoe je het bekijkt) de good guy is en toch zijn geheim laat vertellen door Bran tegen Sansa en Arya. Van Arya ging ik er wel vanuit dat ze het voor zichzelf zou houden. Van Sansa niet. En ja hoor, 8 mensen weten het opeens. Tot zover het ik beloof het gedeelte...
2) De draak ging wel erg snel en makkelijk dood
3) Niet eens gevechten op de boten, gewoon wat pijltjes schieten. Kan ik net zo goed naar darten kijken. /flauw
4) En door het ontbreken van #3, was de ontvoering van Missandei nogal random. Lees: je zag er geen reet van.
5) Waarom gaat Arya weer met The Hound op pad? Ik bedoel ik vond hun 'trip' samen best cool, maar Arya had best een grotere rol kunnen krijgen als heldin zijnde. Ook al ziet ze zichzelf niet zo. Want hey, Jon (of moet ik Aegon zeggen) heeft al vaker een bepaalde rol niet op zich willen nemen en dat gebeurde toch (Lord Commander, King of the North)
6) Jaimie begint zich als een vrouw te gedragen en kan niet kiezen. Lijkt Varys wel. Nu gaat ie weer terug naar zijn zus, want hij claimt dat hij geen haar beter is dan haar? Elk karakter heeft wel dingen verkeerd gedaan...
7) Verder waren sommige dingen te voorspelbaar... Wist soms zelfs wat bepaalde karakters gingen zeggen of doen. Zoals het boos weglopen toen het over haar maagdelijkheid ging bij Brienne en Jamie die haar daarna even ontmaagd. Of Jon die zijn geheim toch tegen de Stark zusters vertelde.

Kortom: alweer teleurgesteld. :(

Edit: Aflevering 5 ook gezien. Dit was toch wel de vetste aflevering van dit seizoen! Nog steeds ietwat gehaast allemaal, maar dat neem ik bij deze aflevering voor lief. Hopelijk is de finale in ieder geval vergelijkbaar qua niveau met deze aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond de laatste aflevering kijken van GoT. Ik hou m'n hart vast als ik de waardering van 5.2 op IMDB zie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vanavond de laatste aflevering kijken van GoT. Ik hou m'n hart vast als ik de waardering van 5.2 op IMDB zie...

Ik heb hem gezien. Ik ga er geen woorden aan vuil maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was het dan...

1) Wat voorspelbare dingen zoals dat Dany dood zou gaan (ik dacht door Arya of Tyrion eerlijk gezegd), dat Sansa de koningin van het noorden zou worden
2) Dat Bran uiteindelijk de troon krijgt (oh wacht er is geen troon meer) zag ik niet aankomen en had nog liever een voorspelbare aflevering gehad op dat gebied (Jon als koning). Nooit echt een fan geweest van Bran, maar toch beter dat hij op de 'troon' zit (haha zijn rolstoel) dan Dany gezien haar alles moet dood wat tegen me is 'visie'.
3) Momentje met de draak die controleerde of Dany nog leefde vond ik wel mooi
4) Maar ook gewoon prima dat Jon terug is bij de nachtwacht

Had mijn hart vastgehouden voor een dramatisch einde. Kijk naar een Dexter en How I Met Your Mother. Maar al met al viel het me reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoi, ik zoek een spannende serie met niet te lange afleveringen (30 a 40 min) en niet te veel seizoenen (2-4) en niet te veel afleveringen per seizoen (8 a 13 ofzo) iemand aanraders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 19:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beetje gemengde gevoelens over de laatste aflevering GoT.

Vond de aflevering sterk beginnen en eigenlijk t/m het killen van Dany best spannend, maar vond het wel een beetje lame dat Dany hem maar gewoon met open armen ontving en zonder enig wantrouwen hem tegemoet kwam. Maar goed ook wel weer een mooie scene alles bij elkaar. Daarna maken ze opeens een sprong in de tijd en 5 minuten later is Bran koning, oke dan (wel leuk dat ie het toch allemaal al gezien had, maakt zijn verhaal toch wel een soort van af). Verder is het pad dat Arya nu gaat bewandelen ook een beetje afgezaagd, en aan Sansa had ik sowieso al een hekel dus daar word ik ook niet warm of koud van. Momentje van Brienne over Jamie was wel mooi. Maar goed al met al dus niet het einde waar ik op gehoopt had en wat deze serie had verdiend, maar er waren ook gewoon te veel onafgemaakte verhalen/characters
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god, ik vond de kritiek tot nu toe vrij overdreven, maar dit einde is wel echt een gigantische teleurstelling. Bizar dat je zoveel potentie in een paar afleveringen om zeep kan helpen.
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic