Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Op Netflix: How To Sell Drugs Online (Fast)

Duitse serie met veel invloeden/verwijzingen van en naar andere series en films. Komedie, drama, alles komt aan bod.

Op dit moment maar één seizoen met 6 afleveringen, elk ongeveer 30 minuten. In een middagje ben je er doorheen.


Ja heb 'm ook gekeken.
Kijkt lekker weg, vermakelijke serie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit seizoen van The 100. :worship:
Net aflevering 7 gekeken en ik heb de hele aflevering (letterlijk) op het puntje van m'n stoel gezeten. Voor mij de beste aflevering van de serie tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 09:58 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Dit seizoen van The 100. :worship:
Net aflevering 7 gekeken en ik heb de hele aflevering (letterlijk) op het puntje van m'n stoel gezeten. Voor mij de beste aflevering van de serie tot nu toe.


Moet nog aan het laatste seizoen beginnen maar de berichten voorspellen een hoop goeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2019 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook fijn The 100 aan het volgen, aflevering 6 vond ik een beetje meh. Maar de laatste aflevering was erg vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste afleveringen van seizoen 2 van Dark :worship:
Zo fucking dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is echt heel vet gemaakt. Game of Thrones x True Detective:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stranger Things :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Dit is echt heel vet gemaakt. Game of Thrones x True Detective:


Tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Stranger Things :loving: :loving:

Bijna op de helft! Wat een seizoen weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Stranger Things :loving: :loving:


Pff wat een dikke serie blijft dit ook. Aan dat gehint aan het einde hoop ik dat er een s4 komt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
AniThing schreef:
Stranger Things :loving: :loving:


Pff wat een dikke serie blijft dit ook. Aan dat gehint aan het einde hoop ik dat er een s4 komt. :D

Seizoen 4 is inderdaad bevestigd. Vond het een vet seizoen maar het verhaal is wel echt een beetje dunnetjes. Van mij hadden ze het wel bij twee seizoenen mogen laten.

Net aflevering 2 van seizoen 2 van Dark gezien. Wat vet weer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 08:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Fresh Prince of Bel-Air vanaf afgelopen weekend volledig op Netflix. Helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
The Fresh Prince of Bel-Air vanaf afgelopen weekend volledig op Netflix. Helemaal mooi.


Ik zag hem staan ja, echt een vette serie. Blijft leuk om te kijken en die scène over Will zijn vader die hem wederom verlaat blijft mooi geacteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de serie Zoo begonnen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Stranger Things :loving: :loving:


Ik zit echt met een lege ziel na het einde van de laatste aflevering. Wat een sterk seizoen weer. Ben wel heel benieuwd naar hoe mensen over het einde denken. Ik heb het idee dat Hopper door de poort heen is gegaan naar de UpsideDown om daarna in Seizoen 4 weer doodleuk aan komt hobbelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
AniThing schreef:
Stranger Things :loving: :loving:


Ik zit echt met een lege ziel na het einde van de laatste aflevering. Wat een sterk seizoen weer. Ben wel heel benieuwd naar hoe mensen over het einde denken. Ik heb het idee dat Hopper door de poort heen is gegaan naar de UpsideDown om daarna in Seizoen 4 weer doodleuk aan komt hobbelen.


Ik vond het een geweldig seizoen, sowieso beter dan 2, maar..

Het einde was heel vet tot het laatste half uur. Toen kwam cliche na cliche na cliche na gelukje na gelukje.

Steve die net op tijd Billy ramt met de auto, dat emotionele wat opeens op Billy werkt, Die rus die Hopper mept wanneer ze aftellen, de dood van Hopper zag je van mijlenver aankopen door dat moment tussen hun beiden voor het einde en je kan sowieso wel zien dat Hopper volgend seizoen terug komt door meerdere stukken.

Dat verhuizen was ook zulke geforceerde drama. Waarom verhuizen ze niet ergens anders bij Hawkings want het ging om geld volgens ep.2. En El die met hun meegaat, waarom blijft hij niet bij Mike. Het leek allemaal echt om geforceerde drama. Het was mooi en sneu maar het was zo geforceerd.

Het was een smetje op een anderzijds geniaal seizoen. Het enige wat me lichtelijk stoorde was in welke wereld zouden 4 kinderen een Russische basis infiltreren met zo veel geluk dat het ook lukt. Maar je moet dat bij deze serie met een korrel zout nemen omdat ze het hartstikke leuk en goed uitvoeren. Het irriteerde me niet zo als het cliche fest in de laatste episode

Al en al, min dat stuk een geniaal seizoen, geweldig gefilmd, bleef altijd spannend en zoals in S2 maakten karakters niet echt domme onlogische uit karakter keuzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'When They See Us' net afgekeken. :surrender: gigantische aanrader, een waargebeurd verhaal dat haast te bizar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 19:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
'When They See Us' net afgekeken. :surrender: gigantische aanrader, een waargebeurd verhaal dat haast te bizar is.

Zal 'm eens checken, was al op zoek naar een korte serie. Nu nog niet echt zin om aan een langlopende te beginnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Penny dreadful S2 is van Netflix gehaald... Alleen s3 staan nog online. Kak...

Nu begonnen aan undercover en nog steeds the 100 volgend... En binnenkort ook weer la Casa de papel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GoT S8 genomineerd voor 32 Emmy's :surrender: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
GoT S8 genomineerd voor 32 Emmy's :surrender: :lol:

Welke categoriën?

Acteerwerk was gewoon enorm goed.
Special effects ook. Muziek ook.

Alleen tja, het verhaal ging gewoon te snel. Maar ik begrijp best dat ze genomineerd zijn (en ik zou het ook begrijpen als ze een hoop winnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2019 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, de enige rare prijs zou voor script, verhaal en screenplay zijn. Regie misschien voor sommige episodes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2019 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa, het nieuwe seizoen van La Casa De Papel staat online!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2019 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ron schreef:
LV1 schreef:
'When They See Us' net afgekeken. :surrender: gigantische aanrader, een waargebeurd verhaal dat haast te bizar is.

Zal 'm eens checken, was al op zoek naar een korte serie. Nu nog niet echt zin om aan een langlopende te beginnen. :P

Meer dan goede serie inderdaad. Triest dat het waargebeurd is.

Paar weken terug de serie Baptiste gekeken, ook een aanrader. Spin-off serie van The Missing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2019 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Hoppa, het nieuwe seizoen van La Casa De Papel staat online!


er weer doorheen, helaas maar 8 afleveringen
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic