Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Hoe druk het gisteren in de stad was.

Hoe weet je dit? Was je er zelf ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe druk het gisteren in de stad was.

Hoe weet je dit? Was je er zelf ook?


Aangezien hij in een winkel werkt, vermoed ik idd dat hij er ook was
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat houd ik toch allemaal niet bij man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dat Hardtraxx site sinds kort heel naar doet op mn telefoon. Verstuurd me laatste tijd 80% van de keren door naar tpc.googlesyndication.com. Geen idee wat het is maar ik heb t alleen met hardtraxx. Iemand een idee?



Een snelle Google search levert het volgende op:

Citaat:
What does “googlesyndication” mean?

It’s a Google platform (more specifically, a domain) used to store ad content and other related sources for Google AdSense and DoubleClick. And no, it does not use any client-side tracking methods.


Meer info kan je vinden bij de bron.
Bron: https://support.google.com/google-ads/t ... 7309?hl=en
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2020 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Joey schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Hoe druk het gisteren in de stad was.

Hoe weet je dit? Was je er zelf ook?


Aangezien hij in een winkel werkt, vermoed ik idd dat hij er ook was


Klopt. Ik werk in een winkel. Al hoe wel ik blij was met de omzet die wij hadden, keek ik met gemengde gevoelens naar buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2020 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan de andere kant.
De vorige keer (half maart) dat het nog druk was op het strand, heeft daarna niet voor een nieuwe piek gezorgd.

Maurice de Hond heeft er ook nog een artikel over geschreven.
https://www.maurice.nl/2020/04/25/we-leren-blijkbaar-niets-2/

Citaat:
Ik kwam bij die studie terecht door een recente studie over de uitbraken in januari in China. Deze recente studie levert al cruciale informatie op over de wijze waarop COVID-19 zich daar verspreid heeft. Zo constateert men bij het bestuderen van een groot aantal besmettingen van meerdere personen in heel China verspreiding vrijwel alleen binnenshuis plaats vindt en in het openbaar vervoer, maar niet in de buitenlucht. Ik kom hier zo op terug


Nu is Maurice natuurlijk geen viroloog of wetenschapper, maar in principe haalt ie alle info uit bestaande studies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 09:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor het eerst in m'n leven geen bizarre kater hebben na koningsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Voor het eerst in m'n leven geen bizarre kater hebben na koningsdag.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Aan de andere kant.
De vorige keer (half maart) dat het nog druk was op het strand, heeft daarna niet voor een nieuwe piek gezorgd.

Maurice de Hond heeft er ook nog een artikel over geschreven.
https://www.maurice.nl/2020/04/25/we-leren-blijkbaar-niets-2/

Citaat:
Ik kwam bij die studie terecht door een recente studie over de uitbraken in januari in China. Deze recente studie levert al cruciale informatie op over de wijze waarop COVID-19 zich daar verspreid heeft. Zo constateert men bij het bestuderen van een groot aantal besmettingen van meerdere personen in heel China verspreiding vrijwel alleen binnenshuis plaats vindt en in het openbaar vervoer, maar niet in de buitenlucht. Ik kom hier zo op terug


Nu is Maurice natuurlijk geen viroloog of wetenschapper, maar in principe haalt ie alle info uit bestaande studies.


Als dat daadwerkelijk zo is, dan kunnen er een hoop maatregelen de prullenbak in. Zo toch fijn zijn als ze dat aan het einde van de zomer ook kunnen concluderen bij dit virus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ ik heb een artikel gelezen waarin werd gezegd dat veel van de lockdown maatregelen sowieso totaal overdreven zijn. Als “bewijs” hiervoor haalden ze aan dat landen die geen (intelligente) lockdown hebben gedaan (zoals Zweden) vrijwel hetzelfde aantal doden hebben per miljoen inwoners (235 in Zweden) als landen met een lockdown (268 doden/miljoen in NL). Uiteraard blijven dit soort cijfers lastig om te vergelijken aangezien sommige mensen die overlijden door COVID-19 hier niet op getest worden. Maar het zet wel aan tot denken.

In hoeverre zijn alle maatregelen echt nodig? Kijk dat grote evenementen en bijeenkomsten worden verboden is logisch, want dit is uiteraard een grote bron van potentiële nieuwe besmettingen. Maar in hoeverre zijn al die boetes voor clubjes van 4-6 man niet een beetje overdreven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
^ ik heb een artikel gelezen waarin werd gezegd dat veel van de lockdown maatregelen sowieso totaal overdreven zijn. Als “bewijs” hiervoor haalden ze aan dat landen die geen (intelligente) lockdown hebben gedaan (zoals Zweden) vrijwel hetzelfde aantal doden hebben per miljoen inwoners (235 in Zweden) als landen met een lockdown (268 doden/miljoen in NL). Uiteraard blijven dit soort cijfers lastig om te vergelijken aangezien sommige mensen die overlijden door COVID-19 hier niet op getest worden. Maar het zet wel aan tot denken.

In hoeverre zijn alle maatregelen echt nodig? Kijk dat grote evenementen en bijeenkomsten worden verboden is logisch, want dit is uiteraard een grote bron van potentiële nieuwe besmettingen. Maar in hoeverre zijn al die boetes voor clubjes van 4-6 man niet een beetje overdreven?


Die vergelijking met Zweden geloof ik eigenlijk niet zo. Daar wonen namelijk 10 miljoen mensen in een land dat 11x groter is als Nederland. En ze houden daar evengoed afstand van elkaar.

Maar ik vraag me inderdaad ook af of alle strenge maatregelen niet veel te ver gaan. Door het verbieden van massa bijeenkomsten heb je het grootste risico op besmetting al aangepakt. Hoe groot is nu echt de kans dat je besmet raakt van een winkelwagentje dat niet is schoongemaakt? Of omdat je elkaar passeert op minder dan anderhalve meter?

Ik krijg ook de kriebels van het woord anderhalve-meter-samenleving. Al zou corona morgen helemaal de wereld uit zijn, dan is iedereen inmiddels zo bang gemaakt, dát je niet eens meer in 1x terug kan naar normaal.
Men focust zich helemaal blind op die 1,5 meter, terwijl het eigenlijk helemaal niet helder of bewezen is wat de gevolgen zijn bij het niet houden aan de 1,5 meter. Eigenlijk ga je er dan vanuit dat je zelf en iedereen om je heen dus besmet is.

Maar misschien ben ik wel te naïef omdat ik in een dorp woon waar eigenlijk niet zoveel aan de hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
^ ik heb een artikel gelezen waarin werd gezegd dat veel van de lockdown maatregelen sowieso totaal overdreven zijn. Als “bewijs” hiervoor haalden ze aan dat landen die geen (intelligente) lockdown hebben gedaan (zoals Zweden) vrijwel hetzelfde aantal doden hebben per miljoen inwoners (235 in Zweden) als landen met een lockdown (268 doden/miljoen in NL). Uiteraard blijven dit soort cijfers lastig om te vergelijken aangezien sommige mensen die overlijden door COVID-19 hier niet op getest worden. Maar het zet wel aan tot denken.

In hoeverre zijn alle maatregelen echt nodig? Kijk dat grote evenementen en bijeenkomsten worden verboden is logisch, want dit is uiteraard een grote bron van potentiële nieuwe besmettingen. Maar in hoeverre zijn al die boetes voor clubjes van 4-6 man niet een beetje overdreven?


Los van het feit of Nederland wel te vergelijken is met Zweden, kan je ook de zorg overbelasten zonder te overlijden. Zie Italië waar een overbelaste zorg keuzes moest maken tussen patiënten omdat teveel mensen (met een hoge overlevingskans) op de IC terecht kwamen. Door de huidige maatregelen is die situatie iig voorkomen. Of ze alsnog te streng zijn, zal de tijd de leren. Maar ik vind het ook zeker een goed iets dat constant de vraag wordt gesteld of de 'better safe than sorry' mentaliteit van Nederland het wel waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Sarabande schreef:
^ ik heb een artikel gelezen waarin werd gezegd dat veel van de lockdown maatregelen sowieso totaal overdreven zijn. Als “bewijs” hiervoor haalden ze aan dat landen die geen (intelligente) lockdown hebben gedaan (zoals Zweden) vrijwel hetzelfde aantal doden hebben per miljoen inwoners (235 in Zweden) als landen met een lockdown (268 doden/miljoen in NL). Uiteraard blijven dit soort cijfers lastig om te vergelijken aangezien sommige mensen die overlijden door COVID-19 hier niet op getest worden. Maar het zet wel aan tot denken.

In hoeverre zijn alle maatregelen echt nodig? Kijk dat grote evenementen en bijeenkomsten worden verboden is logisch, want dit is uiteraard een grote bron van potentiële nieuwe besmettingen. Maar in hoeverre zijn al die boetes voor clubjes van 4-6 man niet een beetje overdreven?


Los van het feit of Nederland wel te vergelijken is met Zweden, kan je ook de zorg overbelasten zonder te overlijden. Zie Italië waar een overbelaste zorg keuzes moest maken tussen patiënten omdat teveel mensen (met een hoge overlevingskans) op de IC terecht kwamen. Door de huidige maatregelen is die situatie iig voorkomen. Of ze alsnog te streng zijn, zal de tijd de leren. Maar ik vind het ook zeker een goed iets dat constant de vraag wordt gesteld of de 'better safe than sorry' mentaliteit van Nederland het wel waard is.


Iemand met verstand :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Dit plaatje. Irriteer me dood aan die mensen.
Kijk wat die man op zijn bordje heeft staan: "Brexit 5G. Not England."
Maar goed, Brexit is natuurlijk een woord wat ontstaan is door het woordje British en exit. Dus Brexit 5G kan niet.
Daarnaast slaat het nergens op. 5G geen lid meer van de EU? Oke.

En die vrouw daarnaast: "Klimaat? Stop 5G"
Wat is dat nou weer :lol:
"Economie? Stop 5G"
"Oorlog? Stop 5G"

En ook nog een gele band om de arm doen van de NSBHV denk ik...

En ik wil niet iedereen over een kam scheren maar het zijn wel 'typische' mensen dit.
Wilde gok: meer dan de helft van de vrouwen op deze foto zou zichzelf omschrijven als: kunstenares.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ideaal voer voor het photoshop topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ideaal voer voor het photoshop topic.
inb4 DAP bandjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

De lucht die 738 keer per dag van blauw naar grijs gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het spandoek staat ook een is teken gevold door het woord is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Op het spandoek staat ook een is teken gevold door het woord is.

Hahaha idd ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Op het spandoek staat ook een is teken gevold door het woord is.


:lol:

Het verbodsteken met 5G is ook wel gek eigenlijk.
'Verboden voor 5G' ?

Zet er dan een rood kruis overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
En ik wil niet iedereen over een kam scheren maar het zijn wel 'typische' mensen dit.


"ik doe mijn research op Facebook"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff :lol: hoorde het gewoon in mijn hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Ik denk dat 5G aan IS (Islamitische Staat) willen linken
Vorige  1 ... 1169, 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic