Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 22:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Purt schreef:
wootum schreef:
Purt schreef:
Wat een gezelligheid hier!! Ik kom ook ff wat zeggen, anders word mn postcount natuurlijk noooit zo hoog als die van jullie :slow:

Excel ook?


Doe ff nie zo flauw, ben pas net nieuw hier :cry:

Ga anders ff Bov luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar luie collega's die het bloed onder mijn nagels halen waardoor ik meteen in de bierkoelkast vlieg bij het betreden van mijn huis. Anderzijds genieten nu we er al 5 achter de kiezen hebben geworpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is het beste, je verdriet weg drinken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 21:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.

Dit inderdaad, sinds eergister al op verschillende plekken 'je moeder dit, je moeder dat' zien staan ook. Wordt tijd dat mensen een hobby gaan zoeken, of een keer opgroeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.

Dit inderdaad, sinds eergister al op verschillende plekken 'je moeder dit, je moeder dat' zien staan ook. Wordt tijd dat mensen een hobby gaan zoeken, of een keer opgroeien.


Je moeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2020 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.


Vroeger Was Hardtraxx Beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 00:21 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.

En jij nog steeds ultrafan van B-Front? Kom op zeg, die luchtalarm kleuterstyle van hem moet je na drie tracks toch ook een keer beu zijn of niet dan? En als je hem telkens ziet puffen achter de dj booth alsof hij aan het bevallen is dan ga je je na een tijdje toch wel afvragen of je dat nog moet willen aanhangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 07:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.

En jij nog steeds ultrafan van B-Front? Kom op zeg, die luchtalarm kleuterstyle van hem moet je na drie tracks toch ook een keer beu zijn of niet dan? En als je hem telkens ziet puffen achter de dj booth alsof hij aan het bevallen is dan ga je je na een tijdje toch wel afvragen of je dat nog moet willen aanhangen?



Hey Mr. Happystylez gaat het? :aww: of is dit een uitspatting van je mentale problemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.

En jij nog steeds ultrafan van B-Front? Kom op zeg, die luchtalarm kleuterstyle van hem moet je na drie tracks toch ook een keer beu zijn of niet dan? En als je hem telkens ziet puffen achter de dj booth alsof hij aan het bevallen is dan ga je je na een tijdje toch wel afvragen of je dat nog moet willen aanhangen?


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 12:51 
 
Artiest

Melanoisia schreef:
wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.

En jij nog steeds ultrafan van B-Front? Kom op zeg, die luchtalarm kleuterstyle van hem moet je na drie tracks toch ook een keer beu zijn of niet dan? En als je hem telkens ziet puffen achter de dj booth alsof hij aan het bevallen is dan ga je je na een tijdje toch wel afvragen of je dat nog moet willen aanhangen?


Thanks voor het maken van mijn weekend! :lol:
Ik ben idd tijdens deze crisis weer een beetje tot rust gekomen & heb aan mijn conditie gewerkt.
Kan ik dalijk weer luchtalarm kleuterstyle draaien! En misschien zelfs wel zonder te puffen xd :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd Melanoisia :lol:
Dacht dat je laatst zelf nog écht blije zooi aan het posten was in topics als 'Welk nummer luister je nu', e.d.

Verder ook gewoon een zielige opmerking. Denk niet dat wootum jou bedoelde met z'n comment, maar dat je er hierdoor nu wel toe behoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:07 
 
Hardtraxxer

Was niet zo serieus bedoeld hoor. Ik weet zelf ook wel dat ik een emotioneel onderontwikkeld gedrocht ben met al die kinderachtige mierzoete meuk die ik leuk vind. Beetje zelfspot kan geen kwaad toch? Hardstyle/hardcore en de hele toestand eromheen met het imago, de scene, de DJ's, de feesten en bezoekers/luisteraars is ook gewoon infantiel, maar dat is niet erg als het je een goed gevoel geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
sinds eergister al op verschillende plekken 'je moeder dit, je moeder dat' zien staan ook.


RvD schreef:
Pedaalemre schreef:
Nuracore schreef:
Eh?


-


Alles goed verder? Groete aan jullie moeder met zwans.


Mocht je hiermee mijn reactie bedoelen. Die was niet eens als een 'je moeder grap bedoelt'
Hij post "HIJ MAG ME MOEDER PIJPE!!!!!!X!!!!!!!"

Bedoelde het meer als: Besef even wat je loopt te zeveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan gaan we nu over naar onze verslaggever ter plaatse :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:28 
 
Hardtraxxer

B-Front schreef:
Thanks voor het maken van mijn weekend! :lol:
Ik ben idd tijdens deze crisis weer een beetje tot rust gekomen & heb aan mijn conditie gewerkt.
Kan ik dalijk weer luchtalarm kleuterstyle draaien! En misschien zelfs wel zonder te puffen xd :aww:

Hahaha, mooie reactie. Ik bedoel niet dat je een slechte conditie hebt ofzo. Dit bedoel ik met dat puffen:
https://www.youtube.com/watch?v=Agm8Jm-CNmY&t=52m10s
Vind het ook wel grappig, als we het maar niet te serieus gaan nemen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Hardstyle/hardcore en de hele toestand eromheen met het imago, de scene, de DJ's, de feesten en bezoekers/luisteraars is ook gewoon infantiel, maar dat is niet erg als het je een goed gevoel geeft.


Ligt er denk ik aan hoe je er naar kijkt en/of naar welke kant/artiesten je kijkt.

En nee het geeft me geen goed gevoel, het brengt me dieper in de put :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahahah top. Vond de vergelijkingen wel leuk gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 13:34 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ligt er denk ik aan hoe je er naar kijkt en/of naar welke kant/artiesten je kijkt.

En nee het geeft me geen goed gevoel, het brengt me dieper in de put :P

Hahahaha. Ja wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 16:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nu graag weer negatief! Dit is ten slotte wel het irritatiemomentjes topic... :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief gedoe in het irritatiemomentjes topic.

Hardstyle hoort je gewoon dieper in de put te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melanoisia/Nerrazurro/Mick

Wat een ongelooflijk "apart" persoon is dat toch. Vraag mij soms echt af die wel helemaal 100% is :x

(ja, ik weet dat ik mijn trekjes heb, don't worry)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 18:38 
 
Hardtraxxer

Niet mijn echte naam noemen, kloothommel. Ga dahlia's van arme boeren plukken en opkopen en prik ze in je hol. Ik heb toch al gezegd dat ik mentale problemen heb. Ik ben in therapie, zo apart ben ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt tijd dat ze je computertijd verkorten op de groep dan en je dosis medicatie verhogen...

:thumbup:

Edit: je naam. Is gewoon terug te vinden in de diverse topics. Heb je nooit een punt van gemaakt (of voelde je niks van die ene punt zoals ik terug las)... Dus niet eien...
Vorige  1 ... 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic