Kut corona
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Dit wordt echt een fantastische zomer.
Pommer wrote:Dit wordt echt een fantastische zomer.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?
^ Elke zaterdagmiddag tot in de avond/nacht thuis drinken afgelopen weken. Met z'n tweëen. Ook leuk, maar festivals zijn leuker.
Of met 3 personen indd.. Soms gebeurd dit bij meerdere vrienden thuis en dan doen we skype erbij starten... Werkt prima, maar met een hele groep bij elkaar bij iemand, of nog beter op een festival is natuurlijk veel leuker!Delt-A wrote:^ Elke zaterdagmiddag tot in de avond/nacht thuis drinken afgelopen weken. Met z'n tweëen. Ook leuk, maar festivals zijn leuker.
Nee, bevriend stel heeft het wel voorgesteld maar ik doe het gewoon nog ff niet. Ga niet 5 weken thuis zitten om het (mogelijk) te verneuken in 1 avondMelanoisia wrote:Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?
Elke vrijdag hebben we tot nu toe een ThuisMiBo gedaan met de vriendengroep, Zoom aan en via Twitch draai ik platen en zit de rest te borrelen
Nope. Niemand van mijn vrienden gezien in de afgelopen 6 weken, behalve mn broeder.Melanoisia wrote:Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?
Noop. Geen enkel familielid gezien in heel wat weken en (bijna) ook geen vrienden. Alleen afgelopen zaterdag met 2 vrienden een rondje gefietst met wat afstand tussen elkaar, die beiden al weken thuiswerken.Melanoisia wrote:Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?
Van de vaste vriendengroep nog niemand gezien sinds alles gesloten is. Wel is laatst een vriend komen kijken omdat ik een nieuwe auto heb gekocht. Familie zie ik wel nog af en toe maar dan is het wel de 1,5 meter afstand houden.Melanoisia wrote:Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Ok knap van jullie
, al zal het soms ook moeilijk zijn.
Is er iemand die nog een vraag voor Melanoisia kan bedenken?
Mogen ze in Italië al naar buiten?
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Nog andere leuke vragen?
Meneer Rutte, al weken zegt u dat Nederland zich voorbeeldig gedraagt en wat krijgen mensen ervoor terug? Nog eens drie weken verlenging. Hoe rijmt u dat met elkaar?Melanoisia wrote:![]()
Nog andere leuke vragen?
Ongekend die journalisten tegenwoordigParvuz wrote:Meneer Rutte, al weken zegt u dat Nederland zich voorbeeldig gedraagt en wat krijgen mensen ervoor terug? Nog eens drie weken verlenging. Hoe rijmt u dat met elkaar?Melanoisia wrote:![]()
Nog andere leuke vragen?
En vervolgens niet rijmend antwoorden..Helicaze wrote:Ongekend die journalisten tegenwoordigParvuz wrote:Meneer Rutte, al weken zegt u dat Nederland zich voorbeeldig gedraagt en wat krijgen mensen ervoor terug? Nog eens drie weken verlenging. Hoe rijmt u dat met elkaar?Melanoisia wrote:![]()
Nog andere leuke vragen?
Heeft iemand dat echt gevraagd?
Daar krijgen ze dus nog voor betaald ook...
Alle plaatjes in het fotoshop topic van Tinypic die het niet meer doen 
Dit is inderdaad echt een doodzonde.Chroman wrote:Alle plaatjes in het fotoshop topic van Tinypic die het niet meer doen
Jep, NOS ook nog. Eerste vraag...Pommer wrote:Heeft iemand dat echt gevraagd?Daar krijgen ze dus nog voor betaald ook...
Volgens mij was zijn antwoord iets van: uhm het virus?
Was wel lijp geweest als hij inderdaad de vraag had herhaalt maar dan rijmend
"Nederland heeft zich de afgelopen weken voorbeeldig gedragen. En wat krijgen we er voor terug? Nog eens drie weken verlenging, dat is 21 dagen. Zo zou ik dat rijmen meneer de journalist."
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
GvdParvuz wrote:Jep, NOS ook nog. Eerste vraag...Pommer wrote:Heeft iemand dat echt gevraagd?Daar krijgen ze dus nog voor betaald
ook...
Volgens mij was zijn antwoord iets van: uhm het virus?![]()
Was wel lijp geweest als hij inderdaad de vraag had herhaalt maar dan rijmend![]()
"Nederland heeft zich de afgelopen weken voorbeeldig gedragen. En wat krijgen we er voor terug? Nog eens drie weken verlenging, dat is 21 dagen. Zo zou ik dat rijmen meneer de journalist."
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Ik vind het eerlijk gezegd geen onmenselijke vraag, ook al is het antwoord makkelijk te raden, want veel mensen snakken naar meer vrijheid en hebben het zwaar gehad in deze situatie. Ik vind die vraag niet gek omdat Rutte eerder al de rol aannam van leider die het volk gerust wilde stellen door die toespraak te houden een paar weken terug. Hij heeft dus niet alleen maar de rol van beleidsbepaler die moet uitleggen dat meer vrijheid nu niet kan. Zo'n vraag stellen aan een pure beleidsbepaler/onderzoeker (bijv. Van Dissel) zou idd niet zo handig zijn omdat het beleid vooral op andere zaken gebaseerd is dan of mensen iets verdienen voor de gedane moeite.