Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kut corona
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corona
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Corona
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 21:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit wordt echt een fantastische zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit wordt echt een fantastische zomer.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 23:29 
 
Hardtraxxer

Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Elke zaterdagmiddag tot in de avond/nacht thuis drinken afgelopen weken. Met z'n tweëen. Ook leuk, maar festivals zijn leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 08:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
^ Elke zaterdagmiddag tot in de avond/nacht thuis drinken afgelopen weken. Met z'n tweëen. Ook leuk, maar festivals zijn leuker.

Of met 3 personen indd.. Soms gebeurd dit bij meerdere vrienden thuis en dan doen we skype erbij starten... Werkt prima, maar met een hele groep bij elkaar bij iemand, of nog beter op een festival is natuurlijk veel leuker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Melanoisia schreef:
Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?


Nee, bevriend stel heeft het wel voorgesteld maar ik doe het gewoon nog ff niet. Ga niet 5 weken thuis zitten om het (mogelijk) te verneuken in 1 avond

Elke vrijdag hebben we tot nu toe een ThuisMiBo gedaan met de vriendengroep, Zoom aan en via Twitch draai ik platen en zit de rest te borrelen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?


Nope. Niemand van mijn vrienden gezien in de afgelopen 6 weken, behalve mn broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?

Noop. Geen enkel familielid gezien in heel wat weken en (bijna) ook geen vrienden. Alleen afgelopen zaterdag met 2 vrienden een rondje gefietst met wat afstand tussen elkaar, die beiden al weken thuiswerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ben ff geïnteresseerd: spreken jullie helemaal niet in groepjes af met familie en vrienden om buiten dingen te doen of bij iemand thuis te zitten?

Van de vaste vriendengroep nog niemand gezien sinds alles gesloten is. Wel is laatst een vriend komen kijken omdat ik een nieuwe auto heb gekocht. Familie zie ik wel nog af en toe maar dan is het wel de 1,5 meter afstand houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 13:23 
 
Hardtraxxer

Ok knap van jullie :thumbsup:, al zal het soms ook moeilijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er iemand die nog een vraag voor Melanoisia kan bedenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen ze in Italië al naar buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:13 
 
Hardtraxxer

:P

Nog andere leuke vragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
:P

Nog andere leuke vragen?

Meneer Rutte, al weken zegt u dat Nederland zich voorbeeldig gedraagt en wat krijgen mensen ervoor terug? Nog eens drie weken verlenging. Hoe rijmt u dat met elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Melanoisia schreef:
:P

Nog andere leuke vragen?

Meneer Rutte, al weken zegt u dat Nederland zich voorbeeldig gedraagt en wat krijgen mensen ervoor terug? Nog eens drie weken verlenging. Hoe rijmt u dat met elkaar?

Ongekend die journalisten tegenwoordig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Parvuz schreef:
Melanoisia schreef:
:P

Nog andere leuke vragen?

Meneer Rutte, al weken zegt u dat Nederland zich voorbeeldig gedraagt en wat krijgen mensen ervoor terug? Nog eens drie weken verlenging. Hoe rijmt u dat met elkaar?

Ongekend die journalisten tegenwoordig :lol:

En vervolgens niet rijmend antwoorden.. :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeft iemand dat echt gevraagd? :lol: Daar krijgen ze dus nog voor betaald ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle plaatjes in het fotoshop topic van Tinypic die het niet meer doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Alle plaatjes in het fotoshop topic van Tinypic die het niet meer doen :(

Dit is inderdaad echt een doodzonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heeft iemand dat echt gevraagd? :lol: Daar krijgen ze dus nog voor betaald ook...

Jep, NOS ook nog. Eerste vraag...
Volgens mij was zijn antwoord iets van: uhm het virus? :P

Was wel lijp geweest als hij inderdaad de vraag had herhaalt maar dan rijmend :lol:
"Nederland heeft zich de afgelopen weken voorbeeldig gedragen. En wat krijgen we er voor terug? Nog eens drie weken verlenging, dat is 21 dagen. Zo zou ik dat rijmen meneer de journalist."
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Pommer schreef:
Heeft iemand dat echt gevraagd? :lol: Daar krijgen ze dus nog voor betaald :whistle: ook...

Jep, NOS ook nog. Eerste vraag...
Volgens mij was zijn antwoord iets van: uhm het virus? :P

Was wel lijp geweest als hij inderdaad de vraag had herhaalt maar dan rijmend :lol:
"Nederland heeft zich de afgelopen weken voorbeeldig gedragen. En wat krijgen we er voor terug? Nog eens drie weken verlenging, dat is 21 dagen. Zo zou ik dat rijmen meneer de journalist."


Gvd :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 17:59 
 
Hardtraxxer

Ik vind het eerlijk gezegd geen onmenselijke vraag, ook al is het antwoord makkelijk te raden, want veel mensen snakken naar meer vrijheid en hebben het zwaar gehad in deze situatie. Ik vind die vraag niet gek omdat Rutte eerder al de rol aannam van leider die het volk gerust wilde stellen door die toespraak te houden een paar weken terug. Hij heeft dus niet alleen maar de rol van beleidsbepaler die moet uitleggen dat meer vrijheid nu niet kan. Zo'n vraag stellen aan een pure beleidsbepaler/onderzoeker (bijv. Van Dissel) zou idd niet zo handig zijn omdat het beleid vooral op andere zaken gebaseerd is dan of mensen iets verdienen voor de gedane moeite.
Vorige  1 ... 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic