Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1299, 1300, 1301, 1302, 1303
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2026 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een lege agenda tot aan Rebirth :/ iemand nog een leuke suggestie voor een hardstyle feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2026 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Een lege agenda tot aan Rebirth :/ iemand nog een leuke suggestie voor een hardstyle feest?

Visions of Hardstyle :bomb: Voor ieder die mijn nieuwste platen wilt horen, zeker komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 08:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meedoen met een contest waar achteraf blijkt dat het weer uitdraait op een stemronde systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Meedoen met een contest waar achteraf blijkt dat het weer uitdraait op een stemronde systeem.


Waarom achteraf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Waarom achteraf?


Vooraf niet gemeld en ze deden voorkomen dat zij de winnaar zouden kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2026 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah oke, das niet schoon dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2026 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/binnenland/6384784/co ... maken.html

Zulke onnozele berichten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2026 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Een lege agenda tot aan Rebirth :/ iemand nog een leuke suggestie voor een hardstyle feest?


Wellicht Try Before You Die eind deze maand? Is in Time Out, Gemert. Die tent is zoals iedere andere discotheek en kroeg tegenwoordig verkocht (in dit geval tbv herontwikkeling naar een nieuw school), dus het zal ook de laatste keer zijn dat je er een feest kan meemaken. Ik woon er, dus voor mij en wat vrienden is het een thuiswedstrijd :thumbup:

Niet de beste line-up, maar welke is dat wel tegenwoordig. Het heeft iig een raw hardstyle classics line-up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2026 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet weten wat te zeggen als random mensen smalltalk initiëren en dan zo’n awkward gesprek voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grommen en wegrennen kan ook hè? Dan is het alleen awkward voor degene die het initieert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Grommen en wegrennen kan ook hè? Dan is het alleen awkward voor degene die het initieert.


Ik zou soms oprecht willen dat ik dit soort dingen zou durven. Misschien heel eventjes ongemakkelijk, maar sneller dan een kwartier zo'n gesprek moeten voeren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon zeggen dat je er eigenlijk vandoor moet en dat je het leuk diegene weer eens kon spreken.
En dan
Ajuus parapluus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2026 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rekordbox die opeens "Fix your internet connection environment then try again" blijft roepen als ik TIDAL wil laden. Laat me gewoon bij m'n muziek :cry:

Ben nou al heel de avond bezig om het te fixen, zonder succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Rekordbox die opeens "Fix your internet connection environment then try again" blijft roepen als ik TIDAL wil laden. Laat me gewoon bij m'n muziek :cry:

Ben nou al heel de avond bezig om het te fixen, zonder succes

Heb je iets van vpn of Remote app die bij je computer kan komen? Die maken een virtuele tunnel die rekordbox vaak niet leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Muggen. Ik weet niet of het door t weer komt of gewoon pech, maar in 1 nacht 10x gestoken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Muggen. Ik weet niet of het door t weer komt of gewoon pech, maar in 1 nacht 10x gestoken ofzo.


heb dit ook teup wij hebben gewoon lekkerder bloed dan de normies haha lkkr neuke
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2026 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duits bloed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vorige  1 ... 1299, 1300, 1301, 1302, 1303
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic