Ja bij die pil is het fout gegaan denk ik. Stefan gaf mij vervuilde drugs van louche dealers uit Helmond. Niet zijn schuld, was heel dom van mij.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Jeetje Nera ik vond oprecht dat je je keurig koest hield hier op het forum tov vroeger, maar nu laat je je wel aardig gaan 
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Ja het ging zo goed maar nu heb ik toch weer een keer een terugvalSL8492 wrote:Jeetje Nera ik vond oprecht dat je je keurig koest hield hier op het forum tov vroeger, maar nu laat je je wel aardig gaan
Sorry allemaal, in het bijzonder wootum, B-Front en rakkietakkie. Ik bedoel het niet kwaad en wil zo ook niet meer doen. Ik moet me weer even terugtrekken om tot bedaren te komen.
Facebook op dit moment
nu gaat er weer nieuws over Bitcoin chips in het menselijk lichaam die door 5g bestuurd word waar Bill Gates controle over heeft
en hier vervolgens een petitie te tekenen voor een onderzoek naar Bill Gates
Ben echt geneigd om dit soort achterlijke mensen van mijn vrienden lijst te schoppen.
Ben echt geneigd om dit soort achterlijke mensen van mijn vrienden lijst te schoppen.
Zeker doen, zal je geen spijt van krijgen.Nuracore wrote: Ben echt geneigd om dit soort achterlijke mensen van mijn vrienden lijst te schoppen.
Nuracore wrote:Facebook op dit momentnu gaat er weer nieuws over Bitcoin chips in het menselijk lichaam die door 5g bestuurd word waar Bill Gates controle over heeft
en hier vervolgens een petitie te tekenen voor een onderzoek naar Bill Gates

Dan moet het wel waar zijn
Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu 
Mensen die deze vervelende hype leuk vinden en blijkbaar zijn geboren zonder een fatsoenlijk trommelvlies en slakkenhuis.Martin Waus wrote:Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu
^ En waar iets mis is met een chromosoompje.
Vind het opzich niet erg dat het gemaakt wordt. Alleen wil ik er absoluut niets mee te maken hebben. En dat is onmogelijk ondertussen. Q-Dance en alle andere (grote) organisaties gaan er in mee, promoten het, zetten het op feesten,... Allemaal logisch, want het brengt blijkbaar op, maar ik zit er niet op te wachten.
Inderdaad en volgens mij is dit toch een forum? Hier mag je toch je mening geven over de tracks die je hoort?
Laten we dan het hele forum opdoeken.Nuracore wrote:Nee, meningen zijn kut
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
martin heeft te lang gewaust , slapen nuMartin Waus wrote:Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu
Rowanyt1309 wrote:Laten we dan het hele forum opdoeken.Nuracore wrote:Nee, meningen zijn kut
Aangezien ik werd getagt door Joey met dit bericht, neem ik aan dat hij dusdanig ook mij bedoelde. Als dit natuurlijk zo is, bied ik hierbij mijn excuses aan en zal ik erop letten.wootum wrote:Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Noisecontrollers die z'n Q&A niet beantwoord.
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2021
Balen wanneer ik series niet af kan kijken omdat er nog seizoenen gemaakt moeten worden. Ben verdomme niets meer dan een kijkslaaf van Netflix die er steeds weer opnieuw intrapt.
- Een avondje dom bier drinken is weer beland als een avond waar ik weer vrij weinig van weet.
- Het niet aan kunnen voelen van: 'misschien moet ik dit biertje maar laten staan, zodat ik me nog gewoon normaal kan gedragen'. Het slaat er bij mij altijd in als een bom.
- Het niet aan kunnen voelen van: 'misschien moet ik dit biertje maar laten staan, zodat ik me nog gewoon normaal kan gedragen'. Het slaat er bij mij altijd in als een bom.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Zelfde hier hoor, steeds opnieuw.Rowanyt1309 wrote:- Een avondje dom bier drinken is weer beland als een avond waar ik weer vrij weinig van weet.
Dat vind ik ook zo verschrikkelijk klote he? Ik kan gewoon niet aanvoelen of ik dronken begin te worden of dat ik nog heel wat bier weg kan tikken.Pedaalemre wrote:Zelfde hier hoor, steeds opnieuw.Rowanyt1309 wrote:- Een avondje dom bier drinken is weer beland als een avond waar ik weer vrij weinig van weet.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja heb ik ook. De lijn tussen nuchter en dronken is ook heel dun. Kan (noem even een random getal) 15 bier drinken zonder al te gek te doen, en bij de 16e lig ik opeens ergens op straat tegen een struik te praten.
Dit herken ik dus volledig. Drama.Pedaalemre wrote:Ja heb ik ook. De lijn tussen nuchter en dronken is ook heel dun. Kan (noem even een random getal) 15 bier drinken zonder al te gek te doen, en bij de 16e lig ik opeens ergens op straat tegen een struik te praten.
Zeer zeer zeer herkenbaar. Afgelopen donderdag nog hetzelfde meegemaakt. Een onschuldige bbq die uitloopt tot een avond waarvan ik de helft ben vergeten en ruzie heb lopen maken met de achterburen van de betreffende gastheer. Nog m'n slippers naar ze toe gegooid
En de dag erna minstens zo veel gezopen maar toen was ik er niks aan het handje.
Ach ja ben eraan gewend inmiddels.
En de dag erna minstens zo veel gezopen maar toen was ik er niks aan het handje.
Ach ja ben eraan gewend inmiddels.