Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 18:52 
 
Hardtraxxer

Ja bij die pil is het fout gegaan denk ik. Stefan gaf mij vervuilde drugs van louche dealers uit Helmond. Niet zijn schuld, was heel dom van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje Nera ik vond oprecht dat je je keurig koest hield hier op het forum tov vroeger, maar nu laat je je wel aardig gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 20:29 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Jeetje Nera ik vond oprecht dat je je keurig koest hield hier op het forum tov vroeger, maar nu laat je je wel aardig gaan :P

Ja het ging zo goed maar nu heb ik toch weer een keer een terugval :(

Sorry allemaal, in het bijzonder wootum, B-Front en rakkietakkie. Ik bedoel het niet kwaad en wil zo ook niet meer doen. Ik moet me weer even terugtrekken om tot bedaren te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook op dit moment :/ nu gaat er weer nieuws over Bitcoin chips in het menselijk lichaam die door 5g bestuurd word waar Bill Gates controle over heeft :/ en hier vervolgens een petitie te tekenen voor een onderzoek naar Bill Gates

Ben echt geneigd om dit soort achterlijke mensen van mijn vrienden lijst te schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 09:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben echt geneigd om dit soort achterlijke mensen van mijn vrienden lijst te schoppen.

Zeker doen, zal je geen spijt van krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Facebook op dit moment :/ nu gaat er weer nieuws over Bitcoin chips in het menselijk lichaam die door 5g bestuurd word waar Bill Gates controle over heeft :/ en hier vervolgens een petitie te tekenen voor een onderzoek naar Bill Gates

Ben echt geneigd om dit soort achterlijke mensen van mijn vrienden lijst te schoppen.


Afbeelding

Dan moet het wel waar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu :evil:


Mensen die deze vervelende hype leuk vinden en blijkbaar zijn geboren zonder een fatsoenlijk trommelvlies en slakkenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ En waar iets mis is met een chromosoompje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het opzich niet erg dat het gemaakt wordt. Alleen wil ik er absoluut niets mee te maken hebben. En dat is onmogelijk ondertussen. Q-Dance en alle andere (grote) organisaties gaan er in mee, promoten het, zetten het op feesten,... Allemaal logisch, want het brengt blijkbaar op, maar ik zit er niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad en volgens mij is dit toch een forum? Hier mag je toch je mening geven over de tracks die je hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, meningen zijn kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nee, meningen zijn kut


Laten we dan het hele forum opdoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die Martin Waus serieus nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 23:21 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Mensen die constant lopen te janken om piepkicks kassabliepjes en dat iedere x weer moeten melden. Wen er gewoon aan want dit is de raw van nu :evil:


martin heeft te lang gewaust , slapen nu :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Nuracore schreef:
Nee, meningen zijn kut


Laten we dan het hele forum opdoeken.

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Sommige leden hier. Ik mis de tijd dat er nog leden waren die serieus grappig waren. Forum wordt nu overspoeld door mensen die zich als 4-jarigen gedragen.


Aangezien ik werd getagt door Joey met dit bericht, neem ik aan dat hij dusdanig ook mij bedoelde. Als dit natuurlijk zo is, bied ik hierbij mijn excuses aan en zal ik erop letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers die z'n Q&A niet beantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2020 15:08 
 
Hardtraxxer

Balen wanneer ik series niet af kan kijken omdat er nog seizoenen gemaakt moeten worden. Ben verdomme niets meer dan een kijkslaaf van Netflix die er steeds weer opnieuw intrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Een avondje dom bier drinken is weer beland als een avond waar ik weer vrij weinig van weet.
- Het niet aan kunnen voelen van: 'misschien moet ik dit biertje maar laten staan, zodat ik me nog gewoon normaal kan gedragen'. Het slaat er bij mij altijd in als een bom. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
- Een avondje dom bier drinken is weer beland als een avond waar ik weer vrij weinig van weet.
- Het niet aan kunnen voelen van: 'misschien moet ik dit biertje maar laten staan, zodat ik me nog gewoon normaal kan gedragen'. Het slaat er bij mij altijd in als een bom. :/


Zelfde hier hoor, steeds opnieuw. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rowanyt1309 schreef:
- Een avondje dom bier drinken is weer beland als een avond waar ik weer vrij weinig van weet.
- Het niet aan kunnen voelen van: 'misschien moet ik dit biertje maar laten staan, zodat ik me nog gewoon normaal kan gedragen'. Het slaat er bij mij altijd in als een bom. :/


Zelfde hier hoor, steeds opnieuw. :lol:


Dat vind ik ook zo verschrikkelijk klote he? Ik kan gewoon niet aanvoelen of ik dronken begin te worden of dat ik nog heel wat bier weg kan tikken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ja heb ik ook. De lijn tussen nuchter en dronken is ook heel dun. Kan (noem even een random getal) 15 bier drinken zonder al te gek te doen, en bij de 16e lig ik opeens ergens op straat tegen een struik te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja heb ik ook. De lijn tussen nuchter en dronken is ook heel dun. Kan (noem even een random getal) 15 bier drinken zonder al te gek te doen, en bij de 16e lig ik opeens ergens op straat tegen een struik te praten.


Dit herken ik dus volledig. Drama. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 11:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zeer zeer zeer herkenbaar. Afgelopen donderdag nog hetzelfde meegemaakt. Een onschuldige bbq die uitloopt tot een avond waarvan ik de helft ben vergeten en ruzie heb lopen maken met de achterburen van de betreffende gastheer. Nog m'n slippers naar ze toe gegooid :lol:

En de dag erna minstens zo veel gezopen maar toen was ik er niks aan het handje.

Ach ja ben eraan gewend inmiddels.
Vorige  1 ... 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic