Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Corona, 5G, complotdenkers en het nieuws in zijn algemeen.

Normaal blader in in de ochtend even door de krant, lees globaal wat koppen en pik er hier en daar iets uit.
Overdag krijg ik een bericht van de NOS als er iets aan de hand is wat de moeite waard is.
Op deze manier blijf ik altijd prima op de hoogte van wat er speelt en heel veel meer hoef/wil ik niet weten.

Sinds de Corona uitbraak kijk ik veel te veel nieuws. Ik kom zo ontzettend veel reactie's tegen die nog achterlijker zijn dan mensen die serieus reageren op De Speld.

Dingen zoals de brand in de buurt van Tsjernobyl die al meer dan een week aan het branden is hoor je weinig tot niets meer over.

Beetje klaar mee.


Ga proberen het de komende tijd te houden bij 1x per dag even kijken of er iets nieuws te melden is..


Helemaal mee eens. Sinds de stikstofdiscussie is iedereen Klimaat expert. Sinds corona in het nieuws is is iedereen viroloog. Sinds 5G is iedereen stralingsexpert.
De mensen met een fatsoenlijk denkvermogen vind je allang niet meer op nieuwssites of social media. Die debielen roepen van alles en steken daarmee de rest aan. Posten ergens een artikeltje dat vol staat met onwaarheden en verkopen het als de waarheid. Anderen gaan daar weer in mee want dat artikel staat vol met dure woorden dus het moet wel waar zijn.

De discussie aangaan met die gasten heeft geen zin want die zien hun onderbuikgevoel als de harde waarheid, onderbouwd door een flutartikel zonder bron op een vage website. Maak je het ze te moeilijk in een discussie dan roepen ze "wordt eens wakker!".

Om moe van te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke Nederlander was al bondcoach, daar zijn gewoon een paar hobbies bijgekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Om moe van te worden.


Dat is omdat je niet wakker wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 06:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ULTIMO schreef:
Om moe van te worden.


Dat is omdat je niet wakker wordt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.tubantia.nl/show/hadewych-m ... ~ad9cf3ce/
Dit irriteert me zo he, komt ze nu mee.... Zeg dat dan eerder joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Corona, 5G, complotdenkers en het nieuws in zijn algemeen.


De reacties op internet lijken echt met de maand achterlijker te worden, kijk voor de lol eens in deze comments:


Aléén maar idioten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RvD schreef:
Corona, 5G, complotdenkers en het nieuws in zijn algemeen.


De reacties op internet lijken echt met de maand achterlijker te worden, kijk voor de lol eens in deze comments:


Aléén maar idioten


En dat heeft stemrecht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te horen gekregen dat ik nu ook volgende week nog thuis moet blijven en niet aan het werk kan, doordat me vriendin het virus opgelopen heeft. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Te horen gekregen dat ik nu ook volgende week nog thuis moet blijven en niet aan het werk kan, doordat me vriendin het virus opgelopen heeft. -.-


--- >Mijn <--!!!!111 #irritatiemomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Te horen gekregen dat ik nu ook volgende week nog thuis moet blijven en niet aan het werk kan, doordat me vriendin het virus opgelopen heeft. -.-


Hoe heeft ze een test kunnen krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn excuses pedaalemre, maar daar heb ik helaas gewoon echt moeite mee. Probeer er altijd op te letten, maar als nog maak ik helaas die fouten.

Me vriendin heeft een test via haar werk kunnen krijgen. Ze werkt in de zorg. Ze heeft hooikoorts, maar ze wouden toch zeker weten dat het hooikoorts was en geen Corona. Daardoor heeft ze een test moeten doen en daaruit bleek dus toch dat zei positief getest is op het Corona virus. Aangezien ik heel veel bij haar ben en afgelopen weekend het hele weekend samen ben geweest, is er vanuit het hoofdkantoor besloten dat ik nu ook 2 weken thuis moet blijven. Dit om de verspreiding te voorkomen. Toch voelt het gek. Ik voel me totaal niet ziek en woon ook niet samen met mijn vriendin, maar doordat ik dus toch veel in aanraking met haar ben geweest is het verstandig om thuis te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Me vriendin heeft een test via haar werk kunnen krijgen. Ze werkt in de zorg. Ze heeft hooikoorts, maar ze wouden toch zeker weten dat het hooikoorts was en geen Corona. Daardoor heeft ze een test moeten doen en daaruit bleek dus toch dat zei positief getest is op het Corona virus. Aangezien ik heel veel bij haar ben en afgelopen weekend het hele weekend samen ben geweest, is er vanuit het hoofdkantoor besloten dat ik nu ook 2 weken thuis moet blijven. Dit om de verspreiding te voorkomen. Toch voelt het gek. Ik voel me totaal niet ziek en woon ook niet samen met mijn vriendin, maar doordat ik dus toch veel in aanraking met haar ben geweest is het verstandig om thuis te blijven.


Kijk dit is al de helft beter (L)

korreltje zout trouwens he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft ze veel last? Of zijn het eigenlijk alleen hooikoortsklachten denk je? (Hooikoorts is ook vervelend natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begon met hooikoorts klachten, maar helaas heeft ze ook last van benauwdheid gekregen. Naast de benauwdheid, verkoudheid, hoesten heeft ze ook veel hoofdpijn en is ze veel moe. Gelukkig nog geen koorts. We houden het samen goed in de gaten. Toch apart als het allemaal zo dichtbij komt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf ook hooikoorts en ben door de hooikoorts ook vaak moe of benauwd, maar dat is tot nu toe elk jaar zo. Ik kan me voorstellen dat het dan moeilijk te onderscheiden is van corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Me vriendin heeft een test via haar werk kunnen krijgen. Ze werkt in de zorg. Ze heeft hooikoorts, maar ze wouden toch zeker weten dat het hooikoorts was en geen Corona. Daardoor heeft ze een test moeten doen en daaruit bleek dus toch dat zei positief getest is op het Corona virus. Aangezien ik heel veel bij haar ben en afgelopen weekend het hele weekend samen ben geweest, is er vanuit het hoofdkantoor besloten dat ik nu ook 2 weken thuis moet blijven. Dit om de verspreiding te voorkomen. Toch voelt het gek. Ik voel me totaal niet ziek en woon ook niet samen met mijn vriendin, maar doordat ik dus toch veel in aanraking met haar ben geweest is het verstandig om thuis te blijven.


Deze doet ook pijn, maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Me vriendin heeft een test via haar werk kunnen krijgen. Ze werkt in de zorg. Ze heeft hooikoorts, maar ze wouden toch zeker weten dat het hooikoorts was en geen Corona. Daardoor heeft ze een test moeten doen en daaruit bleek dus toch dat zei positief getest is op het Corona virus. Aangezien ik heel veel bij haar ben en afgelopen weekend het hele weekend samen ben geweest, is er vanuit het hoofdkantoor besloten dat ik nu ook 2 weken thuis moet blijven. Dit om de verspreiding te voorkomen. Toch voelt het gek. Ik voel me totaal niet ziek en woon ook niet samen met mijn vriendin, maar doordat ik dus toch veel in aanraking met haar ben geweest is het verstandig om thuis te blijven.


Deze doet ook pijn, maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eigen spelling. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha maakt niet uit joh :P Het stoort mij niet, alleen als je er flink op let wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Haha maakt niet uit joh :P Het stoort mij niet, alleen als je er flink op let wellicht.


Dat denk ik inderdaad ook. Ik probeer er telkens op te letten, maar kom er achter dat ik er flink moeite mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 10:52 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is 'zij wouden' officieel niet fout. Maar mij maakt het ook echt niet uit hoor. Ik heb in informele gesprekken graag dat mensen type zoals ze zoude prate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een volle fles bacardi lemon en jagermeister uit je klauwen laten tyfen bij het opruimen van de berging... Fuck!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Corona
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Corona
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Corona
Vorige  1 ... 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic