Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ik vindhet juist een wat saai spel. ik vond BOTW ook al niks dus ik verwachtte al wel dat het spel niet voor mij zou zijn.

de $70 DLC geluiden die ik gehoord heb snap ik wel want het is toch ook weer veel van hetzelfde.

ik snap de massale 10/10 reviews niet zo.


Ik snap die reviews wel.

BOTW wordt gezien als één van de beste games ooit gemaakt, dus het is super logisch dat ze dat concept nog een keer er bij pakken, maar de manier hoe ze de nieuwe mechanics hebben ingevoerd en hoe ze het toch als een totaal nieuwe wereld laten ervaren vind ik echt zo vet bedacht en perfect uitgevoerd.

Ik vind het echt fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog bezig met BOTW dus ik wacht even. BOTW is een fantastisch spel. De artwork is zo fijn, de muziek past zich perfect aan de omgeving, besturing werkt soepel als je het eenmaal door hebt. Er is zoveel te doen, zoveel details. Je merkt dat er veel moeite in is gestoken. Dus ben nog bezig om alle shrines en quests te voltooien voordat ik TOTK haal.


Jeffreylp schreef:
ik vindhet juist een wat saai spel. ik vond BOTW ook al niks dus ik verwachtte al wel dat het spel niet voor mij zou zijn.

de $70 DLC geluiden die ik gehoord heb snap ik wel want het is toch ook weer veel van hetzelfde.

ik snap de massale 10/10 reviews niet zo.


Waarom the fuck koop je het als je BOTW al niks vond. Dat gaat bij echt helemaal voorbij :lol: Het was al vanaf het begin duidelijk dat het voortborduurt op BOTW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh maar ik heb het spel niet gekocht. Ik dacht al dat ik het niks zou vinden dus heb ik het in een emulator geprobeerd. de rom was al weken voor de echte release te vinden dus dat was wel fijn qua proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
oh maar ik heb het spel niet gekocht. Ik dacht al dat ik het niks zou vinden dus heb ik het in een emulator geprobeerd. de rom was al weken voor de echte release te vinden dus dat was wel fijn qua proberen.



Ieder zijn ding natuurlijk! Voor mij persoonlijk onbegrijpelijk maar over smaak valt niet te twisten. Ik game al zolang ik me kan herinneren, van Commander Keen en Super Mario World tot de Witcher 3 en Hogwarts Legacy. Van al die games in die kleine 30 jaar is Breath of the Wild denk ik het beste spel dat ik gespeeld heb en volgens de recensies zou Tears of the Kingdom in bijna ieder opzicht beter moeten zijn. Ik heb nog maar 3 of 4 uurtjes kunnen spelen maar ik geloof dat die recensies aardig kloppen. Het is van begin af aan magisch! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2023 13:45 
 
Hardtraxx Elite

Ik krijg 'm ook morgen binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 23:46 
 
Hardtraxx Crew


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 09:10 
 
Hardtraxx Veteran

Het was voor mij persoonlijk een teleurstellende showcase. Te veel games die niet voor mij zijn.
Phantom Blade heb ik zin in, en kijk ernaar uit om kennis te maken met de origins van MGS middels de 3 remake (heb alleen 5 gespeeld, die erg nice was ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vrij nietszeggende trailer wel. Zo lijkt het gewoon op een Assassins Creed I remake, wat een van de saaiste games was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvitral schreef:
:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vrij nietszeggende trailer wel. Zo lijkt het gewoon op een Assassins Creed I remake, wat een van de saaiste games was.

Dit was het doel ook deels, om terug te gaan naar de roots, ook wat betreft gameplay.
Ben wel benieuwd eigenlijk, niet dat er iets mis was met de RPG games in de gameplay maar het voelde gewoon niet als AC games aan en dat gevoel krijg ik hier wel bij.

Zal wel een gevalletje "ze kunnen niets goed doen" worden onderling de gamers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben voorstander van het teruggaan naar het oudere Assassin's Creed gevoel, alleen moet zeggen dat ik het qua gameplay etc. wel heel houterig uit vind zien. Ga de game sowieso wel proberen. Hoop dat de gameplay wel gewoon leuk en lekker speelt en dat het verhaal boeit, dan ben ik vaak al wel tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viel helaas tegen inderdaad. Spider Man 2 duidelijk het hoogtepunt. Ben niet persee van de superhelden games maar vond Spider Man 1 en Miles Morales wel hele vette games. Gameplay is heel fijn.

Assassin's Creed... tja. Ik snap dat ze luisteren naar de wens van de fans om terug te gaan naar de roots. Maar op deze manier gaat het een verouderde game worden lijkt het. Maar we gaan m zeker weer checken einde van het jaar. Sfeer in die games blijft vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Vrij nietszeggende trailer wel. Zo lijkt het gewoon op een Assassins Creed I remake, wat een van de saaiste games was.

Dit was het doel ook deels, om terug te gaan naar de roots, ook wat betreft gameplay.
Ben wel benieuwd eigenlijk, niet dat er iets mis was met de RPG games in de gameplay maar het voelde gewoon niet als AC games aan en dat gevoel krijg ik hier wel bij.

Zal wel een gevalletje "ze kunnen niets goed doen" worden onderling de gamers.


Assassins Creed I heeft bekende kritiek, eentonig en saai.
Assassins Creed II wordt universeel opgehemeld om hoe goed hij is (inclusief uitbreidingen)

Waarom zou je als Ubisoft dan denken, ja laten we terug naar I gaan als we toch terug naar de oude stijl gaan.

Dat is niet "ze kunnen niets goed doen", dat is gewoon een domme beslissing maken. Het is te vroeg om te zeggen gezien het karakter, het verhaal en de missies niet bekend zijn en dit lijkt meer gewoon een showcase van hoe de game er uit ziet (en terug gaat naar dus ACI/II stijl combat) maar omdat er verder niks in de trailer zit voelt het net zo leeg als ACI aan.

Delt-A schreef:
nvitral schreef:
:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww:
hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doelde ook niet specifiek op ACI toen ik het had over dat dit hun bedoeling was maar de eerdere games in het algemeen om terug naar die stijl van gameplay te gaan. Inhoudelijk zie je natuurlijk niet veel en kunnen wij alleen speculeren dus ja,

Citaat:
Het is te vroeg om te zeggen gezien het karakter, het verhaal en de missies niet bekend zijn en dit lijkt meer gewoon een showcase van hoe de game er uit ziet


De andere gelekte details vertellen meer dan de trailer:
- De kaart is ongeveer net zo groot als Parijs in Unity of Londen in Syndicate.
- De omgeving bestaat grotendeels uit de woestijn, maar er zijn nog talloze dingen om te ontdekken.
- Het spel begint in een stad, voordat Basim naar Bagdad vlucht na een mislukte overval.
- Parkour lijkt op een meer geavanceerde versie van Origins en draait op de engine van Valhalla, maar dan met iets betere animaties.
- Als we kijken naar de drukte van NPC's dan is het niet zo druk als in Unity, maar meer vergelijkbaar met Valhalla.

- Het draait qua gameplay weer meer om stealth. De gadgets zijn hierop afgesteld, zo kan je gebruik maken van werpmessen, rookbommen en pijlen. Deze gadgets ontgrendel je naarmate je in rang stijgt, net zoals dit bij de eerste Assassin's Creed het geval was door het vermoorden van doelen. Hoe hoger je ranking, hoe meer outfits en gadgets je per rang verkrijgt.

- Er zijn een viertal hoofddoelstellingen, ieder verwijzend naar elk deel van Bagdad. Het vijfde doel is uiteindelijk de hoofd Tempelier. Wie dit is, is vooralsnog een mysterie. Je zult ieder van je doelwitten moeten onderzoeken om erachter te komen wie ze zijn, waar ze zich bevinden en hoe je ze kunt doden. Dit gaat gepaard met klassieke missies als afluisteren, zakkenrollen en dingen stelen. Hoe meer je te weten komt over ieder doelwit, hoe meer moordopties je krijgt. De ontwikkelaar heeft zich hierbij laten inspireren door Hitman, waar elk doelwit ongeveer dertig manieren heeft om ze te doden.

- Er is een reputatiesysteem dat is te vergelijken met de sterren in Grand Theft Auto. In totaal zijn er drie symbolen en mogelijk is er zelfs een vierde. In eerste instantie gaat het om een oog, wat betekent dat de menigte de speler zal waarschuwen voor bewakers. Het tweede symbool is een pijl en boog, wat betekent dat er bewakers op de daken zullen zijn. De derde bestaat uit twee gekruiste zwaarden, waarbij de bewakers constant naar je op zoek zijn.

- Om van je achtervolgers af te komen hanteert de ontwikkelaar de systemen achter Assassin's Creed 2, waarbij je posters moet verwijderen of jezelf moet verstoppen.

- Er zijn facties om je te helpen, waaronder muzikanten, handelaren en huurlingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja dat zijn game mechanics vooral.

Maar ik bedoel gewoon echt screenplay, hoe de missies aanvoelen, hoe satisfying de progressiesystemenen zijn, hoe het verhaal zich uitspeelt, karakteropbouw en de feeling van de geschiedenis die je krijgt. Dat zie je pas echt veel later.

Assassins Creed II was vooral goed door dat soort dingen, en dat maakt het (imo) de beste AC. Niet om wat er allemaal te zien en te doen is, maar hoe het ook aanvoelt en verteld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GTA 6 oogt op een release on 2024 blijkt uit de fiscale cijfers van Take Two.

Overigens, met een aantal mods, kan RDR2 er nog beter uit zien.


Zou tof zijn als GTA6 er native zo uit gaat zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er werd door veel mensen gevraagd om een Assassin's Creed game die weer terug naar de roots ging, en niet die RPG elementen had die de laatste 3 games hadden, dus vind het wel vet dat ze dit doen.
Ik heb, 3, Black Flag en Odyssey uitgespeeld en vond alle drie heel leuk (met name Black Flag en Odyssey), geen voorkeur voor wel/niet die RPG mechanics, levelling, de een of de andere combat.

Ik ga er vanuit dat het wel allemaal vloeiender, en lekkerder speelt dan 1 en 2 uit 2007 en 2009.

Denk zelf dat ik er niet aan toe ga komen 'm in de nabije toekomst (lees komende 3 jaar) te kunnen spelen, momenteel druk met de nieuwe Zelda die erg goed bevalt, en nog zo veel games liggen, zowel fysiek als digitaal, die ik niet tot nauwelijks gespeeld heb, daar wil ik eerst aan beginnen voor ik iets nieuws koop. Starfield wellicht wel als die goed ontvangen wordt, die spreekt me erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vond zelf 1 enorm saai en eentonig maar voor zijn tijd wel tof, 2 echt geweldig qua verhaal en gameplay en 3 ook.

Black Flag was zeer tof om te spelen maar het verhaal was wat dunnetjes, ik vond Assassins Creed Rogue daarin misschien wel veel beter, meer een verhaal en de zelfde gameplay als Black Flag.

Unity nooit uit kunnen spelen want matig. Syndicate had het zelfde probleem een beetje. Heb Odessey een beetje gespeeld maar vond het verhaal zo matig. Vind dat ze sinds Rogue enorm bergafwaarts zijn gegaan qua verhaal en karakters en dat plus de geschiedenis was toch wel voor mij de grootste redenen om AC te spelen. Wil Origins en Valhalla nog wel een kans geven een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker doen, ben veel (echt veel) later Origins veel meer gaan waarderen vanwege de toffe setting en dat ik toch wel zag dat het historisch weer waarde had. Het verhaal was ook wel erg vet en zodra je er bij neerlegt om niet te gaan naar die level-locked gebieden zie je dat er toch wel linear gestuurd word maar je ook echt per provincie alles uitkiemt voordat je naar de volgende gaat.

Odyssey heb ik wel uitgespeeld maar is wel de minste. De wereld was erg mooi en de griekse cultuur is daar heel gaaf neergezet maar het verhaal was wat je zegt matig en het continue moeten varen om bepaalde dingen te bereiken/behalen gaat dan toch wel tegenzitten.

Valhalla heeft dan weer helemaal het omgekeerde, grote wereld, erg leeg met eigenlijk te veel herhalende missies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Had al de verwachting maar oef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nu een kleine 30 uur kunnen spelen en kan alvast wat voorlopige conclusies trekken over Tears of the Kingdom. Dit spel gaat iedere award winnen die los en vast zit en rechtvaardigt naar mijn mening de aanschaf van een Switch om dit spel te kunnen spelen.

Ik kan me nog herinneren dat ik GTA 3 leende van de bieb en het spel voor het eerst speelde, de eerste echte open world game. Dit was de eerste game die de speler een sandbox beleving bood. Je kon kiezen om een missie te doen maar ook om lekker rond te rijden, een rampage te doen, een stunt te doen met je auto, een hoer onder te rijden etc. etc. Een game die zei: “doe maar waar je zin aan hebt.”

Inmiddels zijn we heel wat open-world games verder en BOTW legde in 2017 de lat van totale vrijheid al veel hoger. Tears of the Kingdom doet hier nog een schep bovenop. Je hebt echt het gevoel van totale vrijheid en de nieuwe abilities van Link voegen nog zoveel extra vrijheid toe. Je gaat op avontuur en jouw beleving is uniek, omdat je honderden opties hebt en meteen overal heen kan in de spelwereld. De speelwereld is groter geworden, veel groter zelfs. Nintendo heeft heel gericht de kritiekpunten van BOTW – voor zover die er waren – aangepakt. Lichte gameplay/verbeteringen spoilers vanaf hier: in BOTW waren er eigenlijk geen echte dungeons, deze zitten nu wel in het spel en zijn – wat ik tot nu toe gespeeld heb – van uitzonderlijk hoog niveau. Er zijn veel meer eindbazen, er zijn veel meer verschillende soorten monsters, er zijn diverse quality of life verbeteringen, de shrines zijn beter, het spel ziet er nog mooier uit. Je kan werkelijk vanalles maken met de ultrahand ability, van vliegtuigen tot auto's en van koetsen tot een boot. De hele map zit ram maar dan ook ram vol met nieuwe plekken, nieuwe uitdagingen en sidequest. Naar verluid zijn er zo’n 139 sidequests!! Alsof dat niet genoeg is zijn er over de hele map grotten toegevoegd, dit zijn er maar liefst 400 (WTF) en is de map uitgebreid. De map heeft twee extra niveaus gekregen met een hele onderwereld én een skywereld.

TLDR: Haal dit spel. Het is de sequel van één van de beste games aller tijden en het spel overtreft alsnog zijn voorganger. Het is de snelst verkopende Nintendo game aller tijden, het is het best beoordeelde spel van 2023 tot nu toe. Enige nadeel is dat je vrouw de hele tijd loopt te zagen dat je teveel achter de Switch zit, maar als dat het enige is. :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er nu ook zo'n 20 uur in zitten. Het spel is net zo frustrerend als de BOTW, maar nog steeds in de goede manier. Alle negatieve zaken zijn er inderdaad uitgehaald en het is echt onwijs verslavend weer. Merk dat ik veel op onderzoek uit ben wat allemaal kan. Bijvoorbeeld met de verschillende pijlen die je kan maken + wapens. De combinaties zijn eindeloos.
Voor mij een van de beste spellen qua gameplay. Graphics blijf ik mij af en toe nog over verbazen dat ze geen betere graphics weten te krijgen voor de nieuwe generatie nintendo. Maar dat gezegd hebbende, je koopt ook geen switch voor de graphics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag starten met Diablo 4 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Vrijdag starten met Diablo 4 :drool:

Laat even weten hoe die is!

Nog nooit diablo gespeeld, maar trailer en gameplay zagen er wel leuk uit! :D
Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic