Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 13:08 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Deuntje schreef:
Game tijdschriften? Heb ook geen idee. Enige dat ik nog weet, is dat je ergens moet vissen toch?

Nou ja, wellicht dat het in de PU wel stond. Maar die las ik niet. Dus inderdaad mond op mond. Mooie tijden toen.

Je moest eerst het item wat je vaker wou op plek 7 in je inventory hebben. Praten met een mannetje die je voordoet hoe je een Pokemon vangt in het eerste dorpje. Dan vliegen naar zo'n eilandje. Surf aan de rechterkant aan de rand van het eiland. Heen en weer. Tot je MissingNo tegen komt, of een random Pokemon level 100. Ik dacht altijd dat je die niet mocht vangen want dan ging je spel kapot... lijkt me niet maar toch, je weet niet, gewoon niet doen haha. Daarna had je lomp veel rare candy's bijvoorbeeld.

Nostalgie :D

Hetzelfde voor mew. Ik had die vroeger ook al gefixt op pokemon blue. Ik denk dat de info via het schoolplein is gegaan, want zoiets kun je niet zelf bedenken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 17:21 

Hardtraxx Elite

Ja sowieso via magazines. En dan kwam er altijd eentje op school met die info en volgde de rest snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 18:29 

Hardtraxx Veteran

Bij het ruilen op t juiste moment de kabel er uit halen of de gameboy uitzetten. Dan kon t zijn dat je beiden ook beide Pokemon had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 18:31 

Hardtraxx Elite

met rare candy's verneuk je je pokemon's stats (zoek EV training)

handmatig trainen naar 100 eindig je met stuk betere stats + dingen alsdoelbewust breeden op de best mogelijke nature voor je pokemon

althans dit was in de oudere gens wel zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2025 18:37 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

handmatig trainen naar 100 eindig je met stuk betere stats + dingen alsdoelbewust breeden op de best mogelijke nature voor je pokemon

Dat boeide letterlijk niemand toch? Misschien die enkele die hard die ook toernooitjes ging doen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 19:56 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, moet er altijd wel om lachen als mensen daarover beginnen.
95 % speelde het "recreatief", en totaal niet met oog op pvp.

Kennen jullie Pokemon Revolution Online ook?
Heb al eens een playthrough door alle beschikbare gebieden gedaan en ga binnenkort weer eens opnieuw beginnen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2025 20:36 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Zaagkick schreef:

Dat boeide letterlijk niemand toch? Misschien die enkele die hard die ook toernooitjes ging doen ofzo.

Boeit ook niet nee maar schoot me te binnen dat ik dat allemaal zat uit te zoeken met m'n gameboy advance sp met een groudon sticker op de achterkant :lol: 2003/2004 zal het geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2025 09:40 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Inderdaad, moet er altijd wel om lachen als mensen daarover beginnen.
95 % speelde het "recreatief", en totaal niet met oog op pvp.

Kennen jullie Pokemon Revolution Online ook?
Heb al eens een playthrough door alle beschikbare gebieden gedaan en ga binnenkort weer eens opnieuw beginnen denk ik.

Op welke game is dat gebaseerd? Of is het helemaal fanmade?
Nog adviezen/tips voor als ik erin zou duiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2025 15:06 

Hardtraxx Veteran

Het is fanmade, maar niet van de echte spellen te onderscheiden.
Je speelt het in feite door zoals je red/blue -> gold/silver -> emerald/sapphire etc doorspeelde.
Bij elke nieuwe region begin je weer zonder pokémon, waarna je bij de Pokémon League weer bij je Pokémon van de vorige regions kan komen.

Sommige Pokémon zijn regio-overschrijdend te vangen.
Starter Pokémon zijn in het wild tegen te komen, maar erg rare.
Legendaries zijn niet te vangen, maar kom je wel tegen om puur tegen te battlen, soms ook als onderdeel van het verhaal.

Inhoud is zo goed als hetzelfde, met toevoegingen van grappige extra verhaallijntjes gebaseerd op bv. de anime.
Zoals een battle tegen de Mewtwo van Giovanni.

Extra pluspunt ook nog is dus dat het een MMO is, waardoor je te evolueren Pokémon heen en weer kan ruilen met andere spelers die je in een PC tegenkomt. De community is erg relaxed, dus die helpen graag.

Absolute aanrader voor de fans, en garantie voor tientallen uren plezier.
Bovendien te spelen op smartphone.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 12:19 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Bovendien te spelen op smartphone.

Ik krijg Pokemon Revolution alleen niet gevonden op de Iphone? Of via welke app gaat dat? Thanks alvast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 13:18 

Hardtraxx Addict

Zat ook al ff te kijken, maar is niet mogelijk:

https://pokemonrevolution.net/forum/top ... os-device/
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic