Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, ik heb hem recent gekocht en ben hem nu aan het spelen. Ik vind hem erg leuk. Er zitten wel redelijk wat bugs / haperingen in en het ziet er niet allemaal even je van het uit. Ik kan me voorstellen dat, wanneer je hier waarde aan hecht, je het geen goed spel gaat vinden. Echter heb ik mij nooit aan graphics gestoord en vind ik het prima te doen verder qua bugs, dus ik vermaak mij er helemaal prima mee. Sick dat het 1 grote open wereld is zonder laadtijden waar dan ook en je volledige vrijheid hebt wat je doet / waar je naartoe gaat. Ik snap de kritieken dus wel, maar ik stoor mij hier niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nooit mijn favorieten geweest, die bug pokemon ......
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Ik wacht nog even met deze tot hij wat glad gestreken is. Legends Arceus heeft mij voorlopig voldoende verzadigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
xd

Ik wacht nog even met deze tot hij wat glad gestreken is. Legends Arceus heeft mij voorlopig voldoende verzadigd.


Legends Arceus kon me al niet meer boeien. Dus denk dat ik de franchise maar links laat liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan me sowieso niet echt bekommeren om alles na Gen III, af en toe nog even de emulator aanslingeren voor de eerste 3 gen's blijft wel leuk. Meeste fan-made games zijn beter dan wat ze nu uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kan me sowieso niet echt bekommeren om alles na Gen III, af en toe nog even de emulator aanslingeren voor de eerste 3 gen's blijft wel leuk. Meeste fan-made games zijn beter dan wat ze nu uitbrengen.

Dit dus, al moet ik wel zeggen dat ik al jaren en dan ook echt jaren wachtte op een 3d open wereld Pokemon game. Maar helaas voldeed deze gen niet mijn verwachtingen, zeker omdat het grafisch ook niet mee doet aan de rest van de game industrie. Ben gewoon verwend denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit ziet er wel echt treurig uit vind ik persoonlijk. Zelfs een Fortnite ziet er nog beter uit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2022 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kan me sowieso niet echt bekommeren om alles na Gen III, af en toe nog even de emulator aanslingeren voor de eerste 3 gen's blijft wel leuk. Meeste fan-made games zijn beter dan wat ze nu uitbrengen.


Pokémon Revolution Online :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zelfs een Fortnite ziet er nog beter uit :x

Fortnite is oprecht een game die er al jaren kwalitatief echt goed uitziet.

Verder qua recente Pokémon vind ik Let's Go een hele vermakelijke game en vind ik Sword (of Shield) niet slecht, zeker niet i.c.m. de DLC. Arceus en de nieuwste laat ik links liggen tot ze in de uitverkoop zijn, want kwalitatief lijken ze echt niet goed en irriteer me daar te snel aan. Ook bij Sword irriteer ik me aan de bomen of pop-ins, maar heb me verder wel vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
de nieuwste laat ik links liggen tot ze in de uitverkoop zijn,


Worden die Pokémon games ooit goedkoper/afgeprijsd ja?

Had 'm bijna ge pre-ordered, maar ik skip ook deze generatie weer denk ik, wellicht lukt het ze over een paar jaar op de next-gen Nintendo console beter.

Wel Luigi's Mansion 3 en Link's Awakening van Sinterklaas gekregen, terwijl ik er maar 1 gevraagd had (lief geweest denk ik),, dus ik ben nog wel even zoet met de Switch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Worden die Pokémon games ooit goedkoper/afgeprijsd ja?

Ze worden nooit een tientje, maar voor €30 kun je ze soms nog wel vinden en dan op Marktplaats daar net onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2022 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
ULTIMO schreef:
Zelfs een Fortnite ziet er nog beter uit :x

Fortnite is oprecht een game die er al jaren kwalitatief echt goed uitziet.


Ja voor de Switch bedoel ik dan. Das ook een grote open world game eigenlijk. Aan de hardware kan het nooit liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas begonnen aan Grounded met 3 gamemaatjes, erg vermakelijk en zit tof in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan Assassins Creed Odyssey, heb er nu 20 uur inzitten. Fijne gameplay met een mooie open wereld, ga ik de komende weken nog wel zoet mee zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Pas begonnen aan Grounded met 3 gamemaatjes, erg vermakelijk en zit tof in elkaar.

Lekker man, elke keer omdraaien en plots een spin tegenkomen, goed voor je hart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
patrickjeb schreef:
ULTIMO schreef:
Zelfs een Fortnite ziet er nog beter uit :x

Fortnite is oprecht een game die er al jaren kwalitatief echt goed uitziet.


Ja voor de Switch bedoel ik dan. Das ook een grote open world game eigenlijk. Aan de hardware kan het nooit liggen.


Ja blijkbaar werd dat door sommige mensen/iemand? gezegd, dat het aan de Switch zou liggen, m'n broer kwam hier ook mee aan.
Ze ontwikkelen die game voor een apparaat waarvan ze weten hoeveel die aankan, itt wanneer je voor PC of multiplatform ontwikkelt, dan moet je het gewoon altijd goed geoptimaliseerd kunnen krijgen. De Switch heeft ook een hoop games die grafisch een stuk gedetailleerder zijn, ook al zijn ze downscaled, zoals No Man's Sky, Doom, Skyrim en Witcher 3.

Ik verbaas me bij Link's Awakening ook over frame rate drops, en vooral dat dat niet gepatcht is na 3 jaar. Zelfs in een stukje 2,5D platformer in een dungeon, met maar één scherm en erg weinig assets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Switch heeft echt geen sterke hardware, maar daar kan je je game op maken, zeker met een game als Pokémon die alleen voor de Switch wordt gemaakt. Het beste voorbeeld van een grafisch goede game op de Switch blijft Breath of the Wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
De Switch heeft echt geen sterke hardware, maar daar kan je je game op maken, zeker met een game als Pokémon die alleen voor de Switch wordt gemaakt. Het beste voorbeeld van een grafisch goede game op de Switch blijft Breath of the Wild.


Zelfs non nintendo games zien er veel beter uit: The Witcher 3 en Bioshock om maar voorbeelden te noemen. De Switch is echt niet sterk inderdaad, maar het kan er gewoon decent genoeg uitzien. Pokemon ziet er gewoon echt slecht uit van wat ik heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hades II aangekondigd. Heel nice, Hades I was ook echt een toffe game.

Ook de laatste tijd weer volop Battlefield 1 aan het doen. Gezien Battlefield 2042 zo'n rampzalig slecht ontvangen game is, is veel van de spelersbase over gegaan naar Battlefield 1, zijn altijd zat servers om te spelen en ik geloof dat op punten het aantal spelers op Battlefield 1 zelfs over Battlefield 2042 gaat. Dat voor een game van bijna 7 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Poh, echt 2 minuten als een klein kind met glinsterende ogen naar deze trailer gekeken. Enorm hyped voor deze :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://tweakers.net/nieuws/204330/stud ... s-aan.html

Would you kindly???
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
https://tweakers.net/nieuws/204330/studio-van-bioshock-bedenker-kondigt-eerste-game-judas-aan.html

Would you kindly???

Interesse gewekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
https://tweakers.net/nieuws/204330/studio-van-bioshock-bedenker-kondigt-eerste-game-judas-aan.html

Would you kindly???


Pohhh ziet er erg uit als Bioshock, en dat is een goed iets. Gaat gespeeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2022 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
FRArnold schreef:
Pas begonnen aan Grounded met 3 gamemaatjes, erg vermakelijk en zit tof in elkaar.

Lekker man, elke keer omdraaien en plots een spin tegenkomen, goed voor je hart.


Haha ja, zie je een klein spinnetje en denk je: oo ez, komt er daarna ff eentje om de hoek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2022 23:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
https://tweakers.net/nieuws/204330/studio-van-bioshock-bedenker-kondigt-eerste-game-judas-aan.html

Would you kindly???


O B E Y
B
E
Y
Vorige  1 ... 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic