Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ik dit zo allemaal lees baal ik er wel van dat ik tegenwoordig geen concentratie en zin meer kan opbouwen voor een singleplayer game.
Heb zoveel vette dingen die ik nog moet en wil doen qua games maar het enige wat er van komt is 2x in de week een rocket league sessie van 'n uurtje :lol:


Puntje pep en dan lange sessie houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Als ik dit zo allemaal lees baal ik er wel van dat ik tegenwoordig geen concentratie en zin meer kan opbouwen voor een singleplayer game.
Heb zoveel vette dingen die ik nog moet en wil doen qua games maar het enige wat er van komt is 2x in de week een rocket league sessie van 'n uurtje :lol:


Heb hetzelfde hoor, ik speel hooguit een paar uurtjes per week, komt de game ervaring niet ten goede maar ach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die F1 2023 op PS5 speelt (met controller), en die ook ongelofelijk veel last heeft van geslip op de baan?
Lijkt net of ik Mazepin ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 20:15 
 
Hardtraxx Crew

Tomyio schreef:
Iemand die F1 2023 op PS5 speelt (met controller), en die ook ongelofelijk veel last heeft van geslip op de baan?
Lijkt net of ik Mazepin ben :lol:

Ik heb geen idee wat je fout doet, want ik heb er echt totaal geen last van (speel op PC met controller, maar is gewoon t zelfde spel lijkt me) :P Had er op F1 22 wel heel veel last van, maar bij deze totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

God of War bijna uitgespeeld, zodat ik aan Ragnarok kan beginnen. Fantastisch spel deel 1 :worship: .

Heb het op normaal niveau uitgespeeld, maar als ik zie hoe vaak ik al dood ging door sommige Valkyries, wil ik niet weten hoe lastig dat is op moeilijkere niveaus, tering :P . Al heb ik er wel een aantal verslagen toen ze een hoger level nog waren dan ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
God of War bijna uitgespeeld, zodat ik aan Ragnarok kan beginnen. Fantastisch spel deel 1 :worship: .

Heb het op normaal niveau uitgespeeld, maar als ik zie hoe vaak ik al dood ging door sommige Valkyries, wil ik niet weten hoe lastig dat is op moeilijkere niveaus, tering :P . Al heb ik er wel een aantal verslagen toen ze een hoger level nog waren dan ik.


Dan staat je nog wat te wachten bij Ragnarok. De boss fights in God Of War waren vond ik heel eentonig, maar daar zat in Ragnarok veel meer variatie in. Combat ook een stuk leuker en soepeler imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2023 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De combat werd wel wat eentonig ja, vooral nadat ik de beste rune attack combinaties had gevonden die ik vervolgens alleen nog maar gebruikte.

De combat van de verschillende Valkyries verschilde wel veel, dus daar niet zo zeer mee eens. Combat met de overige 'bosses' wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 08:59 
 
Hardtraxx Veteran

Die rinse and repeat troll met zn lange rots was vooral jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2023 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Die rinse and repeat troll met zn lange rots was vooral jammer.


Klopt!

Ik moet 'alleen' nog Sigrun verslaan en dan heb ik alle trophies. Mijn autistische hoofd moet altijd alle trophies halen bij zo'n singleplayer game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2023 16:32 
 
Hardtraxx Elite



De nieuwe trailer van EA Sports FC 24.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan aan mij liggen maar ik ben niet onder de indruk van de graphics. Je zou toch verwachten dat je na 25 jaar ontwikkelen vooruitgang ziet in de kwaliteit. Vooral de bewegingen van spelers en bal vind ik onrealistisch vergeleken met echt voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Kan aan mij liggen maar ik ben niet onder de indruk van de graphics. Je zou toch verwachten dat je na 25 jaar ontwikkelen vooruitgang ziet in de kwaliteit. Vooral de bewegingen van spelers en bal vind ik onrealistisch vergeleken met echt voetbal.

Eens met dit.
Ergens krijgen ze het maar niet op echt voetbal lijkend. En misschien is dat ook wel bewust. Want volgens mij zijn de bewegingen in de game veel sneller dan in het echt. En de combinatie van de bal op het veld is soms ook net alsof het ijs is.
Ik denk dat als ze het op 'realistisch' tempo het zouden doen dat de game gewoon traag gaat voelen.

Qua graphics ook niet onder de indruk idd. Maar ergens wel weer zin om de nieuwe Fifa.. weer op te pakken. Denk Fifa21 voor t laatst echt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua animaties zal dat altijd wel blijven denk ik. Wij mensen zijn meester in het spotten van imperfecties. Vooral gezichtsanimaties zijn nog steeds niet helemaal overtuigend te krijgen (in films), want daar zijn we als groepsdieren die elkaars emoties goed moeten inschatten bij uitstek op getraind.

Ik denk dat de bewegingen sneller lijken dan in het echt omdat de bewegingen van de virtuele speler afhankelijk is van de input van de speler. Logisch, maar dit betekent dat als ik wil dat een poppetje zich omdraait die animatie in het spel meteen ingezet wordt na de controller input om de responsiveness en dus de speelbaarheid te waarborgen. Dat ziet er dan houterig uit. Een virtuele speler kent daarnaast geen intentionaliteit. Deze reageert gewoon op de input. Als ik een bal krijg voor de goal weet ik van te voren al dat ik hem op doel ga knallen en positioneer ik me daar (on)bewust al voor. Een virtuele speler moet wachten op de controller input, en zal pas als je op de knop drukt snel moeten gaan schakelen om de animatie in te zetten om te schieten. Dat merk je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat beweging het gespreksonderwerp is. EA schijnt behoorlijke innoverende en high tech motioncapture gebruikt te hebben voor de spelers. :P

https://tweakers.net/nieuws/211822/ea-d ... tionv.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 15:27 
 
Hardtraxx Elite

immuunm schreef:


De nieuwe trailer van EA Sports FC 24.


Als vrouwen daadwerkelijk in FUT zitten dan skip ik 'm.
Niet dat ik iets tegen vrouwen heb maar dat lijkt me gewoon niet tof, een gemengd elftal.
Daarnaast ken ik de speelsters ook niet en zullen er 100% een aantal van het niveau Messi gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze Fifa (23) voor het eerst geskipt sinds 2005, omdat ik 22 ook ruk vond (23 was nog slechter heb ik gehoord)
Toch mis ik het aan de ene kant wel die potjes, sinds ik dit jaar een PS5 heb gekocht ga ik hem toch maar weer een kans geven (wetende dat het waarschijnlijk weer hetzelfde spel gaat worden als de afgelopen jaren :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 08:46 
 
Hardtraxx Veteran

Al jaren geen fifa meer gehaald. Voorheen vaste prik en volle bak weekend league. Speel nu al 3 jaar Warzone en verveelt nog steeds niet. Fifa is echt pay to win geworden. Waar je eerst paar maanden nodig had voor een goed team. Fifa 20 of 21 speelde je nadat het spel 2 weken uit was tegen een team die al 2 icons had. Al die speciale kaartjes hebben het veel minder leuk gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Pipa.

Het is veel te druk geworden, veel te veel pay to win en alle focus ligt op FUT waardoor de rest van het spel gewoon gebrekkig is.

Ook focussen ze zo veel op de animaties en graphics van de spelers, dat het vloeiende spelen van de FIFA's van eind 00's en begin 10's compleet is verdwenen. Het arcade gehalte is er compleet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze zouden eens wat meer moeite in Career Mode moeten stoppen. Buiten om FUT was dit altijd leuk om te doen, maar is sinds jaren niks meer veranderd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2023 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben jarenlang fervent careermode speler geweest maar daar wordt echt te weinig aandacht in gestoken. Inmiddels barst het van de bugs en is het al jaren zo goed als onveranderd.
Daarom is Fifa 21 de laatste die ik serieus gespeeld heb en was ik Fifa 22 na een paar weken amper gespeeld te hebben ook al snel beu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2023 10:53 
 
Hardtraxx Elite

Dit weekend Tekken 8 uitproberen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben nu een kleine week druk met Baldur's Gate, wat een fantastisch spel zeg! Heb inmiddels blijkbaar alweer een kleine 30 uur een co-op playthrough met een maat zitten, en heb het idee dat we nog geen 20% van het verhaal gehad hebben :lol: Gigantisch veel flexibiliteit in hoe je jouw character bouwt, quests benadert, door de wereld gaat etc. Een absolute aanrader voor iedereen die Dungeons & Dragons enigszins tof vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd Baldurs Gate in de gaten inderdaad, wie weet gaat deze ook als co-op gespeeld worden :).

Nu bezig met Hogwarts Legacy op de PS4, normaal wacht ik even tot een spel iets minder duur is, maar voor deze keer maak ik graag een uitzondering. Nu zo'n 15 uur in de game gestopt en ik vind het echt fantastisch. De hoeveelheid die je kunt ontdekken, de leuke details en de uitgestrekte wereld doen het goed voor mij. Als ik ergens naar op weg ben raak ik afgeleid door iets wat ik tegenkom en ga je daar meer onderzoeken, precies zoals ik graag zie. Je hebt echt de behoefte om te ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatst eindelijk Zelda Tears of the Kingdom uitgespeeld, heel wat uren aan besteed. Nu nog even de laatste 4 shrines vinden. Korok seeds zouden er 900 zijn, maar ik heb er pas 149.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja net als de vorige Zelda ben ik er na een kleine 10 uur wel weer klaar mee. Maar komt meer omdat ik er gewoon niet aan toe kom om langer dan 30 minuten te spelen. En dan ben je er telkens weer uit. Helaas.

Blijft een meesterwerk. Ben geeindigd bij dat luchtschip tempel ding. Maar dat is weer zo overweldigend dat ik geen zin meer heb om het op te pakken :lol: Heb tot nu toe alleen die woestijn tempel gepakt.
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic