Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik heb er nu ook zo'n 20 uur in zitten. Het spel is net zo frustrerend als de BOTW, maar nog steeds in de goede manier. Alle negatieve zaken zijn er inderdaad uitgehaald en het is echt onwijs verslavend weer. Merk dat ik veel op onderzoek uit ben wat allemaal kan. Bijvoorbeeld met de verschillende pijlen die je kan maken + wapens. De combinaties zijn eindeloos.
Voor mij een van de beste spellen qua gameplay. Graphics blijf ik mij af en toe nog over verbazen dat ze geen betere graphics weten te krijgen voor de nieuwe generatie nintendo. Maar dat gezegd hebbende, je koopt ook geen switch voor de graphics.


Dit ja, knetter verslavend is het.

ErikZ schreef:
Vrijdag starten met Diablo 4 :drool:


Kijk hier ook echt gigantisch naar uit maar duurt nog wel een paar maand voor ik klaar ben met Tears of the Kingdom. Wat een luxe probleem haha, nieuwe zelda én een nieuwe diablo in een maand tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:29 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Vrijdag starten met Diablo 4 :drool:


Pohhh ik kan die dinsdag spelen nu al zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
ErikZ schreef:
Vrijdag starten met Diablo 4 :drool:

Laat even weten hoe die is!

Nog nooit diablo gespeeld, maar trailer en gameplay zagen er wel leuk uit! :D


Zelf een paar levensjaren verloren aan Diablo 2, veel D3 gespeeld (vooral afgelopen 12 maanden) en beide Beta's van D4 meegedaan.

De gameplay en End game hiervan moet je echt tof vinden, verhaal technisch is dit de meest uitgebreide van wat ik tot nu toe heb gezien en multiplayer met een vriend in de Beta werkte echt top
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hekzitter schreef:
ErikZ schreef:
Vrijdag starten met Diablo 4 :drool:

Laat even weten hoe die is!

Nog nooit diablo gespeeld, maar trailer en gameplay zagen er wel leuk uit! :D


Zelf een paar levensjaren verloren aan Diablo 2, veel D3 gespeeld (vooral afgelopen 12 maanden) en beide Beta's van D4 meegedaan.

De gameplay en End game hiervan moet je echt tof vinden, verhaal technisch is dit de meest uitgebreide van wat ik tot nu toe heb gezien en multiplayer met een vriend in de Beta werkte echt top


Hier ook knetterveel Diablo II gespeeld vroeger en recent nog Diablo II: Resurrected, wat vond je van Resurrected?
Wat is je main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Resurrected nooit aangeraakt, wil na 23 jaar toch meer van een game ook al is het opgepoets en werkt het beter.

Main Solo: Necro
Co-Op: Barb
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Resurrected nooit aangeraakt, wil na 23 jaar toch meer van een game ook al is het opgepoets en werkt het beter.

Main Solo: Necro
Co-Op: Barb


Is wat voor te zeggen, zelf wel echt genoten van Resurrected!
Zelf als main in Diablo II de Paladin! Deel 3 slechts 1 keer doorlopen.
Ik lees al heel veel goeie recensies over Diablo IV en vaak "beste diablo ooit" dus dat wordt genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 14:08 
 
Hardtraxx Elite

Hoe is Diablo 4 dusver?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Hoe is Diablo 4 dusver?


Ging pas om 01:00 live dus zit de klok hier op kantoor weg te kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2023 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Uiteindelijk nog 20 euro erbij betaald om 4 dagen early acces te kunnen krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2023 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb de ultimate versie....ik gister alles klaargezet om full time diablo 4 te knallen....license error...en voor zover ik weet hebben ze voor xbox series x nog geen oplossing....heb op dit moment dus meer betaald om later te kunnen spelen...mag toch hopen dat gedupeerde gecompenseerd worden en dan hopelijk niet met waardeloze skins die je een week later gratis kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En, hoe bevalt die? Ik ga vanavond of morgen beginnen, ben heel benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu Ratchet & Clank: Rift Apart aan het spelen. Word ik toch best vrolijk van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2023 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
En, hoe bevalt die? Ik ga vanavond of morgen beginnen, ben heel benieuwd. :)


Hij is goed hoor!
Heb er al een aantal uurtjes inzitten nu, op dit moment ben ik lvl 39.
Gaaf spel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2023 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
En, hoe bevalt die? Ik ga vanavond of morgen beginnen, ben heel benieuwd. :)


Vind hem geweldig, echt precies wat ik zocht in een nieuwe Diablo en best wat meer. Heb de lvl 50 aantikt en ben net pas gestart met Act 3 xd De moeilijkheidsgraad is precies goed voor mij, items zijn gaaf en zorgen ervoor dat ik niet langer dan 1,5 dag met dezelfde build speel :thumbup:

Multiplayer werkt erg goed, zal nog meer tot zijn recht komen als ik en medespelers de main quest klaar hebben en we meer kunnen doen wat we willen (lees End game)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen die gekeken hebben naar de livestreams/aankondigingen van afgelopen week?

Een aantal games springen er bij mij boven uit:

Avatar: ziet er gelikt uit en de co-op kan dit nog best een leuke game maken.
Ben erg benieuwd

AC: Hoe meer ik zie hoe meer het kriebelt naar vanouds :thumbsup:

Starfield: Ze lijken de combat-system helemaal op schop genomen te hebben en het ziet er nu wat minder houterig uit en meer vloeiend zoals Destiny. Interesse is gewekt!

Fable: valt weinig over de trailer te zeggen en had eigenlijk graag wat meer gezien dan weer een soort van 'announcement'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben inmiddels een maand Zelda aan het spelen (niet heel intensief, paar uurtjes per week) en ben voor het eerst begonnen met de storyline :lol:

Wat een fantastische game is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wat een fantastische game is dit.


Ik kan me nu wel vinden in jouw comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:33 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Zijn er nog mensen die gekeken hebben naar de livestreams/aankondigingen van afgelopen week?

Een aantal games springen er bij mij boven uit:

Avatar: ziet er gelikt uit en de co-op kan dit nog best een leuke game maken.
Ben erg benieuwd

AC: Hoe meer ik zie hoe meer het kriebelt naar vanouds :thumbsup:

Starfield: Ze lijken de combat-system helemaal op schop genomen te hebben en het ziet er nu wat minder houterig uit en meer vloeiend zoals Destiny. Interesse is gewekt!

Fable: valt weinig over de trailer te zeggen en had eigenlijk graag wat meer gezien dan weer een soort van 'announcement'.

Vooral zin in deze!

Hier de extended Gameplay
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ben inmiddels een maand Zelda aan het spelen (niet heel intensief, paar uurtjes per week) en ben voor het eerst begonnen met de storyline :lol:

Wat een fantastische game is dit.


Hahahaha prachtig is dat. Heb zelf nu 2 grote tempels doorlopen. Je kan daar met focus wel makkelijk doorheen, maar ik gok dat er nog tering veel te vinden valt in het hele spel. Ben nu bij Hateno en daar alleen al zitten tering veel side quests die echt leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Ik ben inmiddels een maand Zelda aan het spelen (niet heel intensief, paar uurtjes per week) en ben voor het eerst begonnen met de storyline :lol:

Wat een fantastische game is dit.


Hahahaha prachtig is dat. Heb zelf nu 2 grote tempels doorlopen. Je kan daar met focus wel makkelijk doorheen, maar ik gok dat er nog tering veel te vinden valt in het hele spel. Ben nu bij Hateno en daar alleen al zitten tering veel side quests die echt leuk zijn.


Ja ik ben net begonnen met Gerudo bevrijden van die zandstorm. Verder eigenlijnk nog niks gedaan qua story haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Ik ben inmiddels een maand Zelda aan het spelen (niet heel intensief, paar uurtjes per week) en ben voor het eerst begonnen met de storyline :lol:

Wat een fantastische game is dit.


Hahahaha prachtig is dat. Heb zelf nu 2 grote tempels doorlopen. Je kan daar met focus wel makkelijk doorheen, maar ik gok dat er nog tering veel te vinden valt in het hele spel. Ben nu bij Hateno en daar alleen al zitten tering veel side quests die echt leuk zijn.


Ja ik ben net begonnen met Gerudo bevrijden van die zandstorm. Verder eigenlijnk nog niks gedaan qua story haha.


Ja die heb ik ook gehad! Maar ben wel benieuwd naar al die hemel eilanden en die ondergrondse wereld. Daar moet je ook tering veel ontdekken volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren de 4e grote tempel gedaan. Ook al veel verkend in de tussentijd, komende dagen weer verder met verkennen voor ik verder ga met de main quest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DIe eilanden in de lucht zijn tering vet, je weet wel die grote blokken die in de lucht blijven hangen en geen last hebben van zwaartekracht? Ik heb daar voor de lol een stuur op gepleurt, paar van die fans er op en dan heb je gewoon een zwevend oppervlak waarmee je van eiland naar eiland kan vliegen (en kan besturen).

Het is zo vet dat je iets randoms kan bedenken dat ook nog eens blijkt te werken :lol:

Ben gisteravond geeindigd op een gigantische kubus waar onderaan een shrine zit en rondom dat hele vlak is de zwaartekracht anders. Springt hoger enzo. Echt wtf is dit voor game :lol:

En inmiddels ook tot 2 keer toe op de rug van die draak terecht gekomen toen ik uit zo'n toren geschoten ben, ligt allemaal zooi op dat beest die je kan oppikken voor betere armor schijnbaar. Dus het is ook ngo eens de moeite waard om op dat beest terecht te komen :lol:

Als je die game niet speelt denk je echt, wtf lult hij allemaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 07:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wtf lult die rooie allemaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 11:49 
 
Hardtraxx Elite

Als ik dit zo allemaal lees baal ik er wel van dat ik tegenwoordig geen concentratie en zin meer kan opbouwen voor een singleplayer game.
Heb zoveel vette dingen die ik nog moet en wil doen qua games maar het enige wat er van komt is 2x in de week een rocket league sessie van 'n uurtje :lol:
Vorige  1 ... 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic