Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik houd Baldurs Gate in de gaten inderdaad, wie weet gaat deze ook als co-op gespeeld worden :).

Nu bezig met Hogwarts Legacy op de PS4, normaal wacht ik even tot een spel iets minder duur is, maar voor deze keer maak ik graag een uitzondering. Nu zo'n 15 uur in de game gestopt en ik vind het echt fantastisch. De hoeveelheid die je kunt ontdekken, de leuke details en de uitgestrekte wereld doen het goed voor mij. Als ik ergens naar op weg ben raak ik afgeleid door iets wat ik tegenkom en ga je daar meer onderzoeken, precies zoals ik graag zie. Je hebt echt de behoefte om te ontdekken.

Werkt Hogwarts Legacy nog een beetje op de PS4? Ben wel een beetje verbaast dat ze die daar nog op uitbrengen ook. Echt een prachtige game wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die komt later dit jaar ook nog uit op de Switch schijnbaar :lol: En laat dat nou net de enige console zijn die ik heb.

Ben heel benieuwd of dat wat wordt. Wil die game eigenlijk wel graag spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die komt later dit jaar ook nog uit op de Switch schijnbaar :lol: En laat dat nou net de enige console zijn die ik heb.

Ben heel benieuwd of dat wat wordt. Wil die game eigenlijk wel graag spelen.


Kan Jos niet eens een fatsoenlijke game PC voor je bouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Khadber schreef:
Ik houd Baldurs Gate in de gaten inderdaad, wie weet gaat deze ook als co-op gespeeld worden :).

Nu bezig met Hogwarts Legacy op de PS4, normaal wacht ik even tot een spel iets minder duur is, maar voor deze keer maak ik graag een uitzondering. Nu zo'n 15 uur in de game gestopt en ik vind het echt fantastisch. De hoeveelheid die je kunt ontdekken, de leuke details en de uitgestrekte wereld doen het goed voor mij. Als ik ergens naar op weg ben raak ik afgeleid door iets wat ik tegenkom en ga je daar meer onderzoeken, precies zoals ik graag zie. Je hebt echt de behoefte om te ontdekken.

Werkt Hogwarts Legacy nog een beetje op de PS4? Ben wel een beetje verbaast dat ze die daar nog op uitbrengen ook. Echt een prachtige game wel!

Ik kan het uiteraard niet vergelijken met een andere console, maar ik vind het wel speelbaar. Bij overgang van verschillende delen van het kasteel heb je soms in de deur een momentje dat iets moet laden en de laadtijden van fast travels zijn iets van 30 seconden, maar zelf heb ik daar geen last van. Er zijn tot nu toe geen gliches, frame drops of wat dan ook.

edit:
is een goede vergelijking van op youtube:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Die komt later dit jaar ook nog uit op de Switch schijnbaar :lol: En laat dat nou net de enige console zijn die ik heb.

Ben heel benieuwd of dat wat wordt. Wil die game eigenlijk wel graag spelen.


Kan Jos niet eens een fatsoenlijke game PC voor je bouwen?


Nee joh gek waarom zou ik achter een PC gaan zitten gamen, die Switch is juist ideaal om lekker op het bankie in m'n klauwtjes te hebben. Das de enige manier hoe ik nog game.

De tv is uiteraard puur en alleen nog voor kabouter plop en juf roos zoals je kan begrijpen.

OT: hoe is het vehraal eigenlijk uberhaupt van Hogwarts Legacy. Beetje om over naar huis te schrijven of mwah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main story is ook mooi gedaan en origineel :D
Ik heb hem op de PC, maar door de vakantie kom ik er nu pas goed aan toe. Maar wat Khadber ook zegt, je blijft op ontdekking en dat maakt het spel leuk. Vind het wel een vd leukere spellen van de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verhaal is zonder de bekende figuren van Harry Potter, maar wel in die wereld. Ik vind zelf die wereld heel erg "emerging" (ik kom even niet op een goed Nederlands woord), er zit een soort ouderwetse feel aan die wereld en dat past goed. Main story van wat ik nu zie prima, maar af en toe kun je die naast je neerleggen en gewoon random rond gaan lopen of vliegen en ontdekken/questen en door allerlei zooi worden afgeleid met alle rariteiten die erin zitten, daar zit de charme wat mij betreft.

Ik vind het wel een spel wat je minimaal 1.5 uur per sessie moet spelen, het is wel een relatief "traag" spel wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immersief
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met dat het één van de leukere spellen is van de afgelopen jaren. Ik vond zelf de main story niet super boeiend, maar die grotere side storyquests met o.a. Sebastian wel. Combat is wel heel vermakelijk en het ontdekken van alle hoeken van het kasteel is gewoon goud. Is wel een game die ik nog een keer voor de tweede keer ga spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 01:41 
 
Hardtraxx Crew

Pannenkoek schreef:
Ben nu een kleine week druk met Baldur's Gate, wat een fantastisch spel zeg! Heb inmiddels blijkbaar alweer een kleine 30 uur een co-op playthrough met een maat zitten, en heb het idee dat we nog geen 20% van het verhaal gehad hebben :lol: Gigantisch veel flexibiliteit in hoe je jouw character bouwt, quests benadert, door de wereld gaat etc. Een absolute aanrader voor iedereen die Dungeons & Dragons enigszins tof vindt

Ik zit met een vriend nu ook op zon 35 uur, echt geweldig spel tot nu toe en de tijd vliegt echt als je dit speelt :P Zitten ook nog steeds in act 1, maar bijna klaar volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baldurs Gate :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phasmophobia update :worship: Vanaaf ff knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2023 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Phasmophobia update :worship: Vanaaf ff knallen.

Heb ik al even niet meer aangeraakt. Misschien binnenkort maar weer even proberen.
Vond het naarmate de ontwikkeling doorging steeds minder atmosferisch en steeds meer om de jacht gaan. Wat ik jammer vond want de jacht gebeurde sneller en vaker maar voor mijn gevoel werden de Ghost events minder dus had je minder schrik momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
FRArnold schreef:
Phasmophobia update :worship: Vanaaf ff knallen.

Heb ik al even niet meer aangeraakt. Misschien binnenkort maar weer even proberen.
Vond het naarmate de ontwikkeling doorging steeds minder atmosferisch en steeds meer om de jacht gaan. Wat ik jammer vond want de jacht gebeurde sneller en vaker maar voor mijn gevoel werden de Ghost events minder dus had je minder schrik momenten.


Het mooie aan Phasmo vind ik juist wel dat ze trouw blijven aan het ghosthunten. Voor echte scary shit kan je beter andere games spelen, Demonologist enzo. Wel eens dat het even een droge periode was, maar denk dat ze echt een tof uniek concept hebben als de 1.0 uitkomt volgend jaar. Volgende updates komt ook o.a. horror 2.0 nog bij dus voor de echte kickzoekers wordt het dan weer leuker.

Over de update: heel tof (je begint praktisch overnieuw) maar verlang nu al wel naar de level 2 en 3 items. Ze hebben er wel echt veel werk ingestopt en zoveel bugs waren er vandaag niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Nuracore schreef:
FRArnold schreef:
Phasmophobia update :worship: Vanaaf ff knallen.

Heb ik al even niet meer aangeraakt. Misschien binnenkort maar weer even proberen.
Vond het naarmate de ontwikkeling doorging steeds minder atmosferisch en steeds meer om de jacht gaan. Wat ik jammer vond want de jacht gebeurde sneller en vaker maar voor mijn gevoel werden de Ghost events minder dus had je minder schrik momenten.


Het mooie aan Phasmo vind ik juist wel dat ze trouw blijven aan het ghosthunten. Voor echte scary shit kan je beter andere games spelen, Demonologist enzo. Wel eens dat het even een droge periode was, maar denk dat ze echt een tof uniek concept hebben als de 1.0 uitkomt volgend jaar. Volgende updates komt ook o.a. horror 2.0 nog bij dus voor de echte kickzoekers wordt het dan weer leuker.

Over de update: heel tof (je begint praktisch overnieuw) maar verlang nu al wel naar de level 2 en 3 items. Ze hebben er wel echt veel werk ingestopt en zoveel bugs waren er vandaag niet eens.

Zeker mee eens dat ze een uniek concept hebben/hadden. Spelen het ook sinds het als early access uit kwam. Maar ze hadden toen een betere "enge" sfeer met leuke schrik momenten. De laatste keer dat ik speelde, jaar geleden ofzo, werd je na 2 minuten binnenkomst continue gejaagd waardoor het eigenlijk te moeilijk en irritant werd om te ontdekken welke type ghost je nou eigenlijk had. ,keer omdat het aantal events niet meer of nauwelijks gebeurde.

Met deze reset hoop ik inderdaad weer die thrill te hebben. We gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Die komt later dit jaar ook nog uit op de Switch schijnbaar :lol: En laat dat nou net de enige console zijn die ik heb.

Ben heel benieuwd of dat wat wordt. Wil die game eigenlijk wel graag spelen.


Kan Jos niet eens een fatsoenlijke game PC voor je bouwen?


Nee joh gek waarom zou ik achter een PC gaan zitten gamen, die Switch is juist ideaal om lekker op het bankie in m'n klauwtjes te hebben. Das de enige manier hoe ik nog game.

De tv is uiteraard puur en alleen nog voor kabouter plop en juf roos zoals je kan begrijpen.

OT: hoe is het vehraal eigenlijk uberhaupt van Hogwarts Legacy. Beetje om over naar huis te schrijven of mwah?

Steam Deck misschien iets voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat wat ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Is dat wat ja?


Er zijn nu 2 grote namen in die markt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een steam deck. Kan het absoluut aanraden. Soms heeft mn vriendin liever dat ik beneden op de bank zit en game zodat wij samen zijn ipv dat ik boven op de pc zit. Dan is het wel nice om ook handheld of zelfs op tv steam games te kunnen spelen. Voor de solo games vind ik het sowieso fijner in de woonkamer te zitten dan achter mn pc. Hogwarts Legacy trekt hij wel, maar je moet er niet teveel van verwachten qua graphics. Het blijft gewoon een zwaar spel. Ik speel momenteel vooral FM23. Maar heb nog een aantal games in de wachtrij staan die ik altijd nog wou doen. Oudere games kan die prima aan. Wel is een Steam Deck stuk sterker dan een Switch. Dat zal je ook merken aan het gewicht.

Als je het 'docked' speelt op tv kun je gemakkelijk een goedkoop bluetooth toetsenbord + muis erop aansluiten (hoe ik game). Maar een Switch Pro Controller kan ook heel gemakkelijk connecten met de steam deck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je PlayStation gamer bent zijn er ook wel opties. Ik gebruik zelf regelmatig de Backbone One controller voor de iphone om de Playstation te streamen naar mn telefoon. Werkt thuis meer dan prima.
Afbeelding

Playstation komt zelf ook met een stream device. De Playstation Portal. Ik weet niet precies wat het voordeel gaat zijn ten opzichte van de Backbone. Principe is het zelfde.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat je voor de PS5 controller nog steeds geen back-buttons kan kopen, anders dan een dure customized controller of je controller open te moeten schroeven om de customized back-buttons te laten werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Als je PlayStation gamer bent zijn er ook wel opties. Ik gebruik zelf regelmatig de Backbone One controller voor de iphone om de Playstation te streamen naar mn telefoon. Werkt thuis meer dan prima.
Afbeelding

Playstation komt zelf ook met een stream device. De Playstation Portal. Ik weet niet precies wat het voordeel gaat zijn ten opzichte van de Backbone. Principe is het zelfde.
Afbeelding


Prijskaartje 220 en je PS5 moet aan staan. Geen idee of dat nu ook al moet zijn voor op je telefoon?
Maar dat is best wel fors als de functies hetzelfde blijven.

De handheld support geen 5G, remote-play is een must, maar je scherm is dan wel weer 8" 1080 met 60hz.
Ben persoonlijk van mening dat dit wel een gemiste kans is voor het cloud-gamen van Sony.

Die handheld had prima gewerkt op bijv een Xbox GamePass cloud gaming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die nieuwe PS5 beeldscherm controller goed werkt ben ik wel bereid om daar eene eurootje of 800 voor neer te tellen als ik dan zowel handheld als op de tv kan spelen.

Interessant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n ding is natuurlijk af en toe handig thuis als de vrouw inderdaad op tv iets wil kijken maar jij hebt zin in even wat meters maken in je game. Daarvoor gebruik ik die backbone controller. Dikke prima. Deze gaat denk ik wel wat fijner aanvoelen en het beeld gaat beter zijn dan mijn iphone. En op je thuisnetwerk gaat het voor 99% van de tijd heel goed. Alleen waarvoor ik meer geld neer zou leggen is een device waarbij je niet afhankelijk bent van de wifi zodat ik bijvoorbeeld als ik op werktrip ben bij een hotel gewoon kan gamen. Dat gaat natuurlijk met de wifi daar nooit werken. We kunnen tegenwoordig technologisch gezien alles maar goed wifi bij hotels niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Starfield :loving: :loving:
Vorige  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic