Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Tussenwoning momenteel, maar zijn wel aan het rondkijken

Lekker blijven zitten maatje, laat die buren maar mooi stoken verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cities Skylines heeft een remaster gekregen op de next-gen consoles. Als je de base game hebt kan je hem gratis upgraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu de eerste 10 uur in Hogwarts Legacy zitten en ik moet zeggen dat ik het nog vetter vind dan ik van tevoren verwacht had. Ik was wel hyped, maar was ergens nog sceptisch of het er echt goed uit zou komen. Verhaal is tot nu toe prima, de wereld is mooi, er is genoeg te beleven en de combat vind ik ook instinctief werken. Heb eigenlijk elk moment van de dag weer zin om terug die wereld in te duiken, al heb ik daar helaas de tijd niet voor. Soms heb je wel wat last van een laadtijden bij het openen van bepaalde deuren of dat er een fade-to-black is, maar voor mij niet dusdanig storend dat het mijn beleving beïnvloedt. Dus voor degenen die nog twijfelen: halen die handel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook zeer positief over Hogwarts. Lang geleden dat ik een game zo leuk vond. Kan niet wachten om straks naar huis te gaan en dan de hele avond met mijn toverstokje te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Kan niet wachten om straks naar huis te gaan en dan de hele avond met mijn toverstokje te spelen.


zo zeg dat! en ik heb de game niet eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Alm1ghty schreef:
Kan niet wachten om straks naar huis te gaan en dan de hele avond met mijn toverstokje te spelen.


zo zeg dat! en ik heb de game niet eens


Leuk grapje, niemand gekwetst. Moest lachen 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Indy schreef:
Alm1ghty schreef:
Kan niet wachten om straks naar huis te gaan en dan de hele avond met mijn toverstokje te spelen.


zo zeg dat! en ik heb de game niet eens


Leuk grapje, niemand gekwetst. Moest lachen 8/10


Deze grap wordt bij ons op werk echt aan één stuk door gerecycled xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hogwarts Legacy, ik ben ook fan. Vette wereld om je in onder te dompelen. Nog maar net begonnen maar ga graag vanavond weer aan de slag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best hyped voor de nieuwe Legend of Zelda game, origineel heb ik in 3 jaar tijd telkens opgepakt en weer neergelegd, denk ongv 40% uitgespeeld, maar wel echt zin om weer met een verse nieuwe versie te beginnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hyped, die vorige keihard gebinged, had ff 3 weken bijna niks toen, ff geen school, 2 avonden in de week 3 uurtjes werken, nu wel wat drukker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2023 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe mij maar diablo 4 en starfield
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de nieuwe Zelda al binnen, dagje eerder dan verwacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb de nieuwe Zelda al binnen, dagje eerder dan verwacht :thumbsup:


Veeeeet, kan niet wachten hehehe. Morgen komt hier de collector's edition binnen :drool:
Over 10 minuten zit het review embargo erop en kunnen we eindelijk de eerste reviews lezen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde er al geen goede dingen over, weinig innovatie, game is korter dan 1, wereld schijnt exact hetzelfde te zijn e.d
Maar ben benieuwd naar de reviews idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoorde er al geen goede dingen over, weinig innovatie, game is korter dan 1, wereld schijnt exact hetzelfde te zijn e.d
Maar ben benieuwd naar de reviews idd



Tot nu toe haha:

XGN: 9.8
NRC: 5/5
Gamereactor: 10/10
IGN: 10/10
Gamespot: 10/10
Destructoid: 10/10

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat die van mij morgen op de mat valt :thumbsup:

Denk dat ik deel 1 maar voor 40% heb gespeeld (2 van die grote beesten gepakt) voor ik er klaar mee was, Dus dat hij wat korter is kan me niet zoveel boeien. Wel zin om weer aan een fris nieuw verhaal te beginnen.

edit: hee dat zei ik hier boven ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Nuracore schreef:
Hoorde er al geen goede dingen over, weinig innovatie, game is korter dan 1, wereld schijnt exact hetzelfde te zijn e.d
Maar ben benieuwd naar de reviews idd



Tot nu toe haha:

XGN: 9.8
NRC: 5/5
Gamereactor: 10/10
IGN: 10/10
Gamespot: 10/10
Destructoid: 10/10

xd


Nu noem je ook een aantal bedrijven op die in het verleden smeergeld hebben aangenomen voor goede recensies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wenzel schreef:
Nuracore schreef:
Hoorde er al geen goede dingen over, weinig innovatie, game is korter dan 1, wereld schijnt exact hetzelfde te zijn e.d
Maar ben benieuwd naar de reviews idd



Tot nu toe haha:

XGN: 9.8
NRC: 5/5
Gamereactor: 10/10
IGN: 10/10
Gamespot: 10/10
Destructoid: 10/10

xd


Nu noem je ook een aantal bedrijven op die in het verleden smeergeld hebben aangenomen voor goede recensies :P



En deze ook allemaal zeker? xd

Afbeelding

Dit waren de reviews tot nu toe.
Bron: OpenCritic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar ik neem geen enkele critic serieus die perfecte scores geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.metacritic.com/game/switch/the-legend-of-zelda-tears-of-the-kingdom

Een 10/10 is voor jou anders dan voor anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mag dan wel zo zijn maar het is vreemd dat je een game reviewed op een aantal punten, daaruit ook zeer waarschijnlijk kritische punten uitkomen positief en negatief maar je vervolgens wel een 10/10 geeft :x

Ik zeg niet dat de game slecht is hé maar een beetje kritisch zijn mag best en als daar uit blijkt dat er elementen zijn die het net niet zijn maar je vervolgens nog steeds een 10/10 geeft kom je in mijn ogen ongeloofwaardiger over als critici.

Ik geloof best dat de game overall goed is en gerust een 8 kan scoren maar 10/10 duidt gewoon op perfectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sorry maar ik neem geen enkele critic serieus die perfecte scores geven.


Moet jij wete

Citaat:
Tears of the Kingdom is what happens when a triple A studio with a triple A budget can take its time to develop a game, focusing on polish and gameplay instead of graphics. The result is so powerful that it puts to shame many contemporary games. This is a masterpiece.


Maar zou wel tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2023 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk nooit naar reviews en ga gewoon spelen. Ben er snel genoeg achter of ik het leuk ga vinden. Is ook gewoon kwestie van smaak en ervaring. Neem Red Dead 2, voor de een te sloom, voor de ander het beste spel ooit gemaakt. Uiteraard zijn sommige zaken objectief te bekijken, maar ik probeer bij games, maar ook bij muziek, gewoon m'n eigen mening te vormen.

Hogwarts Legacy inmiddels uitgespeeld. Balans tussen main story en wat de map te bieden heeft is compleet zoek. Games als AC hebben dit beter voor elkaar, maar hebben hier ook meer ervaring mee. Spelervaring was voor mij zeker voldoende en ze hebben een mooie basis gecreëerd om op verder te bouwen.

Hier een leuk videootje van games die dit jaar uitkomen in UE 5: https://www.youtube.com/watch?v=efUV27CTmJU&t
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een absurd goede game is de nieuwe Zelda, ik heb alleen tijdens de introductie waarin je de abilities krijgt al meerdere keren hardop "wtf" gezegd om hoe dit werkt.

mijn komende weken zijn gevuld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2023 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vindhet juist een wat saai spel. ik vond BOTW ook al niks dus ik verwachtte al wel dat het spel niet voor mij zou zijn.

de $70 DLC geluiden die ik gehoord heb snap ik wel want het is toch ook weer veel van hetzelfde.

ik snap de massale 10/10 reviews niet zo.
Vorige  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic