Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 17:50 
 
Hardtraxxer

Zeer zeker. Was vermakelijk om te zien, mooi dat ie het goed maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 17:54 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Durf te wedden dat men blij is dat die Halo is geintroduceerd. Holy shit wat een crash.

Inderdaad ja, https://twitter.com/ESPNF1/status/1543619204405936129 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die top 6 race :thumbsup: :worship: godverdomme wat spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fantastische race :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeerlijke race :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Top race!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een geweldige race!
Vooral na die SC restart :worship:

Perez goed gereden, Sainz verdiend gewonnen, Hamilton had wat pech met de SC maar heeft z'n banden goed gemanaged.

En gelukkig voor Max valt de schade mee in de punten.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow heerlijke race zeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe race, ontzettend jammer van Max. 20 punten foetsie. Leuk voor Sainz, al waren er 10 toevalligheden nodig voor z'n eerste overwinning. Hij heeft eerst Leclerc een ronde of 5 opgehouden, wordt daarna gevraagd om Leclerc te helpen bij de Safety Car en komt met een huilverhaal. Ferrari wilde 1 en 2 worden en dat heeft hij verneukt. Hij was bang voor Hamilton...Je rijdt in een ferrari gast.

Leclerc blijft tactisch een drama in samenwerking met het team. Als dat niet zo was is hij by far de beste naast Max. Dat Ham, Per en Sai hard gingen op die softs geloofde ik wel maar hoe Leclerc daartussen heeft geknokt op hards, heerlijk.

Opnieuw even over t commentaar (viaplay): slechter dan gisteren gaat het hopelijk niet worden. Ik kan de fouten niet eens opsommen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoorde mij er vooral aan dat (weet niet exact wie) één van de NL-commentatoren zich even uitte over het ongeluk van Zhou en dat hij maar snel een helicopter ingeflikkerd moest worden zodat de race verder kon. Dat was volgens mij nog voor dat het bericht was gegeven dat Zhou Ok was. Desniettemin, vond het erg respectloos overkomen :/


Citaat:
Leclerc blijft tactisch een drama in samenwerking met het team. Als dat niet zo was is hij by far de beste naast Max. Dat Ham, Per en Sai hard gingen op die softs geloofde ik wel maar hoe Leclerc daartussen heeft geknokt op hards, heerlijk.


Het viel mij inderdaad op dat de onderlinge samenwerking nog altijd stroef is en Ferrari dit jaar hun eigen kampioenschap hiermee om zeep helpt. Jammer, nu net dat ze dit jaar een goede auto op de baan hebben en het zeker in het begin van dit seizoen zo goed voor hen uit zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Leuk voor Sainz, al waren er 10 toevalligheden nodig voor z'n eerste overwinning. Hij heeft eerst Leclerc een ronde of 5 opgehouden, wordt daarna gevraagd om Leclerc te helpen bij de Safety Car en komt met een huilverhaal. Ferrari wilde 1 en 2 worden en dat heeft hij verneukt. Hij was bang voor Hamilton...Je rijdt in een ferrari gast.


Ja en nee. Dit is in verre velden niet Sainz zijn fout en hij heeft juist extreem goed gehandeld door te zeggen dat Ferrari moet ophouden met dat tactische geneuzel terwijl hij achterna wordt gezeten door Hamilton. Dat is de hele reden dat hij dus wel heeft gewonnen. Sainz is de enige van de twee die goed overlegt met het team over strategie en met nuttige input komt, danwel voor hemzelf dit keer. Leclerc doet dit amper tot niet. Dit gewoon Ferrari zijn schuld, maar Leclerc had zelf ook wel meer input mogen geven en assertie moeten tonen.

Als Sainz ook had geluisterd en bij Leclerc was blijven rijden na de SC restart (wat Ferrari wou), dan had Perez deze race gewonnen en was Hamilton 2e geworden. Dat zag je omdat Leclerc werd ingehaald en ze beiden inliepen op Sainz. Maar Sainz was door zijn keuze op dat punt al te ver weg om ingehaald te worden.

Ferrari had Leclerc en Sainz gewoon moeten laten vechten voor een paar rondes en dan meteen moeten wisselen. De hele reden dat Leclerc ook bleef plakken aan Sainz was omdat Leclerc telkens DRS kreeg van Sainz, zo veel sneller was hij uiteindelijk niet. Toen ze wisselden reed Leclerc helemaal niet hard weg van Sainz en Hamilton was alsnog sneller dan Leclerc. De wissel had veel eerder moeten worden gedaan en ze hadden Leclerc moeten binnenhalen, niet Sainz.

Citaat:
Opnieuw even over t commentaar (viaplay): slechter dan gisteren gaat het hopelijk niet worden. Ik kan de fouten niet eens opsommen.


Man man, echt. Weer telkens van die stopwoordjes met als toppunt Amber die zegt "daar is de omhelzing van Max" wanneer je Sainz bij z'n team ziet staan bij de podiumfinishparkeerplaats. Dit terwijl Max daar niks te zoeken heeft en je overduidelijk aan de helm, zijn pak en gezicht ziet dat het Perez is. Naast het feit dat Perez 2e is en daar sowieso staat :lol:

Nuracore schreef:
Ik stoorde mij er vooral aan dat (weet niet exact wie) één van de NL-commentatoren zich even uitte over het ongeluk van Zhou en dat hij maar snel een helicopter ingeflikkerd moest worden zodat de race verder kon. Dat was volgens mij nog voor dat het bericht was gegeven dat Zhou Ok was. Desniettemin, vond het erg respectloos overkomen :/


Die Allard Kalf ja, die mogen ze direct ontslaan imo. Voegt niks nuttigs toe en schreeuwt over alles heen, vindt zichzelf iets te geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Toffe race, ontzettend jammer van Max. 20 punten foetsie. Leuk voor Sainz, al waren er 10 toevalligheden nodig voor z'n eerste overwinning. Hij heeft eerst Leclerc een ronde of 5 opgehouden, wordt daarna gevraagd om Leclerc te helpen bij de Safety Car en komt met een huilverhaal. Ferrari wilde 1 en 2 worden en dat heeft hij verneukt. Hij was bang voor Hamilton...Je rijdt in een ferrari gast.

Leclerc blijft tactisch een drama in samenwerking met het team. Als dat niet zo was is hij by far de beste naast Max. Dat Ham, Per en Sai hard gingen op die softs geloofde ik wel maar hoe Leclerc daartussen heeft geknokt op hards, heerlijk.

Opnieuw even over t commentaar (viaplay): slechter dan gisteren gaat het hopelijk niet worden. Ik kan de fouten niet eens opsommen.

Sainz die met de soft band en een auto die 100% in orde is, even Leclerc moet gaan verdedigen die op versleten harde banden stond en een wing-end plate miste. Daar moet je als Sainz ook gewoon even een symbolische middelvinger opsteken en lachend aan je teamgenoot voorbij gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik stoorde mij er vooral aan dat (weet niet exact wie) één van de NL-commentatoren zich even uitte over het ongeluk van Zhou en dat hij maar snel een helicopter ingeflikkerd moest worden zodat de race verder kon. Dat was volgens mij nog voor dat het bericht was gegeven dat Zhou Ok was. Desniettemin, vond het erg respectloos overkomen :/

.


Nee joh, dit klinkt zo bizar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nuracore schreef:
Ik stoorde mij er vooral aan dat (weet niet exact wie) één van de NL-commentatoren zich even uitte over het ongeluk van Zhou en dat hij maar snel een helicopter ingeflikkerd moest worden zodat de race verder kon. Dat was volgens mij nog voor dat het bericht was gegeven dat Zhou Ok was. Desniettemin, vond het erg respectloos overkomen :/

.


Nee joh, dit klinkt zo bizar :lol:


Nura schrijft het nu wel even iets anders als hoe 't gezegd is hoor xd

AK zei iets in de trant van 'dat alles nu zo lang duurt is een goed teken want dat betekend dat Zhou iig niet in (levens)gevaar is. Zou hij wel in gevaar zijn dan wordt hij zo snel als mogelijk uit zijn auto gehaald en in een helicopter geflikkerd om naar het ziekenhuis gebracht te worden'.

Er zijn nettere woorden beschikbaar om die boodschap over te brengen maar het kwam er niet extreem lomp uit :P

Commentaar maakte idd veel fouten, maar ook wel fouten die Mol ook gemaakt zou hebben.
Ik had, zeker met deze Britse GP, niet veel zin om Engels commentaar te luisteren maar die zijn meestal scherper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het Engelse commentaar op F1 TV ga ik mooi volgend jaar voor. Jolyeon Palmer doet dat geloof ik en hij geeft prima commentaar voor zover ik het heb gehoord. Is voor zover ik hoor ook het minst biased van alle Britse pundits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo? Is toch gewoon Sky?
Of zijn er meer keuzes in Engels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hoezo? Is toch gewoon Sky?
Of zijn er meer keuzes in Engels?

Ja crofty doet internationaal dacht ik en Engels doet Palmer.
Of het was andersom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2022 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja en nee. Dit is in verre velden niet Sainz zijn fout en hij heeft juist extreem goed gehandeld door te zeggen dat Ferrari moet ophouden met dat tactische geneuzel terwijl hij achterna wordt gezeten door Hamilton. Dat is de hele reden dat hij dus wel heeft gewonnen. Sainz is de enige van de twee die goed overlegt met het team over strategie en met nuttige input komt, danwel voor hemzelf dit keer. Leclerc doet dit amper tot niet. Dit gewoon Ferrari zijn schuld, maar Leclerc had zelf ook wel meer input mogen geven en assertie moeten tonen.


Ik heb het idd beetje te zwart/wit opgetypt en Leclerc heeft het idd aan zichzelf te danken, maar k vond het ''Please please please'' van Sainz een beetje onterecht omdat hij duidelijk minder haalt uit die Ferrari dan Leclerc. Laatstgenoemde was best respectvol eerste deel van de race door zijn teammaat niet keihard aan te vallen. En misschien hadden Perez en Hamilton Sainz ingehaald, maar volgens mij is F1 altijd nog een teamsport. Als Perez in Baku had gezegd, fuck Verstappen, ik heb het recht hard te verdedigen waren wij ook gek geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2022 23:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Broken Balance schreef:
Ja en nee. Dit is in verre velden niet Sainz zijn fout en hij heeft juist extreem goed gehandeld door te zeggen dat Ferrari moet ophouden met dat tactische geneuzel terwijl hij achterna wordt gezeten door Hamilton. Dat is de hele reden dat hij dus wel heeft gewonnen. Sainz is de enige van de twee die goed overlegt met het team over strategie en met nuttige input komt, danwel voor hemzelf dit keer. Leclerc doet dit amper tot niet. Dit gewoon Ferrari zijn schuld, maar Leclerc had zelf ook wel meer input mogen geven en assertie moeten tonen.


Ik heb het idd beetje te zwart/wit opgetypt en Leclerc heeft het idd aan zichzelf te danken, maar k vond het ''Please please please'' van Sainz een beetje onterecht omdat hij duidelijk minder haalt uit die Ferrari dan Leclerc. Laatstgenoemde was best respectvol eerste deel van de race door zijn teammaat niet keihard aan te vallen. En misschien hadden Perez en Hamilton Sainz ingehaald, maar volgens mij is F1 altijd nog een teamsport. Als Perez in Baku had gezegd, fuck Verstappen, ik heb het recht hard te verdedigen waren wij ook gek geworden.


Respectvol? Nee. Leclerc had Sainz vol op aangevallen als hij kon. Maar dan kreeg hij op z'n donder van het team. Je hoorde duidelijk dat hij gewoon meteen teamorders wou of wou racen tegen Sainz.

Bij Silverstone is bijhouden en inhalen alleen lastig doordat het veel lange doordraaiende bochten zijn en weinig lange DRS zones. Je moet echt al dicht op elkaar zitten in de slipstream wil je gaan inhalen, zoals je in het slot zag. Er is geen snelle inhaalmethode, alleen langzaam. Daarom was het in gevecht lastig voor Leclerc om er voorbij te komen binnen een paar rondes.

Perez en Verstappen in Baku is hoe Ferrari het soort van hadden moeten doen. Het snelheidsverschil tussen Max en Perez was alleen nog veel groter dan hier. Dat is gewoon absurd dom om dat geen teamorders te geven als je #1 coureur bijna een seconde sneller is dan je #2, hij gaat hem inhalen of ze gaan crashen. Met zulke snelheidsverschillen is er geen gevecht aan. Zo realistisch zijn ze bij RB ook wel om dan Checo gewoon aan de kant te laten gaan.

In Spanje nog een beter voorbeeld. Ze gaven Max en Perez beiden destijds twee rondes om voorbij George te komen, als het niet lukte meteen omwisselen. Bij Max deden ze dat alleen met een pitstop toen vanwege zijn defecte DRS om een undercut te doen.

Dat had Ferrari hier ook moeten doen, Sainz twee rondes geven om te matchen aan de rondetijden van Hamilton, zo niet, wisselen en Sainz naar binnen op vers rubber om Hamilton in te halen. Zeker met het grote Ferrari waar je geen woord vuil mag spreken en altijd in het team Ferrari speelt moeten ze dit doen en Sainz zou ook te horen moeten krijgen je bent niet snel genoeg, je riskeert de 1+2, aan de kant voor Leclerc. Als je dat wel bent, dan wisselen we terug. Er valt ook wel iets te zeggen voor het feit dat Leclerc alsnog niet sneller dan Hamilton was in vrije lucht. Maar hoe je het wendt of keert, dit is 100% de fout van Ferrari door het gebrek aan teamorders en de verkeerde teamorders te geven.

Red Bull ziet juist wel in dat als ze niet wisselen dat de tegenstand inloopt of uitloopt. Ook zien ze heus wel in dat Max de snelste is in beide gevallen en de kampioenschapsleider is. Die gaat dus voorgetrokken worden. Zodra Perez (of Sainz) overduidelijk sneller is en er staat wat op het spel, zouden ze precies het zelfde moeten doen. Je rijders moedwillig laten vechten is mooi voor het spektakel maar oerdom voor je constructeurs/coureurkampioenschap. En waar denk je dat men eerst aan denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2022 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Hamilton over Leclerc in de vorige Grand Prix.
"Hij is een heel verstandige coureur, totaal anders dan wat ik hier vorig jaar heb meegemaakt"

Waarop Verstappen weer reageert:
Ik vind het wel knap dat op je 37e inmiddels weet hoe je een apex moet halen", zei Verstappen met een grote lach over de bochtentechniek van Hamilton. "Hij leert gelukkig wel. Dat is natuurlijk ook positief om te zien voor de jongere coureurs, dat je nog altijd blijft leren."

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2022 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
:lol: Hamilton over Leclerc in de vorige Grand Prix.
"Hij is een heel verstandige coureur, totaal anders dan wat ik hier vorig jaar heb meegemaakt"

Waarop Verstappen weer reageert:
Ik vind het wel knap dat op je 37e inmiddels weet hoe je een apex moet halen", zei Verstappen met een grote lach over de bochtentechniek van Hamilton. "Hij leert gelukkig wel. Dat is natuurlijk ook positief om te zien voor de jongere coureurs, dat je nog altijd blijft leren."

:lol:


Maar hopen dat Max en Charles die gekke Lewis weer aan stront rijden dit weekend, want ben sinds zondag al weer helemaal klaar met dat hoofd. ''Redbull and Ferrari were so quick, blabla (oftewel: mijn prestatie is nog beter dan jullie denken). Jankbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2022 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nederlandse crashjuicherts zijn zeker net zo debiel als de Engelse boeroeperts

Trieste fans, dat die maar gauw weer naar het voetbalstadion gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens, als het van de Britten triest is, is het van ons eveneens triest.

Dacht dat men wel beter was dan "maar zij doen het ook".

Britse sportfans (ongeacht sport) zijn meestal al vrij triest maar mag toch hopen dat Nederland zich niet tot dat niveau verlaagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dacht dat men wel beter was dan "maar zij doen het ook".


Ja dat is idd een veelgehoord 'argument' :lol:

Een maat van me zit nu in Oostenrijk (fan van Alsonso sinds zijn Renault kampioenschap) en toen ik 'm vroeg hoe de sfeer daar was zei ie wel dat er voornamelijk voetbal/tokkievolk liep wat dan heel hard juicht in zo'n geval. Hij stoort zich ook helemaal kapot daaraan :x

Een andere 'vriend' zit daar nu ook en toen ik hem vroeg waarom er zo gejuicht moest worden was het argument 'ja maar zullie deden dat vorig jaar ook in Silverstone!!'

Trieste kinderclub soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat het mij nu pas opvalt omdat het nu ook gebeurt in een sport die ik volg maar lijkt haast wel alsof de Nederlandse supporters steeds zuurder worden. Ook met al die voetbal vandalisme afgelopen jaren etc
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic