Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag trouwens ook gezegd worden dat ik vooral het beeldkwaliteit echt mega ondermaats vind. Zelfs met oude races terugkijken kan ik soms de pixels tellen. Volgend jaar mooi F1TVPro halen. Prutsers daar jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Mag trouwens ook gezegd worden dat ik vooral het beeldkwaliteit echt mega ondermaats vind. Zelfs met oude races terugkijken kan ik soms de pixels tellen. Volgend jaar mooi F1TVPro halen. Prutsers daar jong.


Dit. De eerste races veel last van vastlopend beeld gehad, dit is nu verholpen maar vind de beeldkwaliteit nu echt matig op sommige momenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van die twee denkt ook elke keer dat de nummer 15 in Q1 eruit ligt terwijl t 16 t/m 20 is. Die fout heeft die al diverse keren gemaakt. Foutje kan je maken, maar ze verbeteren elkaar niet. Dat moment met Tsunoda was typerend idd. Het is allemaal geen ramp, maar mega irritant. Het loopt gewoon niet. De voorbeschouwingen zijn koud, communicatie is ongemakkelijk en beeldkwaliteit is bij de samenvatting van ziggo scherper dan bij de live race op viaplay zelf.

Die meid die de interviews doet is een knap ding, maar ook dat is ongemakkelijk om naar te luisteren. Plooij was te overdreven, maar kreeg altijd wel wat bijzondere info uit die gasten.

Ps. na Kampheus zn dickfilmpie kijk je nu ook anders naar t racecafe. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verbaas me over hoeveel mensen het via viaplay kijken :P F1TV is niet alleen veel goedkoper (30 euro voor een jaar met een code die ze ieder winterstop wel weggeven), maar heeft ook zoveel camera opties. Vooral als je achter PC kijkt is het echt een ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn grootste struikelpunt was crofty, maar die kan je ook uitzetten tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Verbaas me over hoeveel mensen het via viaplay kijken :P F1TV is niet alleen veel goedkoper (30 euro voor een jaar met een code die ze ieder winterstop wel weggeven), maar heeft ook zoveel camera opties. Vooral als je achter PC kijkt is het echt een ervaring.

Zit er nu ook over na te denken om toch nog over te stappen. De beeldkwaliteit bij Viaplay is weliswaar de afgelopen races wat verbeterd ten opzichte van het begin van het seizoen, maar het blijft niet te rechtvaardigen met bedrag wat je er voor betaald.

Het enige wat me tot nu toe weg hield bij F1TV zijn de Engelse commentatoren, maar las dat er vanaf ergens in Juni ook Nederlands commentaar beschikbaar komt via Viaplay. Die commentatoren daar vind ik overigens wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
makrooy schreef:
Verbaas me over hoeveel mensen het via viaplay kijken :P F1TV is niet alleen veel goedkoper (30 euro voor een jaar met een code die ze ieder winterstop wel weggeven), maar heeft ook zoveel camera opties. Vooral als je achter PC kijkt is het echt een ervaring.

Zit er nu ook over na te denken om toch nog over te stappen. De beeldkwaliteit bij Viaplay is weliswaar de afgelopen races wat verbeterd ten opzichte van het begin van het seizoen, maar het blijft niet te rechtvaardigen met bedrag wat je er voor betaald.

Het enige wat me tot nu toe weg hield bij F1TV zijn de Engelse commentatoren, maar las dat er vanaf ergens in Juni ook Nederlands commentaar beschikbaar komt via Viaplay. Die commentatoren daar vind ik overigens wel prima.

Ja, sinds afgelopen weekend is er ook Nederlands commentaar.
'nadeel' is wel dat je de interviews tijdens de race niet mee kan luisteren, alleen de 2 commentatoren en Jeroen Bleekemolen hoor je. Verder heb je ook geen interviews voor en na de race, dus je kijkt het echt alleen voor de race zelf.

Verder zenden ze ook F2 en F3 helemaal uit, dus dat is ook een dikke plus.
Beeldkwaliteit ben ik zeer over te spreken. Ik heb echt maar heel zelden dat het beeld kortstondig blokkerig wordt. Ik kijk via een Chromecast ultra via Wi-Fi, dus niet perse de beste 'setup' maar toch werkt het gewoon goed.

Engels commentaar gaat opzich wel, af en toe voelen ze daar plots de noodzaak Hamilton volledig de hemel in te praten terwijl daar 0 aanleiding voor is, ze doen het commentaar wel met meer emotie dan Viaplay moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat FRArnold zegt. Norris stond volledig in zijn recht om er alsnog op het einde voorbij te willen. Zoals hij zelf zei, het draait op dat punt niet meer om tactiek omdat Alonso niet in te halen was (wat ik al niet verwachte met die Alpine op de rechte stukken).

Het feit dat hij Ricciardo ophield in het begin en er niet langs mocht had niks met Norris te maken maar alles met Mclaren dat liep te blunderen.


Nee inderdaad, McLaren liep te prutsen met de tactiek, Ricciardo gaf aan sneller te zijn op de hards tijdens de eerste stint, die hadden ze er gewoon langs moeten laten toen. Wellicht was ie dan hoger gefinisht.

Norris heeft inderdaad het recht om er langs te gaan op het einde, maar het is nou niet dat die voor een kampioenschap meerijdt ofzo. Als je team zegt 'blijf lekker rijden waar je rijdt' en je rijdt op fucking p9 dan is er niet echt noodzaak om je teammaat nog even in te halen. Ik vind het geen sjieke actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Svbtwee schreef:
makrooy schreef:
Verbaas me over hoeveel mensen het via viaplay kijken :P F1TV is niet alleen veel goedkoper (30 euro voor een jaar met een code die ze ieder winterstop wel weggeven), maar heeft ook zoveel camera opties. Vooral als je achter PC kijkt is het echt een ervaring.

Zit er nu ook over na te denken om toch nog over te stappen. De beeldkwaliteit bij Viaplay is weliswaar de afgelopen races wat verbeterd ten opzichte van het begin van het seizoen, maar het blijft niet te rechtvaardigen met bedrag wat je er voor betaald.

Het enige wat me tot nu toe weg hield bij F1TV zijn de Engelse commentatoren, maar las dat er vanaf ergens in Juni ook Nederlands commentaar beschikbaar komt via Viaplay. Die commentatoren daar vind ik overigens wel prima.

Ja, sinds afgelopen weekend is er ook Nederlands commentaar.
'nadeel' is wel dat je de interviews tijdens de race niet mee kan luisteren, alleen de 2 commentatoren en Jeroen Bleekemolen hoor je. Verder heb je ook geen interviews voor en na de race, dus je kijkt het echt alleen voor de race zelf.

Verder zenden ze ook F2 en F3 helemaal uit, dus dat is ook een dikke plus.
Beeldkwaliteit ben ik zeer over te spreken. Ik heb echt maar heel zelden dat het beeld kortstondig blokkerig wordt. Ik kijk via een Chromecast ultra via Wi-Fi, dus niet perse de beste 'setup' maar toch werkt het gewoon goed.

Engels commentaar gaat opzich wel, af en toe voelen ze daar plots de noodzaak Hamilton volledig de hemel in te praten terwijl daar 0 aanleiding voor is, ze doen het commentaar wel met meer emotie dan Viaplay moet ik zeggen.


Ja afgelopen race bewust voor gekozen om NL te luisteren maar voelde erg awkward aan soms. Veel lange stiltes of opmerkingen om maar even de stilte te verbreken. Dan heb ik liever de Engelse omdat die inhoudelijk ook meer insider info geven en idd de interviews tussendoor nog even doen.

Het Hamilton syndroom moet je maar even met wat zout nemen. Daar konden NLers ook wat van over max, race was net geen 5m bezig en de eerste 'Max moet winnen' opmerking was al gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 19:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nee inderdaad, McLaren liep te prutsen met de tactiek, Ricciardo gaf aan sneller te zijn op de hards tijdens de eerste stint, die hadden ze er gewoon langs moeten laten toen. Wellicht was ie dan hoger gefinisht.

Norris heeft inderdaad het recht om er langs te gaan op het einde, maar het is nou niet dat die voor een kampioenschap meerijdt ofzo. Als je team zegt 'blijf lekker rijden waar je rijdt' en je rijdt op fucking p9 dan is er niet echt noodzaak om je teammaat nog even in te halen. Ik vind het geen sjieke actie.


Tja, dat is F1. De eerste persoon die je moet verslaan is je teammaat, dat geldt voor alle teammaten in de redelijk goed presterende teams. Juist in de lagere teams zie je natuurlijk meer teamwork maar daar probeer je ook als team eerst hogerop te komen en dan de beste coureur te zijn.

Perez, Sainz en Russel kunnen evengoed ook niet leven met de reserverol en willen niets liever dan de #1 op hun plek zetten. De een laat het alleen meer doorschijnen dan de ander. F1 coureur zijn gaat niet om chique zijn maar om de beste te zijn.

Ga maar een keer een shotje nemen voor elke keer dat Perez het woord team wanneer hij weer verliest van Verstappen en vergelijk het met Monaco. Mediapraat. Perez wil en vindt dat hij moet winnen, net als de rest van de 2e coureurs bij de topteams. Die wil moet je gewoon hebben als je in het team wilt blijven.

Puntje bij paaltje gaat dit altijd zo, op de baan is iedereen elkaars vijand en is het gewoon een free for all. Je racet nou eenmaal voor je baan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Svbtwee schreef:
makrooy schreef:
Verbaas me over hoeveel mensen het via viaplay kijken :P F1TV is niet alleen veel goedkoper (30 euro voor een jaar met een code die ze ieder winterstop wel weggeven), maar heeft ook zoveel camera opties. Vooral als je achter PC kijkt is het echt een ervaring.

Zit er nu ook over na te denken om toch nog over te stappen. De beeldkwaliteit bij Viaplay is weliswaar de afgelopen races wat verbeterd ten opzichte van het begin van het seizoen, maar het blijft niet te rechtvaardigen met bedrag wat je er voor betaald.

Het enige wat me tot nu toe weg hield bij F1TV zijn de Engelse commentatoren, maar las dat er vanaf ergens in Juni ook Nederlands commentaar beschikbaar komt via Viaplay. Die commentatoren daar vind ik overigens wel prima.

Ja, sinds afgelopen weekend is er ook Nederlands commentaar.
'nadeel' is wel dat je de interviews tijdens de race niet mee kan luisteren, alleen de 2 commentatoren en Jeroen Bleekemolen hoor je. Verder heb je ook geen interviews voor en na de race, dus je kijkt het echt alleen voor de race zelf.

Verder zenden ze ook F2 en F3 helemaal uit, dus dat is ook een dikke plus.
Beeldkwaliteit ben ik zeer over te spreken. Ik heb echt maar heel zelden dat het beeld kortstondig blokkerig wordt. Ik kijk via een Chromecast ultra via Wi-Fi, dus niet perse de beste 'setup' maar toch werkt het gewoon goed.

Engels commentaar gaat opzich wel, af en toe voelen ze daar plots de noodzaak Hamilton volledig de hemel in te praten terwijl daar 0 aanleiding voor is, ze doen het commentaar wel met meer emotie dan Viaplay moet ik zeggen.


Ja dit is idd wel een minpuntje. Ondanks dat het niet altijd even goed was, mis ik wel de voorpret die je had met ziggo. Beetje dom lullen over f1 en dan race kijken. Nu is er niet echt een opbouw naar de race toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 21:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat dom lullen heb je ook niet echt bij Viaplay, Tom, Amber, Guido en Christijan hebben absoluut geen chemistrie. Guido en Chris een beetje maar laatstgenoemde neemt zichzelf vaak te serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die laatste 8 rondes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote klasse weer van Max. Sainz zal zich wel klote voelen, weer geen overwinning en vaak al zo dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 22:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doodsaaie race, laatste rondes waren ok maar Sainz kwam nooit echt in de buurt. Zodra hij in de buurt kwam vergooide hij het weer en reed Verstappen een gat. Dit blijft een vrij saai en simpel circuit imo.

En man wat was het commentaar storend dit keer zeg. Ik wil het nog niet compleet leggen bij de twee presentatoren want ook de regie en de graphics die waren weer all over the place dus ik weet niet wat zij te zien krijgen. Maar het was op een moment compleet inhoudsloos met herhalende termen en vervolgens complete chaos met enorm veel fouten en verkeerde informatie.

Maar vooral Allard Kalf was echt tering irritant zeg. Te schreeuwen door alles heen terwijl hetgeen wat hij probeert te schreeuwen amper inhoud heeft en ook in 50 zinnen minder gezegd kan worden of gezegd kan worden door de presentatoren. Lijkt wel of hij zo veel mogelijk airtime probeert te krijgen en over de presentatoren en alle boordradios probeert te schreeuwen.

Voor mij is F1 TV volgend jaar ook wel een zekerheidje, dit presentatieteam (op Guido, Stephane, Coulthard & Hakkinen na) is echt tergend irritant. En nee Olav Mol en Jack Plooij mis ik nog steeds niet hierdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rest van de race was wat saai inderdaad maar om nou te zeggen dat Sainz nooit dichtbij kwam vind ik een beetje overdreven. Heb hem zelfs een 2 tiende zien raken en zat toch wel steeds op de hielen van Verstappen. Het feit dat de auto gewoon beter performed en Verstappen gewoon koel blijft heeft geholpen Sainz voor te blijven

Maar dat was wel gelijk ook het enige spannende aan deze race. Wel jammer van Perez trouwens. En geen idee Tsunoda deed maar mijn god wat een blunder als het niet technisch was xd

Heb nu sinds het begin van dit seizoen F1TV en na vorige week bewust gekozen om vandaag de Engelse / internationale commentaren te luisteren. Vond het vorige week bij NL al slap geouwehoer en erg geforceerd overkomen. Dan vond ik Mol toch wat dragelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De rest van de race was wat saai inderdaad maar om nou te zeggen dat Sainz nooit dichtbij kwam vind ik een beetje overdreven. Heb hem zelfs een 2 tiende zien raken en zat toch wel steeds op de hielen van Verstappen. Het feit dat de auto gewoon beter performed en Verstappen gewoon koel blijft heeft geholpen Sainz voor te blijven


En vervolgens lockt hij en valt hij weer terug. Verstappen bleef koel maar had ook wat issues waardoor hij zijn snelheid van eerder niet had. Sainz had er lang en breed voorbij gemoeten, Leclerc was er wss ook voorbij gegaan. De RB presteerde niet beter op dit circuit in racepace uiteindelijk, dit circuit is zelfs meer een Ferrari circuit vanwege de bochten waar snelle uitacceleratie enorm helpt, en dat heeft de Ferrari in overvloed.

Sainz kon alleen dichtbij komen door de DRS terwijl hij daar gewoon achter had moeten blijven plakken. Er is gewoon iets met de Ferrari of iets met Sainz waardoor hij net niet dat stukje extra kan brengen in deze auto.

Nuracore schreef:
Dan vond ik Mol toch wat dragelijker.

Mol (en Plooij) irriteer ik me eveneens dood aan. Om soortgelijke issues zoals fouten en inhoudsloods gelul maar ook om die extreme Max bias. Niet dat deze twee dat niet hebben maar zij houden het vrij netjes. Heb ook een keer dat F1 voorbeschouwing gekeken waar Mol bij zit, maar daar zie je wel dat die kerel het ook echt niet meer moet zijn.

Het Engelse commentaar van F1 tv is inderdaad gewoon een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2022 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige pluspunt aan Mol was dat die af en toe iets meer de diepte in ging en soms ook echt nieuws oid kon brengen. Maar verder vond ik dat ook een waardeloze, arrogante lul.

Engels commentaar is (op de Hamilton/Britse bias na) veel beter en leuker om te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 05:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En vervolgens lockt hij en valt hij weer terug. Verstappen bleef koel maar had ook wat issues waardoor hij zijn snelheid van eerder niet had. Sainz had er lang en breed voorbij gemoeten, Leclerc was er wss ook voorbij gegaan. De RB presteerde niet beter op dit circuit in racepace uiteindelijk, dit circuit is zelfs meer een Ferrari circuit vanwege de bochten waar snelle uitacceleratie enorm helpt, en dat heeft de Ferrari in overvloed.


Deels snap ik je wel, maar Sainz zei niet voor niks bij postinterview: je hebt meer nodig om Max in te halen. Hij heeft het niet over beide auto's, hij zet daarmee Max neer als krankzinnig goed. Als je elke sector 1, voor 15 rondjes, net genoeg weg weet te blijven van je (snellere) tegenstander blijft het niet alleen bij een technisch verhaal van auto tegen auto. Ik vind het wel een tof circuit overigens.

Over de commentatoren: jep, ook weer zitten ergeren. Ik zou graag Rick Winkelman zien bij elke kwali en race. Gaat niet gebeuren, maar vind ik by far de beste reporter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 07:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens, Rick Winkelman is by far de beste. Hij zou imo ook gewoon op zijn minst het werk van Allard Kalf moeten doen. De commentatoren kan ik dan nog wel mee leven, zolang Kalf maar weg is.

Ik zou ook een studioteam van Doornbos, Kamphues en Van Der Garde geen probleem vinden. Echter liggen Doornbos en Van Der Garde elkaar blijkbaar niet, dus dat wordt lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 08:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onbewust ga ik er nu per race ook meer op letten wat voor uitspraken ze doen. En het valt ook gewoon op want het zijn repeterende uitspraken die in een race heel vaak terugkomen of bijzondere woordkeuzes.
Gisteren was volgens mij de favoriet van hun 'het clubje' of iets wat daar op lijkt hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord als er een groepje van 3+ rijders bij elkaar zat >.<

Ik vond het luisteren naar Mol nooit een straf, zat er wel eens naast qua coureurs etc. maar er zat wat meer emotie/beleving in zijn manier van commentaar geven. En de achtergrond informatie die hij wel eens gaf maakt het ook gewoon leuker vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De Hamilton bingo mocht weer uit de kast tijdens de post-race interviews. Had het bijna gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het zelf wel een vermakelijke race eigenlijk met de verschillende strategieën. Mooi hoe volwassen Max hem uiteindelijk uitrijdt, prima gedaan.

Het commentaar bij Viaplay lijkt wel met de week erger te worden inderdaad...

Ja de crowd was weer de hele week amazing :P . En dank aan alle mensen in de factory.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2022 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Durf te wedden dat men blij is dat die Halo is geintroduceerd. Holy shit wat een crash.
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic