Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:


Nounou, heftig hoor, paar dronken Nederlanders met reclameborden. Heftige shit. Pow weet ook niet meer waar ze het over moeten hebben. Snap best dat je je moet gedragen maar om dit nou wereldnieuws te maken. Die twee wijven met hun middelvinger naar de vrachtwagen van RedBull en daarna met Vettel op de foto want ze zijn verkeerd bejegend, lol, flikker op. Moraalriddertjes overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 21:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben je Oost-Indisch doof en blind? Je ziet toch vandalisme, mishandeling en ander hooligan gedrag in dit filmpje en andere filmpjes. Als je denkt dat dit niet erg is, is er meer iets mis met jou, want dit heeft eerder amper tot nooit plaatsgevonden bij F1 races.

Dit is gewoon simpel aso gedrag van Nederlanders die zoals gewoonlijk weer eens niet normaal kunnen doen. En dat is vervolgens weer ieder ander zijn schuld of er is niks aan de hand. Of anderen doen het ook. Wat een laagvloers gejank zeg.

En dat die twee het neppen maakt het dat het nergens gebeurd is terwijl dit maar een van de tig meldingen was?
Stel je voor, mensen vallen jou aan en slopen je huis. Zal vast leuk zijn als men dan zegt dat je je niet moet aanstellen en dat het normaal is wat gebeurt.

Zoals de andere gemiddelde normale Nederlandse racefan ook vindt: opjanken met dit tokkievolk. Heeft niks met racen of racefans te maken. Permanent verbannen en vervolgen voor wat ze ook geflikt hebben. Door dit soort onzin heb ik ook 100x minder zin aan Zandvoort, want Nederlanders kennende gaan ze het 2x zo hard doen.

Ben zelf geen fan van Pownews maar het mag groots gemaakt worden dat iedereen, inclusief de normale Nederlandse racefan vindt dat dit soort volk moet opzouten en dat ze achteraf opgespoord en vervolgd moeten worden. Laat ze de FIA maar onder druk zetten voor acties. Als land mag je imo best verantwoordelijkheid nemen om afstand te nemen van je eigen uitschot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben je Oost-Indisch doof en blind? Je ziet toch vandalisme, mishandeling en ander hooligan gedrag in dit filmpje en andere filmpjes. Als je denkt dat dit niet erg is, is er meer iets mis met jou, want dit heeft eerder amper tot nooit plaatsgevonden bij F1 races.

Dit is gewoon simpel aso gedrag van Nederlanders die zoals gewoonlijk weer eens niet normaal kunnen doen. En dat is vervolgens weer ieder ander zijn schuld of er is niks aan de hand. Of anderen doen het ook. Wat een laagvloers gejank zeg.

En dat die twee het neppen maakt het dat het nergens gebeurd is terwijl dit maar een van de tig meldingen was?
Stel je voor, mensen vallen jou aan en slopen je huis. Zal vast leuk zijn als men dan zegt dat je je niet moet aanstellen en dat het normaal is wat gebeurt.

Zoals de andere gemiddelde normale Nederlandse racefan ook vindt: opjanken met dit tokkievolk. Heeft niks met racen of racefans te maken. Permanent verbannen en vervolgen voor wat ze ook geflikt hebben. Door dit soort onzin heb ik ook 100x minder zin aan Zandvoort, want Nederlanders kennende gaan ze het 2x zo hard doen.

Ben zelf geen fan van Pownews maar het mag groots gemaakt worden dat iedereen, inclusief de normale Nederlandse racefan vindt dat dit soort volk moet opzouten en dat ze achteraf opgespoord en vervolgd moeten worden. Laat ze de FIA maar onder druk zetten voor acties. Als land mag je imo best verantwoordelijkheid nemen om afstand te nemen van je eigen uitschot.


Ik heb het puur over dat Rolex bord wat die gasten op marktplaats zetten. Als je daar niet om kan lachen, maar het benoemt als iets vreselijks voor de sport weet k het ook niet meer.

En over die 2 neppen, daar heb k het exact over ja. Niet over echte slachtoffers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 23:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat Rolex bord wat ze van de circuit boards hebben afgesloopt en verkopen omdat het daar vandaan komt? Nee vind dat eerder en schoolvoorbeeld van tokkie dan grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat Rolex bord wat ze van de circuit boards hebben afgesloopt en verkopen omdat het daar vandaan komt? Nee vind dat eerder en schoolvoorbeeld van tokkie dan grappig.


Okej :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 18:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wederom, vrij saaie race.

In het begin was het nog even leuk maar hier is bandenstrategie te belangrijk om echt hard te racen.

Perez reed echt een absurd slechte wedstrijd, weet niet wat er met hem was. Beide Mercs deden wederom wat ze moesten doen, de restjes van het gevecht van Ferrari en Red Bull oppikken.

Leclerc wederom weg door gaspedaal dat bleef. Zag je ook wel omdat hij de bocht enorm wijd pakte, raakte het plots heel grippige blauw en spinde. Sainz reed fenominaal maar Ferrari dacht, nou nu Leclerc door ons er uit ligt, dan ook meteen Sainz maar naaien met een unsafe release en een onnodige pitstop.

Ferrari heeft toch echt wel dit kampioenschap vergooid door een snelle maar verschrikkelijk onbetrouwbare auto te maken en tactisch gezien gewoon een van de slechtste teams van de grid is.

Om het even in perspectief te zetten. Als Verstappen alle opvolgende races 2e wordt (waarbij hij wel de snelste raceronde moet hebben), dan is hij alsnog kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ferrari is echt zijn eigen grootste concurrent want wat weten die strategisch zichzelf in de weg te zitten zeg. Abnormaal en ook het teamverband is ver te zoeken. Die vage management beleid wat ze hebben zorgt echt voor een team incapabele mensen omdat ze zich zo vast houden aan hun interne principes bestaan uit politiek en economische mensen ipv mensen die de sport snappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2022 22:08 
 
Hardtraxxer

Zo jammer dat leclerc uitviel, daarna weinig leuks meer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Russell begint ook wel een steeds grotere jankbal te worden.

Een tegenstander divebomben en dan klagen dat je elkaar tegenkomt in de bocht. No shit. Goed dat zelfs Toto zich ermee bemoeit anders gaat dat van kwaad tot erger.

Verder snap ik ook weer bijzonder weinig van Ferrari. Waarom ook zo hard aanvallen op Perez als je weet dat je nog een keer naar binnen moet. Volgens mij had ie beter gewoon rustig z'n rondjes uit kunnen rijden, banden sparen en Perez laten voor wat 't was. Dan had je zelfs zonder 2e pit de race nog wel uit kunnen rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 08:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:

Verder snap ik ook weer bijzonder weinig van Ferrari. Waarom ook zo hard aanvallen op Perez als je weet dat je nog een keer naar binnen moet. Volgens mij had ie beter gewoon rustig z'n rondjes uit kunnen rijden, banden sparen en Perez laten voor wat 't was. Dan had je zelfs zonder 2e pit de race nog wel uit kunnen rijden.


In het algemeen wel. Alsof die engineers niet aan het opletten zijn.

1. Eerst Leclerc die zelf zijn oordeel moet vellen over welk plan uit te voeren. Niet abnormaal maar als hij het er niet mee eens is dan hoor je het wel. Zij zijn de engineers en tactici met alle data, niet de coureur. Al moet dat haast wel bij Ferrari
2. Leclerc die halverwege zijn spin nog steeds de vraag krijgt of hij z'n banden wilt sparen.
3. Zijn engineer die stotterend en verontwaardigd moet vragen of hij ok is vervolgens.
4. Sainz die een unsafe release krijgt
5. Sainz die daarvoor te horen krijgt dat het een stop & go penalty van 5 seconden is terwijl het een gewone is, waar hij ze zelf op moet corrigeren
6. Ze halen Sainz niet binnen wanneer hij het vraagt en wanneer zijn bandenwissel nog logisch was geweest
7. Sainz binnen proberen te halen terwijl hij wiel aan wiel in gevecht is met Perez
8. Sainz uberhaupt nu nog binnenhalen, ja de banden waren niet best meer geweest maar je hebt een potentiƫle 3e plek weggegooid en een bijna zekere 4e plek weggegooid. Als het was om punten bij Max weg te halen voor Charles was het helemaal een naaistreek gezien hoe ver Max al voor staat en dat Sainz zelfs bij uitval van hem de boel moet opofferen.

Ik heb ook een beetje het idee dat Ferrari zijn auto gewoon niet naar de veiligheidsstandaard en betrouwbaarheidsstandaard heeft gebouwd voor dit jaar. Je hoort nooit wat er mis is met die auto ookal ziet iedereen dat dat ding uit zichzelf nog net niet opblaast elke race.

Als de auto werkt is het een kampioensauto, maar deze auto heeft zo veel issues dat ik het idee hebt dat ze de betrouwbaarheid nog meer hebben laten varen dan Alpine deed en dat een beetje onder de mat vegen. Alpine is echter steeds beter aan het worden en Ferrari lijkt af te glijden en haast te willen verbergen hoe gevaarlijk hun auto is.

Een beetje de oude Ferrari mentaliteit die nog steeds hangt waar hoge piefjes en Italianen voorrang krijgen op gekwalificeerd en competent personeel. En elk verkeerd woord over Ferrari is net alsof je Enzo en zijn directe familie beledigt en in het graf laat omdraaien.

Nu ook, Leclerc zegt in het moment, in alle frustratie, dat zijn gaspedaal weer bleef plakken. Wat je ook wel enigszins ziet door de snelheid waarmee hij die bocht in gaat en zodoende de bocht mist en spint. Maar achteraf is het zijn fout en zegt hij verder niks er over. Het kan natuurlijk, dat hij het gewoon miscalculeerde maar hij had toen geen enkele reden om die fout te maken, Max zat al niet meer achter hem en hij ging niet pitten in die ronde, anders vragen ze hem niet de banden te sparen.

Als Max ook gewoon de consistentie vasthoudt dan wordt hij makkelijk kampioen. Er komen heel wat circuits die de Red Bull en hem veel meer liggen. Zonde, ik had gehoopt op een spannender verloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baal ook ontzettend van Leclerc. Had zo graag weer een spannende battle willen zien.. Die auto van Ferrari is namelijk echt wel snel genoeg om het spannend te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik baal ook ontzettend van Leclerc. Had zo graag weer een spannende battle willen zien.. Die auto van Ferrari is namelijk echt wel snel genoeg om het spannend te maken.


Eens, wel goed dat Mercedes op de weg terug is. Hopen op 3 teams die ''vechten'' om top 3 na de zomerstop.

@BB: ''Leclerc wederom weg door gaspedaal dat bleef.'' Was toch gewoon een drivers fout? Hij had het over het gaspendaal dat weg viel maar dat was na de spin en volgens mij is dat veiligheid zodat je geen gas geven kan na een crash
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
Ik baal ook ontzettend van Leclerc. Had zo graag weer een spannende battle willen zien.. Die auto van Ferrari is namelijk echt wel snel genoeg om het spannend te maken.


Eens, wel goed dat Mercedes op de weg terug is. Hopen op 3 teams die ''vechten'' om top 3 na de zomerstop.

@BB: ''Leclerc wederom weg door gaspedaal dat bleef.'' Was toch gewoon een drivers fout? Hij had het over het gaspendaal dat weg viel maar dat was na de spin en volgens mij is dat veiligheid zodat je geen gas geven kan na een crash


Ik zei dat voor dat ik het interview van Charles had gezien. Maar ik denk dat het een beetje van beiden is.
Ik geloof namelijk niet dat een coureur van kaliber Leclerc daar die fout zo maakt terwijl hij niet onder druk stond.

Hij kreeg te horen zijn banden te sparen en Max was net naar binnen geweest en zat dus niet direct achter hem, Hamilton ook niet. Daar zo wijd gaan is vrij vreemde fout en het ziet er haast meer naar uit dat Leclerc had verwacht dat de auto uit zichzelf meer had geremd (engine braking). Dus een beetje een combinatie van de auto deed niet wat hij had verwacht en een slechte reactie van hem er op.

Maar goed, zoals gezegd, met Ferrari krijg je het echte antwoord niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet dat de boordradio's nooit real time worden uitgezonden? Zit meestal wel een ronde tussen.

Dus nee, Leclerc werd niet midden in zijn spin gevraagd om banden te sparen dit zal van een halve ronde tot een ronde eerder zijn geweest.

En nee, Sainz zat niet midden in een wiel aan wiel gevecht met Perez toen hij werd gevraagd om binnen te komen, alhoewel die toen wel flink aan het inlopen was op Perez.

En met betrekking tot het gaspedaal zoals Erikz het omschrijft. Dat is in ieder geval de lezing die Robert Doornbos gaf na afloop bij Ziggo. Leclerc zei "Can't touch the throttle" wat dus met een fail safe te maken heeft die is ingebouwd na de crash van Felipe Massa in Hongarije 2009. Zodra een coureur bewusteloos raakt dat deze niet het gas blijft indrukken en de motor toeren blijft maken.

Verder wel volledig met je betogen eens, wat gaan ze weer 'heerlijk' Italiaans te werk bij Ferrari. Het is elke race weer afwachten wat er dit keer mis gaat met de auto of welke tactische blunder er gemaakt wordt.

Oja, en een unsafe release is de schuld van een coureur want heb nog nooit iemand horen zeggen dat dat de schuld van het team is. (Fuzzylogic, Hardtraxx app, 24 juli 2022)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2022 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Oja, en een unsafe release is de schuld van een coureur want heb nog nooit iemand horen zeggen dat dat de schuld van het team is. (Fuzzylogic, Hardtraxx app, 24 juli 2022)

Jij moet je bek houden stinkaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vettel kapt ermee na dit jaar.

Als giga fanboy van Vettel vanaf het moment dat hij de BMW instapte in 2007 in Amerika, doet dit best wel pijn...onverwacht is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee inderdaad, hij was een van de namen die ik dit jaar verwacht te stoppen.
Denk overigens dat Latifi ook geen nieuwe seat krijgt.

Hoorde overigens ook dat Porsche het Red Bull team wilt kopen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Nee inderdaad, hij was een van de namen die ik dit jaar verwacht te stoppen.
Denk overigens dat Latifi ook geen nieuwe seat krijgt.


Zelf voeg ik daar Riciardo aan toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Nee inderdaad, hij was een van de namen die ik dit jaar verwacht te stoppen.
Denk overigens dat Latifi ook geen nieuwe seat krijgt.


Zelf voeg ik daar Riciardo aan toe

Die heeft volgens mij een 3 jarig contract die na seizoen 2023 eindigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Nee inderdaad, hij was een van de namen die ik dit jaar verwacht te stoppen.
Denk overigens dat Latifi ook geen nieuwe seat krijgt.


Zelf voeg ik daar Riciardo aan toe


Ricciardo gaat wel blijven. Tenzij Mclaren een groot bedrag gaat neerleggen om zijn contract uit te kopen.

Het probleem is eerder dat Ricciardo op het moment te duur is voor de prestaties die hij levert. Als je zijn contract gaat uitkopen, dan mag je nog een jaar aan dat massabedrag betalen. Ricciardo weet ook wel dat hij beter moet presteren of salaris moet gaan inleveren. Dat laatste gaat waarschijnlijk gebeuren en dat is iets wat beide partijen willen.

Ricciardo wil nog door, zoals hij zelf zegt, maar weet ook dat het niet voor dat salaris gaat gebeuren. Dan breken ze het contract even goed. Dus hij heeft de optie, gereduceerd salaris en nog een jaar door en potentieel nog een carriere er na of zijn contract wordt getermineerd en hij heeft geen stoeltje of zekerheid op een stoeltje.

Het stoeltje bij Williams wordt sowieso wel gevuld door Piastri. Al is het afvragen of Aston hem niet gaat wegkapen. Mocht dat zo zijn dan denk ik dat Williams voor Logan Sargeant gaat als hij zijn sterke F2 rookie seizoen doorzet, het is hun eigen jeugd en Capito zei er laatst al wat over. Anderzijds zie ik ook een Drugovic bij winst wel naar Aston Martin gaan. Pourchaire is van Alfa Romeo dus dat gaat hem niet worden. Ik acht ook nog wel een kleine kans dat een Indycar coureur wellicht naar Aston gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2022 13:12 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Nee inderdaad, hij was een van de namen die ik dit jaar verwacht te stoppen.
Denk overigens dat Latifi ook geen nieuwe seat krijgt.

Hoorde overigens ook dat Porsche het Red Bull team wilt kopen :huh:


50% van redbull vanaf 2026. Is al bevestigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou toch van plek 10 starten, een 360 maken en met 10 sec verschil winnen. Staat geen maat op die gekke Max. Onbegrijpelijk dat Ferrari de tactiek van Leclerc niet spiegelt aan Verstappen. Hoe moeilijk kan dat nou zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vermakelijke race :D
Verstappen geweldig gereden, Hamilton ook. Strategie van Ferrari was weer buitenaards goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prachtige race. En ja dat Ferrari blundert lekker door :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heeft hardtraxx geen clown emotes
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic